23-03-2024, 10:31 | #371 |
Reputacja: 1 | no niestety, fabuły to do przodu nie ruszyłem. tak samo nie wiem jakie deklarki, bo po prostu nie mam pojęcia co tam w tej wnęce się dzieje. dopisałem parę wywodów Kristoffa, żeby post nie był jednolinijkowy w postaci: - dobra, to chodźmy do środka . Wymyśliłem parę deklarek jednak, oto one DEKLARKI - Kristoff rozgląda się i patrzy czy nie ma jakiegoś niebezpieczeństwa, - przy okazji patrzy na twarze, czy przypadkiem nie widział kogoś rano w zamieszkach, - jeśli coś by się zaczęło dziać dziwnego, to będzie chciał chronić Iskrę, - ostatnia rzecz na jaką zwraca uwagę rozglądając się, to włosy, może ktoś ma czerwono-czarne, lśniące - jeśli ktoś zacznie głosić 'kazanie', to próbuje wschłuchać się w ton wypowiedzi, czy przypadkiem nie jest to ten sam 'wieszcz' co rano prowadził wściekły tłum - jeżeli jest jakiś kominek, albo miejsce gdzie jest cieplejsza ściana, to tam starają się podejść |
24-03-2024, 02:12 | #372 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Tura 30 - 2527.01.31 ant; zmierzch - wieczór Oki, to mój post jest :> Co do terminu to jest do końca pt 03.29 czyli jest 6 dób na zmajstrowanie posta :> Stan postaci: Warmund Kruger 12/12 ŻYW; R 6; s.zdrowy (0), Kristof Grummiohr 13/13 ŻYW; R 2; s.zdrowy (0), PD - Kristof 5 PD za wrzucenie posta - Kristof 5 PD za oddanie zimnego czekania w deszcz - Kristof 10 PD za rozmowy z towarzyszami - Kristof 10 PD za decyzyjność co dalej - podejście do grupy - Warmund 5 PD za wrzucenie posta - Warmund 15 PD za docową fabułę posta - Warmund 5 PD za decyzyjność co dalej razem: Warmund 650 + 25 = 675 PD -200 ŻYW 12>13 = 475 PD (Klaus 140 PD) Kristof 100 + 30 = 130 PD (pomocnicy po 87 PD) PZ Warmund 0 PZ Kristof 139 PZ --- - Oki to w tej turze minęło ok 1-2 godzin. U Kristofa mniej u Warmunda jakby więcej. Tak aby jakoś wyrównać scenki różnej długości. U obu jest w okolicach 10-go dzwonu. - U Kristofa nieco retrospecki z pogaduch podczas czekania na to aż coś się zacznie dziać. Eskil i Iskra wymieniają się różnymi pomysłami, wiedzą i teoriami na różne tematu. Ot aby zabić czekanie. - Co do wiedzy o hrabim del Rizzo to poszły rzuty INT + Sodraland + Plotkowanie. Wyszło z nich: Kristof: https://orokos.com/roll/1006017 > 89 > śr.por = nic nie kojarzy Iskra: https://orokos.com/roll/1006018 > 31 > śr.suk = jakiś konkret Eskil: https://orokos.com/roll/1006019 52 > ma.suk > drobne fakty - Stąd taki opis w poście co kto wie o tym szlachcicu. - W każdym razie pod koniec sceny trójce tremerarios udało się bez problemu wmieszać w grupkę. Jako, że jest ciemno, pada deszcz i bez świateł to niewiele widać. Łącznie jest tam oprócz nich 10-12 osób. Wszyscy słuchają kogoś kto pojawił się w furcie jakiegoś muru. - Ten ktoś głosi coś w rodzaju krótkiego kazania. Po czym błogosławi tych co do niego podejdą i rozmawia z nimi chwilę. - No i pytanie na tą turę to co w tej sytuacji robi trójka z Eskilem w roli głównej. - U Warmunda końcówka rozmowy z Griffo. Dała znać, że jutro po mszy zamierza odwiedzić kogoś gdzie ma nadzieję spotkać kogoś kto może być zarażony. Na odchodne jeszcze Julia pokazała jej znaleziony talizman i ta powiedziała co o nim sądzi po czym wyszła. - Co do księgi to jest tam wstęp o różnych rodzajach magii. Po imperialnym szkoleniu Warmund ma mętne pojęcie, że są inne niż teclisowy podział magii (na 8 kolorów + mroczne opierające się na Dhar) ale tak dokładnie dotąd się nie spotkał aby ktoś rozpisywał inne szkoły magii. - Co do czytania to ma za sobą ok 5/55 h czytania księgi Molly Oświeconej. - Pod koniec posta wraca sam do siebie. Niedługo potem do domu dobija się Miranda czyli jeden z urwisów Warmunda. - W tej turze bym właśnie chciał wiedzieć głównie jak Warmund reaguje na ten ostatni motyw. --- - I z mojej strony to tyle na tą turę Jak jakieś pytania czy wątpliwości to dajcie znać
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
24-03-2024, 08:39 | #373 |
