lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Krew na Toporze] Posępne Zamczysko (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/15035-krew-na-toporze-posepne-zamczysko.html)

TomaszJ 24-02-2015 06:53

Cytat:

Napisał Molkar (Post 545058)
Przyznam szczerze tak czytam sam system i wydaje się ciekawy, jak wygląda sprawa magii która ma za zadanie ranić przeciwników - pioruny, kule ognia, kwasowe pociski, spopielające promienie, kwasowe wybuchy itp. itd. :)?

Ja z kolei przyznam szczerze, że pisząc system magii starałem się odejść jak najdalej od schematu, gdzie magia to narzędzie do robienia innym krzywdy przy pomocy najróżniejszych typów obrażeń. Oczywiście każdy rodzaj magii ma zaklęcia bojowe, wszak czarodzieje potrzebują samoobrony (np. Niewidzialny łucznik w Magii Przedmiotów), ale starałem się by zaklęć nie-bojowych było więcej.

Oczywiście sam jestem niewolnikiem stereotypów i czarodziej w fantasy z tuzinem zaklęć spopielająco-dezintegrujących jest mile widziany. Dużo czarów (głównie ogień, ziemia) tego typu jest w szkole Magii Żywiołów, najbardziej pierwotnej i jednocześnie potężnej szkole magii manipulującej czterema podstawowymi elementami.
Z kolei magia natury ma moc wzywania zimna i burzy, co wywołuje równie niszczycielskie efekty.

Tak aby upewnić wszystkich i Ciebie, że nie jestem magicznym pacyfistą - Magia żywiołów, zaklęcia raniące i bojowe:
I poziom:
Ognisty potrzask, Łatwopalność, Uśpiony płomień, Oddech gejzeru, Skwiercząca iskra,
II poziom:
Ognista strzała, Wstrząśnięcie, Żar kuźni, Krąg płomieni, Deszcz Popiołów, Potężny podmuch, Język salamandry, Ognisty miecz, Pocałunek Jezior, Dłonie sługi ognia, Obłok pary, Gliniana skorupa, Płasz feniksa, Wicher do nieba, Ukamienowanie
III poziom:
Ognista kula, Ściana płomieni, W jaskini zrodzony, Zaklęcie Pożogi, Płonąca ziemia, Rozerwanie ziemi, Łza morskiego smoka, Popielna sieć, Kamienny Deszcz, Kolumna ognia, Kamienna skóra,
IV poziom:
Lanca ognia, Ruchome piaski, Kamienne kolce, Ogień z niebios, Poruszenie ziemi, Kamienny gigant, Serce wulkanu
V poziom:
Odchłań zapomnienia, Zew Tsunami, Królestwo Dymu i Ognia... ale może damy sobie spokój z niszczeniem miast co?

Rewik 24-02-2015 10:50

Dalej pomęczę temat magii, ale bardziej od strony mechanicznej.

A. Dajmy na to, że tworzę kapłana Setha parającego się magią transmutacji ;) (czysto teoretycznie:P)

Wykupuję więc epicką umiejętność scholara:
Cytat:

Magia Transmutacji 30p (Teoria Magii, Naturalista, Pisanie i Arytmetyka)
B. Muszę także zakupić teoria magii, naturalista oraz pisanie i arytmetyka, jasne.

C.
Cytat:

ZAKLĘCIA MISTRZA (Wartość umiejętności 80-99%)
Podwyższam Magia Transmutacyjna do poziomu 80%, bo chcę mieć dostęp do zaklęć mistrza.

D. Muszę także podwyższyć Teoria Magii, Naturalista, Pisanie i Arytmetyka minimum do poziomu 80% (tyle ile magia transmutacyjna)

Cytat:

Potężne zaklęcia mistrzów magii są bardzo trudne do rzucenia - od szansy należy odjąć aż 20%
Cytat:

Nie można nauczyć się zaklęcia Mistrza, jeśli nie zna się przynajmniej 8 czarów ucznia i 6 czeladnika i 4 adepta.
i tu pjawiają się pytania:
1). Muszę wykupić 8 czarów ucznia i 6 czeladnika i 4 adepta zanim wykupię zaklęcie mistrza, ale nie wiem ile punktów kosztuje mnie każde z tych zaklęć. (a może otrzymuje się je z automatu)?

2) te -20% od szansy, to rozumiem, że przy rzucie kości odejmuje się od mojej wykupionej wartości magii transmutacyjnej(80%) i rzuca się k100 by zobaczyć czy jest większy czy mniejsze jak 60.

3) ile maksymalnie zaklęć mistrza mogę mieć mając magię transmutacyjną 80%?

4) Poza tym reszta mojego rozumowania ok?

TomaszJ 24-02-2015 10:57

Cytat:

Napisał Marek Rewik (Post 545098)
i tu pjawiają się pytania:
1).
Muszę wykupić 8 czarów ucznia i 6 czeladnika i 4 adepta zanim wykupię zaklęcie mistrza, ale nie wiem ile punktów kosztuje mnie każde z tych zaklęć. (a może otrzymuje się je z automatu)?

