lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Tunelarz] Lochy Złamanej Fajki (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/13998-tunelarz-lochy-zlamanej-fajki.html)

Anonim 09-03-2014 21:15

Przy rozwijaniu umiejętności na wyższy poziom, kiedy mam wykupiony pierwszy, to przy rozwinięciu na 4 dalej płacę za pierwszy?
Jak masz już "1" to masz to już opłacone. W takim przypadku poziom 4 kosztuje 9 (2 za II, 3 za III i 4 za IV do sumy 9).
Pochodzenie z Kambrozji nie daje żadnych bonusów do statystyk?
Daje dodatkowy czar, uznałem, że to się równoważy, bo poznanie nowego czaru jest stosunkowo trudne. Współczynnik może wykupić za dużo PD, ale gdy poznajesz nowy czar to ryzykujesz swoją duszę!
Każdy zaczyna z jednym czarem? Tak wynikałoby z formularza, tylko czym w takim razie odróżnia się Czarownik od reszty?
Czarownik zaczyna z Księgą zaklęć. Jak próbowałem już to wytłumaczyć (widziałem co zrobiłeś w KP ;) ale tego nie trzeba poprawiać) ta Księga to przedmiot pozwalający rzucać czary, a nie przechowalnia czarów. Ta księga znika po 5 próbach rzucenia czarów (nieważne czy z sukcesem czy nie).
Nie znając czaru nie mogę próbować go rzucić z Księgi lub Zwoju?
Nie. To nie Diablo. Ale spoko - da się wrócić do Obozu bez Obozojścia. Tak jak do miasteczka Diablo bez Town Portal.

Cold 09-03-2014 21:16


AEGEA
Amazonka z Mulgrossy


Cytat:

Profesja: Wojownik


Budowa 18
Kondycja 3
Pływanie 1
Wspinaczka 1

Zręczność 18 (17 + 1)
Bijatyka 3
Rzucanie 3
Broń biała 4

Charakter 10
Zdolności przywódcze 2
Perswazja 1
Zastraszanie 1
Odporność na ból 2
Niezłomność 2
Morale 1

Spryt 5

Percepcja 10
Wyczucie kierunku 1
Przygotowanie pułapki 1
Tropienie 1

Czar Błogosławieństwo

Ekwipunek początkowy: Tunika, Spodnie, Skórzane buty, Pas z miejscem na jeden Eliksir, Miecz, Tarcza

Someirhle 09-03-2014 22:35

 Garnath Gerhanoriselbenorr - krasnolud o wielu talentach


Pochodzenie: Góry Wuriusz

Profesja: Zwiadowca
Cecha: Kot


Budowa: 13
  • Kondycja 1
  • Pływanie 1
  • Wspinaczka 1
Zręczność: 15
  • Bijatyka 1
  • Rzucanie 1
  • Broń biała 4
  • Kradzież kieszonkowa 1
  • Otwieranie zamków 1
  • Zwinne Dłonie 1
Spryt: 8
  • Pierwsza pomoc 1
Percepcja: 15
  • Wycz kierunku 1
  • Przyg pułapki 1
  • Tropienie 1
  • Nasłuchiwanie 1
  • Wypatrywanie 1
  • Czujność 1
  • Skradanie się 1
  • Ukrywanie się 1
  • Maskowanie 1
Charakter: 10
  • Perswazja 1
  • Odporność na ból 1
  • Niezłomność 1
  • Morale 1
Czar: Leczenie

Ekwipunek: Tunika, Spodnie, Skórzane buty z twardą podeszwą, Pas z miejscem na jeden Eliksir,Srebrny Młotek Bojowy, Lina

Dreak 10-03-2014 01:11

Karta jutro wieczorem.

Anonim 10-03-2014 08:08

Cytat:

Napisał Someirhle (Post 484228)
byłbym zmienił, jakbym wiecej o tym wiedział. W sensie, jakbym chciał rzucić to swoje leczenie, to jak dokładnie wygladałby rzut? Czy trudność mogłaby się zmieniać (ciut dziwne, ale możliwe)?

A, potrzebowałbym, żeby obrazki w sesji były podlinkowane osobno, bo wtedy mogę z komóry łatwiej obejrzeć. Dałoby się?

Z obrazkami ok. Co do rzutu czaru to w twoim przypadku byłoby to tak:

Garnath stoi sobie w komnacie. Wszyscy wrogowie nie żyją. Na spokojnie wyjmuje księgę zaklęć i rzuca czar Leczenie aż osiągnie sukces.

