lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Krew na Toporze] Posępne Zamczysko (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/15035-krew-na-toporze-posepne-zamczysko.html)

Komtur 23-02-2015 16:10

W temacie magia i sztuki pokrewne brakuje opisu niektórych sztuk ja np. magii umysłu, można gdzieś o tym poczytać? I jak w ogóle ludzie odnoszą się do magii jest zakazana (zwłaszcza czarnoksięska), czy może taka nie teges jak w Warhammerze, a może całkiem jest normalna i dozwolona?

czajos 23-02-2015 17:05

Podobnie jak u Ciebie Tomaszu mam tonę roboty w robocie :-P ale się postaram. Ale jak uda mi się wyrwać chwilę by rozpisać jakąś historię postaci to z chęcią się doczepie :-) A co do pomocy z mechaniką to, może poza tematem magii, czuje się wyryty więc chętnie pomogę.

TomaszJ 23-02-2015 18:19

Cytat:

Napisał Komtur (Post 544957)
W temacie magia i sztuki pokrewne brakuje opisu niektórych sztuk ja np. magii umysłu, można gdzieś o tym poczytać? I jak w ogóle ludzie odnoszą się do magii jest zakazana (zwłaszcza czarnoksięska), czy może taka nie teges jak w Warhammerze, a może całkiem jest normalna i dozwolona?

Magia to bardzo obszerny temat, zaklęć jest mnóstwo, a magowie wiele mogą... tyle że jeszcze wszystkiego nie przepisałem. Co do "praworządności" w temacie magii - Na południu magia jest traktowana jak coś naturalnego - po prostu bardzo skomplikowane rzemiosło. Prawdopodobnie to wpływ elfiej kultury. Natomiast na północy na magów patrzą raczej podejrzliwie.
Nie czarodzieje zazwyczaj nie rozróżniają rodzajów magii, nawet nie wiedzą, że jakieś są.
Sporne ziemie, gdzie będzie dziać się przygoda są podzielone w tym temacie, każdy z możnowładców sobie stanowi prawo. W leżącej na zachód Storkii za magię - nieważne jaką - czeka stos. W leżącej na wschodzie Altamarii palenie za czary edyktem królewskim zniesiono osiemdziesiąt lat temu, ale magowie nadal są traktowani podejrzliwie. Wyjątek stanowi młode wyspiarskie królestwo Wegi na północy, gdzie magia jest całkowicie tolerowana, a obecność czarodziejów - mile widziana.
Krasnoludowie akceptują magię i nie widzą w niej nic zdrożnego. Są wśród nich magowie, ale często ich magia jest tylko dopełnieniem innego, właściwego rzemiosła.

Komtur 23-02-2015 19:10

O właśnie albo coś przeoczyłem albo nie widzę informacji o rasach. Są gnomy?

Rewik 23-02-2015 19:17

Z rekrutacji do pierwszej sesji KnT:

Cytat:

Nieludzie
Krasnoludowie: Ukraltanie (Izolacjonistyczni i zamknięci w podziemnym królestwie) i Rumarczycy (Zbratani z ludźmi wygnańcy)
Elfowie: Samarahielu (Elfowie Zieloni, leśne plemiona nieznoszące metali, podbite przez Szarych), Na'ahiell (Elfowie Szarzy, "Rasa Panów"), Eda-Hamill (Elfowie Biali, zamieszkujący śnieżne pustkowia wygnańcy i rasa wojowników)
Jaszczuroludzie (Gadokształtne humanoidy, stworzone magią jako niewolnicy, dziś zbuntowani i mający własny kraj).
W tym świecie nie ma niziołków, ani gnomów, jedynie elfowie mogą krzyżować się z ludźmi, co jest jednak niezwykle rzadkie - zwykle następuje poronienie.

Komtur 23-02-2015 21:10

Zgłaszam się wstępnie. Ludzki mag z klątwą na karku się szykuje.

harry_p 23-02-2015 21:23

Moja skromna rada przemyśleć solidnie wady bo Tomasz na prawdę przywiązuje do niech uwagę.

TomaszJ 23-02-2015 21:31

Z wadami jest tak, że jeśli nie jest to wada utrudniająca rzuty, tylko do odgrywania, co turę jest szansa że gracz dostanie "zadanie domowe" w postaci wplecenia danej wady w posta. Co trochę utrudnia życie i czasem potrafi napsuć krew. Nijaki harry wie coś na ten temat, bo wziął sobie odpowiednio ukierunkowaną "Niechęć" na 80% i co turę prawie musiał to jakoś wyrażać...

P.S. harry, te PDki co dostałeś za "Wyprawę" wpakuj w obniżenie wady choć trochę...

harry_p 23-02-2015 21:46

Już wpakowałem. Liczyłem na małą dogrywkę z wężem morskim żeby jeszcze dodatkowe punkty na zniwelowanie wady przeznaczyć.

Molkar 23-02-2015 23:30

Przyznam szczerze tak czytam sam system i wydaje się ciekawy, jak wygląda sprawa magii która ma za zadanie ranić przeciwników - pioruny, kule ognia, kwasowe pociski, spopielające promienie, kwasowe wybuchy itp. itd. :)?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:24.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172