lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Old WOD] Welcome to Miami (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/15084-old-wod-welcome-to-miami.html)

Mike 16-03-2015 22:07

Na bazowych kropkach.
Nie będziemy na silę ujednolicać ras. To nie konkurs pvp by martwić się, że któraś rasa jest zbyt dopakowana. Nawet jak dojdzie do konfliktu to przecież nie będziecie walczyć uczciwie :P

Autumm 16-03-2015 22:08

A dopuszczasz stwory z kosmologii Nowego Świata Mroku? :>

Mike 16-03-2015 22:12

Zależy jakie stwory. Napisz co Cie interesuje to zobaczymy.

Autumm 16-03-2015 22:34

Dobra, to może inaczej zadam pytanie: jak podchodzisz do stereotypów i "praw" oWoDa? Trzymasz się ich, czy postacie różnią się tylko mechaniką, a cały fluff jest do dowolnej interpretacji?

Chodzi mi o to, czy np. nietypowe dla swojej "rasy" postacie przejdą, czy trzymamy się tego wzoru konkretnego klanu/stronnictwa/whateva, który jest w podrach?

Mike 16-03-2015 22:44

gdybym trzymał się ścisłe podręczników to taka próba połączenia sił różnych nadnaturali była by skazana na porażkę :) To co jest w podręcznikach traktuje jako jedną z opcji.
Przykładowo: wg podręcznika wilki i krokodyle zdrowo się nawalały i ciężko wyobrazić sobie ich współprace. Ja uznałem, że nowe pokolenia są zdolne pokonać dzielące je różnice i dojść do porozumienia. Oczywiście jest też grupa nienawidzących się po obu strona, ale nie są oni dominującą frakcją.
Trochę jak w sesji Wojana.

-2- 16-03-2015 23:45

Nie chcę być Tym Gościem, ale dostrzegam w tej rekrutacji, mimo chwalebnej idei, jeden problem.

Gram magiem. Wygrałem.

Co z tego że nie ma konfliktów, jeżeli jedna postać może rozwiązać szereg problemów do których reszta poza może Mumią... no... przerasta je o rzędy egzystencji?

Pstryknięcie palców, koincydentalny zawał serca. I przerwa na skok do Głębokiej Umbry by spojrzeć tam w czasie na interesujące miejsce i dobić targu z duchami.

W przerwię odwiedzić resztę postaci graczy nudzących się w bezpiecznej fundacji na horyzoncie.

To wszystko miałoby nawet ręce i nogi gdyby nie magowie. I może mumie.

W sensie, rozumiem że fluff, ale ciężko podejść inaczej do fluffu w którym jedna z postaci siłą woli zmienia rzeczywistość... toż to fluff, ograniczony Paradygmatem, Paradoksem i dostępnymi rekwizytami i wszystkim jest o tyleż mocniejszy niż zasady.

Mike 17-03-2015 00:13

Cytat:

Gram magiem. Wygrałem.
A w którym momencie :)? Tam jest paru mocnym npców magów. Ups, oni wygrali. Czas zwijać rekrutę, bo gracze nic nie wskórają :P

Fakt, mag jest mocny, ale też ma słabe strony. Może i przykozaczysz do szeregowych wrogów, ale nie rozwiążesz wszystkiego magią. Za mało kropek na starcie.
No i zawsze jest paradoks :)
Po za tym interferencje magii z mocami innych ras mogą dać ciekawe efekty.

Pipboy79 17-03-2015 03:35

Siemka :)


Cytat:

Nawet jak dojdzie do konfliktu to przecież nie będziecie walczyć uczciwie :P
- No i zepsuł niespodziankę... :)



- A co do samej rekruty... Wygląda na niezły chaos :) Ale ciekawie sie zapowiada. :)

- No ale ja z WoD to wiem tyle, że są wilkołaki i wampiry... :) Te podtytuły czy podgatunki niewiele mi mówią (te przy BNach z doc'a czy komentów). Więc nie poruszałbym się chyba po świecie gry tak płynnie...

-2- 17-03-2015 07:36

Cytat:

Napisał Mike (Post 548371)
A w którym momencie :)? Tam jest paru mocnym npców magów. Ups, oni wygrali. Czas zwijać rekrutę, bo gracze nic nie wskórają :P

NO WŁAŚNIE! Prawda jest taka że mający swoje sensowne agendy magowie są po prostu inną skalą wyzwania, nieprzypadkowo w WoDzie magowie raczej nie przejmują się innymi supernaturalami. Traktując ich jako magię statyczną, czyli przewidywalne odchylenie konsensusu. To jest w ogóle poza skalę mocy magów. Nie chcę też nawet myśleć jak wilkołak czy changeling miałby próbować przeciwstawiać się Technokracji, nie daj boże w konstrukcie...

Cytat:

Napisał Mike (Post 548371)
Fakt, mag jest mocny, ale też ma słabe strony. Może i przykozaczysz do szeregowych wrogów, ale nie rozwiążesz wszystkiego magią. Za mało kropek na starcie.
No i zawsze jest paradoks :)
Po za tym interferencje magii z mocami innych ras mogą dać ciekawe efekty.

Nie zrozum mnie źle. Jestem wielkim fanem konceptu jako takiego. Po prostu obecność maga, z Arete choćby 2 dla mnie zupełnie kasuje wszystko. I nie chodzi o przykozaczenie wrogów. Chodzi właśnie o rozwiązanie wszystkiego magią...

Mag z Arete 2 potencjalnie może :
-przemieniać dowolną materię w podobną alegorycznie
-patrzeć w przyszłość/przeszłość
-wyczuwać wszelkie wypaczenia tapestry/rękawicy/przeploty Umbry
-decydować o wyniku niemal dowolnych zdarzeń losowych (od loterii czy grę pokera po podkręcenie szans na zawał serca)
-zatrzymywać kule jak Neo
-mieć niemożliwy do oszukania sonar życia
-czytać myśli
-sprawdzać wspomnienia otoczeń
-TWORZYĆ z niczego
-przyzywać duchy
-...uskuteczniać dowolną kombinację powyższych

Tak jak mówię, idea jest bardzo zacna, ale obecność maga wśród postaci graczy mimo wszystko moim zdaniem łamie rozgrywkę. Zrobisz co zechcesz, ale szczera rada ode mnie, bo sesja wygląda fajnie, to że dopuszczanie magów do tej ferajny nie jest najlepszym pomysłem na świecie.

Powodzenia. ;)

pppp 17-03-2015 07:59

Cytat:

Napisał -2- (Post 548378)
Mag z Arete 2 potencjalnie może :
-przemieniać dowolną materię w podobną alegorycznie
-patrzeć w przyszłość/przeszłość
-wyczuwać wszelkie wypaczenia tapestry/rękawicy/przeploty Umbry
-decydować o wyniku niemal dowolnych zdarzeń losowych (od loterii czy grę pokera po podkręcenie szans na zawał serca)
-zatrzymywać kule jak Neo
-mieć niemożliwy do oszukania sonar życia
-czytać myśli
-sprawdzać wspomnienia otoczeń
-TWORZYĆ z niczego
-przyzywać duchy
-...uskuteczniać dowolną kombinację powyższych

Możesz mi pomóc zrobić maga? Nie znam za bardzo tego systemu, a chciałbym mieć postać, która umie te rzeczy co powyżej. I żeby starczało jej na to kwintesencji, a paradoks nie zjadł mnie od razu.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:18.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172