lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [D&D 3.5 FR] Płatne od ogona (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/14547-d-and-d-3-5-fr-platne-od-ogona.html)

Cedryk 27-08-2014 08:08

Pytanie W kwestii mechanicznej jak traktujesz Dastanę oraz Chahar-Aina, gdy postać je nosi na zbrojach lekkich (przeszywanicy, skórzni, koszulce kolczej) , bo tu zostawiono wszystko w gestii Mg, bynajmniej nie znalazłem nic w podręcznikach oprócz wymagań do ich użytkowania.

Jaką typ pancerza wtedy ma?
Czy wynikająca z zbroi głównej czy też uznajesz jak co niektórzy MG, że dodatek, bo nie jest to samodzielna zbroja, Chahar-Aina skoro wymaga atutu zbroje średnie to zmienia klasę pancerza na średni.

Co w przypadku umagicznienia tych elementów premią magiczną do KP?
Np koszulka kolcza +1 + Dastana +2 + Chahar-Aina +1 + tarcza duża+1
Każda magicznie usprawniona +1 czy będzie mieć postać
KP 10+5+3+2+3=23?
Czy też jak niektórzy MG, że bierze się najwyższą z magicznych usprawnień do zbroi czyli w tym wypadku +2 z Dastany.
Czyli KP 10+4+3+1+3=21

ObywatelGranit 27-08-2014 09:16

Cytat:

Czy historia ewentualnie może być w formie postowo-opowieściowej (bo póki co tak mamy)?
Pewnie, forma jest mi zupełnie obojętna. Rozumiem, że przygotowujecie wspólną historię? Pamiętajcie tylko o elementach, które zamieściłem w pierwszym poście - w szczególności o aspiracjach/marzeniach/motywacjach waszych postaci.
Cytat:

W kwestii mechanicznej jak traktujesz Dastanę oraz Chahar-Aina
Wysłałem PW w tej sprawie.

Googolplex 27-08-2014 11:01

Cytat:

Napisał Zormar (Post 515178)
Googolplex czyżby głębinowy gnom? :)

Nie, nie, nic podmrocznego i mam wrażenie, że nie zgadniesz co póki nie zobaczysz a i wtedy nie ma pewności, że zgadniesz. ;)
Tak czy wspak postać powoli kończę i chyba pierwsza pójdzie mechanika cobyś ObywateluGranicie niestrawność mógł wyleczyć przed historią.

Sayane 27-08-2014 12:03

Można korzystać przy zakupach z Magic Item Compendium? (to tak na wypadek gdybyśmy zaczynali na 2 lvlu)

Cedryk 27-08-2014 12:34

Zapewne tak, lecz większość przydatnych magicznych przedmiotów to koszt powyżej 900sz którymi będziemy dysponowali. Zaś na drugim poziomie jeszcze żadnego magicznego sama postać nie stworzy, gdyż nie będzie miał odpowiedniego atutu.

Sayane 27-08-2014 12:37

Cedryk, czy Ty współprowadzisz ogony?

Ja np. MICa i siebie w sesjach banuję (i nie jestem jedyna), ze względu na niewspółmierność cen do wypasu itemków. Poza tym w innych podr. (pewnie na 3.5) wiele z nich ma ceny 2-4-krotnie wyższe.

A przydatność przedmiotu zależy od użytkownika.

Cedryk 27-08-2014 12:59

Oczywiście to moja opinia.
Oczywiście, że przydatność zależy od użytkownika.
Mimo to za 900 sz niewiele się kupi nawet z MICa.
Wiele z tych przedmiotów będzie też jednorazowego użytku.

Na miejscu czarodziejów korzystających z ksiąg zaklęć zainwestował bym w porządną księgę. Z zwykłym arkanabułem tym za 15sz wystarczy jedna kąpiel w potoku, nawet chwilowa a już po zaklęciach w niej zapisanych. Zatem i po czarodzieju. Czarodziej bez księgi zaklęć to martwy czarodziej.
Owszem można wydawać atuty na mistrzostwo w czarach.

Sayane 27-08-2014 13:11

HEALING BELT
Price (Item Level): 750 gp (3rd)
While wearing a healing belt, you gain a +2 competence bonus on Heal checks. This is a continuous effect and requires no activation.
In addition, the belt has 3 charges, which are renewed each day at dawn.
Spending 1 or more charges allows you to channel positive energy and heal damage with a touch. (You can also use this ability to harm undead, dealing them an equivalent amount of damage instead.)
1 charge: Heals 2d8 points of damage.
2 charges: Heals 3d8 points of damage.
3 charges: Heals 4d8 points of damage.
Prerequisites: Craft Wondrous Item, cure moderate wounds. Cost to Create: 500 gp, 40 XP, 1 day.

Masz rację. Kompletnie bez sensu ;) A poważnie to pytałam MG :)

Cedryk 27-08-2014 13:23

Nie mówiłem, że nieprzydatne. ;)
Lecz w ten sposób wydajecie prawie cały majątek. Jednak przy dwóch postaciach jest to jakieś rozwiązanie. Jednakże osobiście uważam, iż bardziej przydatna jest porządna księga czarów z której po kąpieli w strumieniu, potoku (wiele ich w tamtych terenach) nie "wyparują" zapisane czary. Zapisywanie zaś czarów jest jedną z kosztowniejszych czynności (200sz za poziom czaru to majątek), przynajmniej dla postaci na średnich poziomach.

Googolplex 27-08-2014 13:25

Cytat:

Napisał Sayane (Post 515226)
Ja np. MICa i siebie w sesjach banuję...

Uch ostra MG nawet siebie banuje. ;P

A poważnie to faktycznie BoH i kilka innych przedmiotów wyglada na takie którym w cenie zapomniano dopisać jedno zero. No ale to nie jedyny podręcznik który pozwala kupować taniej przedmioty o sporej wartości (innych nie podam bo zaczną je MG banować :mryellow:).

No i Sayane, przecież Kerm się zgłosił więc po co Ci inna apteczka? ;)

Ewentualnie podam Ci prosty sposób jak wizek i sorc mogą nauczyć się leczenia lekkich ran.
Rasa: Człowiek lub strongheart halfling (to chyba jako niziołka waleczniaka przełożyli)
Atuty: Precocious Apprentice (wybrany dowolny czar 2 poziomu) i Extra Spell (i tu wybierasz 1 poziomowy czar leczący, polecam druidyczny Lesser Vigor bo co prawda dłużej trwa leczenie ale jest mocniejszy)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:05.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172