Reputacja: 1 | To od razu zacznę pytać jak daleko mogę zabrnąć? Bo mam podejrzenie, żeby lepiej nie przyjmować tego świństwa co podaje kapłan. Kto wie co tam jest. Nie chce tu własnych rozważań snuć, ale Kristoff na szybko wymyślił dwa sposoby. 1. Czy jest jakaś szansa by nie połykać tego gówna, tylko później jakoś wypluć? 2. Jedna osoba z trójki udaje, że ma jakiś atak choroby no i nagle krzyczy i ucieka. Pozostała dwójka krzyczy, że "my go złapiemy!!" i biegną za udającym chorobę. Podejrzewam, że druga opcja bardziej realna, tylko tutaj kwestia czy udałoby się uciec i mógłbym poprowadzić dialog w pogadankach z resztą ekipy np. w Waranie? Czy tylko opisać wrażenia, myśli Kristoffa podczas tego kazania, potem jak prezentuje plan reszcie i początek ucieczki? Kurczę, jeszcze lepiej to byłoby tą tykwę zdobyć, ale za mało nas tam . Pozdro! |
24-03-2024, 17:53 | #374 | |||
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
ad 1 Trudno powiedzieć. Jest ciemno i pada deszcz więc są szansę, że mogłoby to przejśc. Ale z drugiej strony jest się wtedy dosłownie twarzą w twarz i chodzi o trzy osoby więc jest też szansa, że ktoś się połapie w ściemie. Czyli pewnie byłby jakiś test spostrzegawczości czy podobny. ad 2 Jak pisałem w poście, jakaś gwałtowna akcja oparta na zaskoczeniu otoczenia rokuje szanse na powodzenie. Oczywiście nie przejdzie ona niezauważona. Cytat:
Cytat:
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |||
26-03-2024, 09:28 | #375 |
Reputacja: 1 | Pogadanki ruszyły.
__________________ Man-o'-War Część I |
29-03-2024, 15:23 | #376 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | @Baird - Odpisałem w doc. Sorry za zezwłok real mnie w tym tygodniu przygniótł i niezbyt miałem czas i głowę na pisanie sesji. Dopiero dzisiaj mi się odblokowało.
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
30-03-2024, 16:38 | #377 |
Reputacja: 1 | Spoko. Teraz swieta wielkanocne wiec kazdy ma pewnie inna wersje zapierdolu. -
__________________ Man-o'-War Część I |
31-03-2024, 11:59 | #378 |
Reputacja: 1 | Gdzie jest ta mapa miasta?
__________________ Man-o'-War Część I |
31-03-2024, 23:23 | #379 | |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
- Dodałem go też na dole pierwszego posta komentów.
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |
07-04-2024, 17:52 | #380 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Tura 31 - 2527.01.31 ant; wieczór Oki, to mój post jest :> Co do terminu to jest do końca pt 04.12 czyli jest 5,5 dób na zmajstrowanie posta :> Stan postaci: Warmund Kruger 13/13 ŻYW; R 6; s.zdrowy (0), Kristof Grummiohr 13/13 ŻYW; R 2; s.zdrowy (0), PD - Warmund 5 PD za wrzucenie posta - Warmund 10 PD za docową scenkę - Warmund 10 PD za decyzyjność - Kristof 5 PD za wrzucenie posta - Kristof 10 PD za rozmowy z kolegami w zaułku - Kristof 10 PD za decyzyjność razem: Warmund 475 + 25 = 500 PD (Klaus 152 PD) Kristof 130 + 25 = 155 PD (pomocnicy po 100 PD) PZ Warmund 0 PZ Kristof 139 PZ --- - Oki to w tej turze minęło ok 0,5-1 h. Głównie na przemarszach przez zalewane ulewą nocne miasto. W obu jest w okolicach 11-go dzwonu. - Pogoda jest paskudna. Pada ulewa i wieje silny wiatr. Do tego w mieście nie ma latarni ulicznych więc jest ciemno. A o tej porze to już pali się niewiele świateł w oknach i większość populacji już śpi. - Warmund odnalazł Glinianą. Ze znalezieniem opisanego magazynu miał więcej kłopotów ale chyba znalazł właściwy adres. - Potem jak pochodził i pooglądał tą ulicę i okolicę to odnalazła go trójka kolegów i koleżanek. Szanse, że tak późno ktoś będzie w "Waranie" były 01-03 na k20. Wypadło na: Cichą Sylvię, Juana i Sigrun. - Ogólnie Gliniana jest jak wymarła. Czyli pali się niewiele świateł i prawie nikt nie chodzi po ulicach (późna pora + aura). Wiatry Magii 01 Magia Cienia 02 Magia Metalu 03 Magia Niebios 04 Magia Ognia 05 Magia Śmierci 06 Magia Światła 07 Magia Zwierząt 08 Magia Życia 09 Magia Dhar Chaosu 10 Magia Dhar Nekromancji rzut: 1,9 01 Magia Cienia +2 do czarowania 09 Magia Dhar Chaosu -2 do czarowania - Co do Kristofa to chyba nikt ich nie gonił. Więc udało im się wyrwać z zaułka. - Potem był etap odprowadzania Iskry do domu bo mieszka prawie na przeciwległym krańcu miasta. I pożegnanie z Eskilem. - Potem Kristof zapewne wrócił do domu. I tam go zastał Klaus prosząc o pomoc. --- - No i na tą turę chyba tyle z mojej strony Jak jakieś pytania czy deklarki to dajcie znać
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 08-04-2024 o 12:41. Powód: Edyta HP-ków Warmunda. |