Garnath zwykły Leczenie (5;1) [5 to Spryt, 1 to Czarostwo)
Rzut: 16, 10, 5
Wynik: 9, 5
Porażka :(

Garnath zwykły Leczenie (5;1) [5 to Spryt, 1 to Czarostwo)
Rzut: 19, 6, 3
Wynik: 5, 3
Sukces :)

Someirhle 10-03-2014 10:52

Dobra, poszedł lekki edit do karty. Usunąłem stare pytania, żeby już została czystą karta. Ale mam jeszcze dwa:
1. Zrobiłem podmiankę Czarostwa na Pierwszą Pomoc. Wygląda to sensownie, skoro mamy grać drużynowo, i tak jeden mag ma jakąś realną szansę na użycie księgi czy zwoju. Ale czy będą jakieś utrudnienia zeby
się pozniej za pedeki nauczyć?

2. Przy braku umiejętności też działa suwak? Pytam, bo w sumie nigdzie nie zostało to powiedziane, a dlatego właśnie tyle u mnie tych 1 w umiejętnościach.

t0m3ek 10-03-2014 17:04

1. Byku, tauren.

2. Wybierz pochodzenie
d) Chlewy Bulrathi Dodaj sobie +1 do Percepcji.

3. Wybierz profesję (i cechę jeśli posiadasz podręcznik do Neuro, za dużo by je opisywać, dlatego tego nie zrobię; jak nie masz podręcznika to bierz to co opisane):
a) Wojownik - Łyżeczka
Ekwipunek początkowy Wojownika: Tunika, Spodnie, Skórzane buty, Pas z miejscem na jeden Eliksir, Miecz, Tarcza

4. Rozdziel 60 punktów pomiędzy Współczynniki:
Budowa 12
Zręczność 18
Charakter 10
Spryt 10
Percepcja 10+1
5. Rozdziel 50 punktów pomiędzy Umiejętności, jedna umiejętność nie może mieć więcej niż 5 punktów na tym etapie. Z neuro te umiejętności zostają (w nawiasie do którego współczynnika umiejki są przyporządkowane):
(Zręczność) Bijatyka 4, Rzucanie 1, Broń biała 1 - pakiet 5+9=14
(Charakter) Odporność na ból 4, Niezłomność 1, Morale 4, - pakiet 5+9+9=23
(Percepcja) Wycz kierunku 3, Przyg pułapki, Tropienie, - 8
(Percepcja) Łowiectwo 1, Znajomość terenu 1, Zdobywanie Wody 1 - pakiet 5

6. Wybierz jeden Czar, który znasz lub dwa jeśli pochodzisz z Kambrozji spośród:
i) Naprawa - odzyskuje wszystkie punkty Zużycie wybranej rzeczy

Anonim 10-03-2014 18:37

OK to mamy:
  • Demoon jako Carnago czarownik z Kambrozji
  • Stalowy jako Mbutu koksu
  • Agape jako Inneth zwiadowca z Mulgrossy
  • Cold jako Aegea koksiarska amazonka
  • Someirhle jako Garnath krasnolud o wielu talentach
  • T0m3ek jako Byku tauren mordobijny

Gra rozpocznie się w środę. Lub czwartek przy niesprzyjających wiatrach. Czekamy jednak i na innych, więc zgłaszać się. Jeśli odstrasza was część mechaniczna to nic się nie bójcie - napiszcie w kilku zdaniach jaką chcecie mieć postać, a ja mechanikę zrobię w szast prast.


Cytat:

Napisał Someirhle (Post 484294)
Dobra, poszedł lekki edit do karty. Usunąłem stare pytania, żeby już została czystą karta. Ale mam jeszcze dwa:
1. Zrobiłem podmiankę Czarostwa na Pierwszą Pomoc. Wygląda to sensownie, skoro mamy grać drużynowo, i tak jeden mag ma jakąś realną szansę na użycie księgi czy zwoju. Ale czy będą jakieś utrudnienia zeby
się pozniej za pedeki nauczyć?

2. Przy braku umiejętności też działa suwak? Pytam, bo w sumie nigdzie nie zostało to powiedziane, a dlatego właśnie tyle u mnie tych 1 w umiejętnościach.

1. Za PDeki można się później uczyć. Co do ksiąg i zwojów to przecież nie musisz oddawać tego co chwyci twoja postać.
2. Ogólnie tak, ale nie ukrywam, że to akurat może się zapomnieć w ferworze gry. Dlatego właśnie o tym nie pisałem, bo i tak ludzie przecież wiedzą czego nie biorą i czemu dają 0.

piotrek.ghost 10-03-2014 19:32

Nie ma broni zasięgowej? umiejętności widze ale żaden pakiet startowy nie ma. czy mam sobie poprostu zamienić miecz na zasięgową?

Anonim 10-03-2014 19:41

Cytat:

Napisał piotrek.ghost (Post 484406)
Nie ma broni zasięgowej? umiejętności widze ale żaden pakiet startowy nie ma. czy mam sobie poprostu zamienić miecz na zasięgową?

Gra zacznie się w Obozie. Powiedzmy, że będziesz mógł tam wymienić Miecz na Krótki Łuk.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:34.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172