harry. Jeśli potrzebujesz punktów, myślę klimatycznie bedzie po ostatniej sesji jesli weźmiesz niechęć do jaszczuroludzi :D. byś sobie zniwelował ta jedną swoją dużą wadę inną ;) |
Nic z tego - wady nabywane po wylosowaniu postaci są za free :) Nikomu za nie punktów nie przybędzie! |
cholera :D Wiedziałem, że wszystko zepsujesz A... wypadałoby się zdeklarować ostatecznie. Oficjalnie startuję w rekrutacji. (mając pełną świadomoćc, że jako że mam nową postać, to rezygnuję z dzikiej karty, chyba ze znów chcesz zanegować? :)) |
Cytat:
Z niecierpliwością czekam na resztę! |
Gdzie można poczytać o opisie świata? O zwyczajach itp. |
Świat jest dość spory, by zmieściło się na nim wiele kultur i zapewne zacznę przepisywać opisy krain wraz z ich obyczajowością. W tym momencie gra skupi się na pograniczu dwóch feudalnych potęg - Storkii i Altamarii, obyczajowością przypominające oklepane fantasy z rycerzami w zamkach, brzuchatymi karczmarzami i lasami pełnymi goblinów :) Tyle że czarów nie lubią. Krótka lista nacji była w poprzedniej rekrutce, powiedz co cię interesuję to podeślę krótki opis. |
Cytat:
Cytat:
|
Chodzi mi o ogólne czucie świata :) Tzn, czy jest to bardziej fantasy w stylu Tolkiena (po ilości broni itp, zakładam, że nie ;)), Wiedźmina, Dragon Age, czy Gry o Tron? Czy np. magowie zrzeszeni są w gildie/szkoły? Czy istnieje zjawisko apostatów wśród magów? Czy magia jest elitarna? Czy przeważają najemne zbiry wypruwające flaki podróżnym na gościńcach, czy częściej są to potwory? Zapewne jak w każdym fantasy, główną rasą są ludzie. Jak traktowane są inne rasy? Poczytam pierwszą sesję, ale jeśli masz gdzieś taki opis w pigułce, byłoby świetnie :) |
Cytat:
Mechanika zakłada pewną brutalność i śmiertelność i nawet najbardziej wypasiona postać będzie odczuwać zagrożenie (spytaj moich graczy, powiedzą co i jak), ale z drugiej strony - postaci startowe stoją wysoko, na poziomie powiedzmy trzeciej profesji młotkowej lub wyżej. Magia to głównie stary dobry system mistrz-uczeń, choć są przynajmniej dwie szkoły, gdzie magii uczy się w sposób uniwersytecki. Apostatów nie ma, magia jako taka dzieli się na kilka szkół, ale nawet czarna magia nie jest wyklinana... właściwie to nie-czarodziej nie odróżni czarnej od nie-czarnej. Jeżeli chodzi o główne zagrożenie - czy są to ludzie czy potwory zależy od okolicy. W Spornych Ziemiach, gdzie będziemy grać największym zagrożeniem są ludzie. I podatki. Zarówno elfowie, jak i krasnale nie mają ludzkiej płodności, więc nie skolonizowali tylu ziem. Jedni i drudzy zamknęli się w swoich izolacjonistycznych społecznościach, ale wśród i jednych i drugich są tacy, co wolą żyć wśród ludzi. Są zbyt nieliczni by być traktowani jako zagrożenie jako ci którzy odbierają chleb uczciwemu człowiekowi, więc pogromów póki co nie ma. Ostatnia rasa, Jaszczuroludzie to osobna kwestia - sztucznie stworzeni, wywalczyli sobie wolność i uwikłali się w wieczną wojnę z dawnymi władcami tych ziem - Imperium. Poza Imperium jednak są traktowani jak murzyn w PRL - ciekawostka, ale raczej nie otwarcie wrogo. |
Ok, mam gotowy koncept, może w wolnej chwili go rozpiszę (w każdym razie postaram się to zrobić do wyznaczonego terminu). Czy możesz opisać mi ludzkie ziemie graniczące z elfimi? Albo tam, gdzie elfy są w miarę popularne? To co mnie interesuje: 1. Stosunki między rasami 2. Typowe profesje ;) 3. Stosunek do magii 4. Problemy regionu (np. notoryczne walki z bandytami, plaga orków itp) 5. Jak daleko jest do miejsca akcji sesji ;) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:12. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0