Cytat:
Co do barda to dobry pomysł. Jak będę miał więcej czasu to stworzę kilka-kilkanaście Sztuczek niczym w Neuro, które będzie można wykupić za PD i niektóre z nich umożliwią przejście na barda. Jak chcesz mieć barda to skup się na Charakterze i Cytat:
Cytat:
Chciałbym napisać, że w pełni będziemy korzystać z zasad neuro, ale czekanie 24h żeby po tym zdecydować się czy używasz ciosu za 1, czy za 2 czy 3 sukcesy to by było zabójstwo tej gry... chyba że korzystać z generatora rzutów w temacie. To jednak tak działa, że piszesz wypowiedź, rzucasz kością, a potem edytujesz swoją wypowiedź pod ten rzut. Nie wiem czy to się sprawdzi i ludzie tak będą chcieli. |
Ja jestem za używaniem generatora, szczególnie że neuroszimowe testy wymagają konsultacji z MG, ja jako gracz mogę napisać jedynie jaki test (o jakim PT) zdałem. Ewentualnie MG robiący wszystkie rzuty. Ta mechanika skomplikowana nie jest, ale wymaga ciągłych konsultacji i wypadałoby to jakoś przyspieszyć ;) PS: Na początku nie mamy żadnego hajcu? Wypadałoby nastukać na sam zwój powrotu do obozu :P |
Anonim z dnd 3,5 umiejętności barda: Blefowanie Ciche poruszanie się Czarostwo Dyplomacja Język obcy Koncentracja Nasłuchiwanie Odcyfrowanie zapisków Pływanie Przebieranie Rzemiosło Skakanie Stosowanie magicznychurządzeń Szacowanie Ukrywanie się Wiedza Wspinaczka Wyczucie pobudek Występy Wyzwalanie się Zachowanie równowagi Zawód Zdobywanie informacji Zręczna dłoń Zwinność |
Większość z nich jest tutaj w grze. Mi raczej chodziło o to, że sens grania bardem to było śpiewanie piosenek zwiększających czasowo wartość bojową/ umiejętności innych. I takie Sztuczki będą w grze potem. Jak zauważysz tu nie ma klas postaci. Ogółem co tak mało zgłoszeń? |
+1, karta będzie jutro |
Czarny Strażnik Mbutu z Zapomnianej Przystani Wojownik - Nie do zdarcia Budowa 19 - Kondycja 4, - Pływanie 1, - Wspinaczka 1, Zręczność 15 - Bijatyka 3, - Rzucanie 2, - Broń biała 4, Charakter 12 - Odporność na ból 3, - Niezłomność 3, - Morale 3, Spryt 5 Percepcja 10 - Nasłuchiwanie 1, - Wypatrywanie 1, - Czujność 1, Ekwipunek: Tunika, Spodnie, Skórzane buty, Pas z miejscem na jeden Eliksir, Okuta pała, Tarcza Czar: Obozojście |
To wstępnie się zgłoszę. Oho coś mi się zdaje że towarzystwo z żula i tutaj zagra wspólnie :-) |
Inneth- Zwiadowca z Mulgrossy Współczynniki i umiejętności:
Ekwipunek: Tunika, Spodnie, Skórzane buty z twardą podeszwą, Pas z miejscem na jeden Eliksir, Łuk, Lina |
Ja sie zapisuję ale postać dam jutro najdalej we wtorek. |
Kolejne pytania:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:19. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0