lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   (Zapomniane Krainy D&D ed.3,5)(16+) Turmish. Pierwsza fala. (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/15186-zapomniane-krainy-d-and-d-ed-3-5-16-turmish-pierwsza-fala.html)

Cedryk 26-04-2015 15:57

(Zapomniane Krainy D&D ed.3,5)(16+) Turmish. Pierwsza fala.
 
Przed szynkiem "Pierwsza Fala", w portowej dzielnicy Alaghonu stolicy Republiki Turmish, zebrał się liczny tłum marynarzy i żeglarzy. Zainteresowanie ich powodowało przybite do tablicy informacyjnej zdobne ogłoszenie.

 5 Mirtula 1372RD

Poszukuje się osób zdrowych, pojętnych, na których nie ciążą wyroki sądowe Republiki Turmish, Cormyru, Implitur, Aglarondu, w celu stworzenia załogi nowo obsadzanej pinasy „Złoty Smok”.
Nabór odbywać będzie się w dniu jutrzejszym od 12 dzwonu w tawernie "Pierwsza Fala".

Popisano Jan Dev kapitan galeonu „Smok”

List kaperski Republiki Turmis przeciwko flocie miast Smoczego Wybrzeża, Chondath, Chessenta, Uther, Mulhornad, Thay i Sembii.
List kaperski wystawiony przez władczynię Cormyru przeciwko flotom Sembii, Smoczego Wybrzeża oraz Thay.
List kaperski wystawiony przez władczynię Aglarondu, przeciwko flotom Sembii i Thay.
List kaperski wystawiony przez władcę Implitur przeciwko flotom Sembii, Thay i Zenthirimskim.



[MEDIA]http://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/33/e0/31/33e0315f582148c2cc81de07dd8a2912.jpg[/MEDIA]


Zasady.


Sesja typu od zera do bohatera z dużą swobodą kreowania świata gry i sytuacji przez graczy.
D&D 3,5 modyfikowane.
Bez psioniki oraz ToB, zakazane wszelki rasy i klasy domowe oraz z magazynu Dragon Magazine , nie mam dostępu do tych magazynów, nie chce mi się szukać itd. itp.
Przedmioty z MiT dopuszczone jedynie po konsultacji.
Na cechy 32 punkty.
Poziom postaci: 1. Wyjątkowo dopuszczam rasy z EPP +1, jedynie po konsultacji. Niedopuszczalne rasy uznawane za złe.
Charaktery dozwolone: PD, PN, ND, CD w wyjątkowych sytuacjach po konsultacji dopuszczam N.
Początkowy majątek: Losowy lub średni dla klasy + przedmioty regionalne.
Historia obowiązkowa: minimum 1 stronica standardowa dokumentu. W przypadku nowicjusza obowiązkowa scenka rodzajową obrazująca jakieś wydarzenie z życia postaci.
KP: Zrobiona w Myth Weavers Myth-Weavers z edycją dla Dumaeg

Sesja będzie około pół na pół morsko-lądowa.

Dozwolone atuty regionalne, oraz wady i zalety najwyżej po jednej.

wiedza (miejscowa) umiejętnością klasową dla wszystkich bohaterów.

Atuty regionalne można wybrać na pierwszym poziomie, potem dodatkowo tylko, gdy ma się w wiedza (dany region) za każde pełne 5 rang - jeden. Oczywiście trzeba normalnie poświecić na niego atut.

Przyjmę od: 1 do 6 graczy.
Jedno miejsce zarezerwowane.
Drugie zarezerwowane dla nowicjusza.

**OOOO

Rekrutacja do 17 maja trwa.
Historię postaci wraz z linkiem do KP proszę przesyłać Dumaeg@poczta.onet.pl

Zasada specjalna do kampanii

Monopol kapłanów Gonda na proch został złamany.
Koszt kg prochu dymnego to 5sz. Starcza na 32strzały z pistoletu skałkowego lub muszkietu oraz 16 strzałów z garłacza.
By znać przepis na proch dymny postać musi mieć 6 rang w rzemiośle (alchemia).
Sama broń palna jest teraz kwalifikowana do broni prostych.
Koszt pistoletu skałkowego to 50sz.
Koszt muszkietu to 100sz.
Wprowadzam dodatkową broń garłacz

garłacz 3k6 na pierwszym przyroście zasięgu, 2k6 drugi, k6 trzecie wszystkim w obszarze o szerokości 1,5 m. Przeładowanie dwie akcje standardowe, 4kg, krytyk *3 koszt 80sz przyrost zasięgu 4,5m

Proch do wystrzału z lekkiego działa waży 1kg, ciężkiego działa 5kg.

Zasada choroby morskiej.


Osoby nie przyzwyczajane do pracy na morzu mogą zapaść na chorobę morską.
Przyzwyczajenie do prac na morzu obrazuje mechanicznie zawód, profesja (żeglarz). Osoba posiadając 4 rangi w tym zawodzie nie cierpi na chorobę morską w normalnych warunkach żeglugowych, jednakże nadal może zapaść na chorobę morską w czasie sztormu.