2) te -20% od szansy, to rozumiem, że przy rzucie kości odejmuje się od mojej wykupionej wartości magii transmutacyjnej(80%) i rzuca się k100 by zobaczyć czy jest większy czy mniejsze jak 60.

3) ile maksymalnie zaklęć mistrza mogę mieć mając magię transmutacyjną 80%?

4) Poza tym reszta mojego rozumowania ok?

1. Te wymagane są gratis, trzeba płacić za dodatkowe. Dostajesz też darmo 2 zaklęcia aktualnego poziomu. Koszty dodatkowych to 5/10/15/20/40 odpowiednio za poziomy 1 do 5.

2. Zgadza się.

3. Nie możesz mieć więcej zaklęć niż tych poprzedniego poziomu. Tzn. Nie można mieć więcej zaklęć czeladniczych niż uczniowskich.

Komtur 24-02-2015 19:49

Kp poszło, ambitnie z mechaniką tylko bez czarów, bo nie znam opisów magii Czasu i Przestrzeni.

Slan 25-02-2015 18:04

ile kosztuje wykupienie kolejnych poziomów umiejki, ile wynosi wartość bazowa?

Rewik 25-02-2015 18:54

Sprawdź w Autorskie systemy RPG -> [Krew na toporze] Tworzenie postaci->6 post->"podniosimy umiejętności"

TomaszJ 28-02-2015 15:13

Na chwilę obecną mam dwa pełne zgłoszenia:
harry_p i jego Gregor, łowca i treser (Dzika karta jako weteran Wyprawy Doktora Symeona)
Komtur jako Niemój, młody adept magii wymiarów

Termin nie goni, więc nie trzeba się spieszyć. W razie czego zawsze służę pomocą. Gryzę tylko na sesji. Acha, nie bójcie się brać drobnych umiejętności pospolitych, poza tym, że czasem się przydają świetnie budują klimat postaci.

Komturze, jestem w trakcie przepisywania Magii Wymiarów, jak skończę wrzucę na forum. Ta szkoła była najbardziej zakurzona, przez naście lat systemu nie przypominam sobie nikogo, kto zagrałby czarodziejem tej szkoły! Będziesz pierwszy (nie licząc BN-ów)!

EDIT:

Obecne zgłoszenia:
harry_p i jego Gregor, łowca i treser (Dzika karta jako weteran Wyprawy Doktora Symeona)
Komtur jako Niemój, młody adept magii wymiarów
Marek Rewik jako Jakub de Farin, uczony wyznawca Setha

Zgłoszenia niekompletne:
czajos jako nieznana z imienia dziewczyna spod ciemnej gwiazdy

Komturze, wrzuciłem Magię Wymiarów i możesz wybrać zaklęcia. Twoja historia zainspirowała mnie do dodania zalety "Egzotyczne zaklęcie". Może korzystając z niej dobierzesz sobie ekstra "Oszukanie Śmierci"? (patrz Czarna Magia, zaklęcia mistrza)

Marku, Alchemia w drodze, prawdopodobnie w niedzielę się pojawi.

TomaszJ 07-03-2015 16:21

Myślę, że pora zacząć zamykać.
A więc ogłaszam finalny termin na nadsyłanie postaci: Sobota 14 marca rano (Miało być w piątek do północy, ale nie chcę zapeszać)

Od razu mówię: Będę wybierał wśród nadesłanych historii, więc jeżeli ktoś nadesłał samą mechanikę, odpada z marszu. A jeżeli ktoś do historii mechaniki nie dorobi, nie ma sprawy, po tym jak się dostanie będzie chwila czasu, poza tym mechanikę mogę zrobić ja na podstawie opisu fabularnego.

harry_p 07-03-2015 22:54

No poczytałem sobie magię wymiarów.
Co tu dużo mówić. Nie taka kiepska ryzykowna ale fajerwerki... zaprawdę zacne milordzie.
Nazwa może niespecjalnie spektakularna ale w rękach pomysłowego adepta może nieźle namieszać. :)

A masz może już przepisane jakieś materiały o golemach? Tak tylko teoretycznie podpytuję.

TomaszJ 08-03-2015 04:03

Cytat:

Napisał harry_p (Post 546806)
A masz może już przepisane jakieś materiały o golemach? Tak tylko teoretycznie podpytuję.

Staram się jak mogę, ale jestem tylko człowiekiem, wszystkiego przepisać nie dam rady. Mam też np. tzw. Życie Prywatne i Zawodowe.
W skrócie - Golemy są trochę jak magiczne przedmioty, tworząc je mag "zamraża" w nich część swojej Many. Im wyższa golemologia, tym potężniejsze golemy może tworzyć. Do oblężniczych golemów rozmiaru +4 włącznie na poziomie arcymistrza. Tyle że nic od ręki, każdego trzeba najpierw ręcznie zrobić przed ożywieniem, więc taki oblężniczy golem to robota na lata...


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:20.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172