W przypadku osób bez 4 rang w zawodzie (żeglarz), w rejsie w normalnych warunkach, co sześć godzin przez 66 godzin wykonuje się test odpornościowy na wytrwałość.
Stopień testu (ST) wynosi ST=15+1 za każde kolejne 6 godzin przebywania na statku kumuluje się. W 72 godzinie rejsu choroba mija i póki nie wystąpi czynnik wywołując np. sztorm do końca rejsu postać już nie choruje. Każdy nie zdany test powoduje obniżenie wszystkich cech o 1, również się kumuluje. Gdy któraś z cech spadnie do zera, postać nie jest w stanie robić nic poza leżeniem i cierpieniem.

W czasie sztormu również wykonuje się test jednakże wykonują go wszyscy na pokładzie.
ST(od15do 25) +1/6 godzin sztormu dodatkowy test.

Postacie z rangami w zawodzie żeglarz otrzymują za każdą rangę +2 do tego testu.
Za każde 5 rang w zachowaniu równowagi postacie otrzymują +2 do testu.
Za specjalizację w zachowaniu równowagi postacie otrzymują +2 do testu.
Za atut regionalny Serce burzy postacie otrzymują +2 do testu.

Każdorazowo postacie nie przyzwyczajone do poruszania się i pracy na pokładach statków na morzu mogą zapaść na chorobę morską.

PS1. Wyjaśnienie sytuacyj politycznej.

Opisane w ogłoszeniu listy kaperskie danego kapitana oznaczają między innymi to, że ma prawo w imieniu wystawiającego kraju atakować wrogów danego kraju. Czyli zatapiać brać pryz z statków handlowych i wojennych danych krajów. Wystawca listu kaperskiego jest też w obowiązku udzielić pomocy statkom kaperskim, również o ile taka możliwość wykupienie danego kapra wraz załogą. Za to płaci 10% z łupów sprzedawanych w portach wystawcy listu kaperskiego.
Oznacza to również, iż te kraje, miasta państwa są w stanie wojny morskiej.

Flamedancer 26-04-2015 16:32

Jest to kampania prowadzona przez komunikator głosowy czy przez forum?
Z chęcią zagram, jeśli jest ona głosowo prowadzona.

EDIT: Po krótkiej rozmowie zdecydowałem, że zagram. :)

Cedryk 26-04-2015 16:44

Na forum z udziałem gdocu.

PS. Problem z komunikatorami głosowymi jest czas i dogranie się ludzi co do czasu.

Kerm 26-04-2015 16:55

Zobaczę. Może coś mi przyjdzie do głowy ;)

Zormar 26-04-2015 17:18

Możliwe, że się zgłoszę, gdyż mam ostatnio zajawkę na klimaty korsarsko/pirackie, tak więc czemu by nie spróbować, skoro do tego jeszcze D&D, którego wypatruję od jakiegoś czasu.

Aczkolwiek trochę mnie boli to ograniczenie co do ras, gdyż mam kilka pomysłów na ciekawe, a zarazem i niecodzienne postacie, ale chyba to przeboleję.

Edit: Mam sprawę co do tych Wad i Zalet. Czy jest jakieś dobre polskie tłumaczenie tego? Bo wiem tylko o angielskich wersjach, a z tym językiem nie radzę sobie zbyt dobrze.

Cedryk 26-04-2015 22:48

Nic mi o tłumaczeniu takim nie jest wiadome.
Nie ma też obowiązku brania sobie wad oraz zalet. ;)

PS.1
Dostępność prochu i broni palnej w tej sesji jest większa.
Więcej w pierwszym poście

PS.2
Co do ras z dostosowaniem zawsze możemy pozmawiać o ile nie będzie to rasa uznawana za złą, i nie będzie przekraczała EPP+1.
Więc niech wszyscy zaponą o koboldach, goblinach, orkach itp.
A już na pewno o Sahuagin-ach czy też Yuan-Ti.

PS.3
Przy pytaniu o jakąkolwiek rasę czy też klasę należy podać źródło.
Zakazane są wszelkie rasy, klasy domowe i z magazynu Dragon Magazine.
Nie mam do tych magazynów dostępu i nie chce mi się ich szukać.

Cedryk 27-04-2015 11:17

Zainteresowanych proszę o wpisywanie klas jakie wybierają dla swoich postaci.

Cedryk 27-04-2015 14:49

Uświadomiono mi ze zapomniałem o podaniu ilości punktów na cechy standardowo 32 punkty.

Kerm 27-04-2015 15:04

Dla mnie będzie warmage albo duskblade.

Flamedancer 27-04-2015 16:52

Paladyn.

@EDIT: Paladyn strzelec.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:33.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172