lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Autorski, strategia] Koło czasu - Powstanie Nowych Cywilizacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/15507-autorski-strategia-kolo-czasu-powstanie-nowych-cywilizacji.html)

Zormar 19-09-2015 16:02

Ja tak powiem tylko jedno. Nie dla konwencjonalnych ras! Popuśćmy wodzę fantazji! (Ja tak zrobię i myślę, że jutro powinna się pojawić KP - przy najlepszych wiatrach rzecz jasna.)

NightShot 19-09-2015 17:41

Do kiedy rekrutacja ?

Rycerz Legionu 19-09-2015 18:33

Fielus

Tak, będziecie mogli

Zormar

Jeśli odpowiednio uzasadnisz jak takie coś mogło się ucywilizować to możesz tym grać :mryellow:

NightShot

Jest napisane, do 1 października.

Zormar 19-09-2015 23:32

Co do rubryki "wygląd" to ma się w niej zawierać również specyfikacja fizyczna jednostki? Chodzi mi o takie informacje jak np. to czy samce są silniejsze od samic, czy też choćby jakieś ważne i unikalne cechy fizyczne jak np. trujące ugryzienie jeśli opisujemy przykładowo przedstawiciela rasy wężoludzi.

Zaalaos 20-09-2015 10:13

Piszę się do sesji, kartę powinna w ciągu 3-4 dni dotrzeć :)

Rycerz Legionu 20-09-2015 10:45

Cytat:

Napisał Zormar (Post 579021)
Co do rubryki "wygląd" to ma się w niej zawierać również specyfikacja fizyczna jednostki? Chodzi mi o takie informacje jak np. to czy samce są silniejsze od samic, czy też choćby jakieś ważne i unikalne cechy fizyczne jak np. trujące ugryzienie jeśli opisujemy przykładowo przedstawiciela rasy wężoludzi.

Tak, to może się tam znaleźć. Chociaż to trujące ugryzienie mógłbyś dać do mocnych stron tej rasy, bo jakby nie było jest to jakaś charakterystyczna dla niej umiejętność która zapewnia jej dość duże korzyści w walce i jak na moje oko to tam powinny lądować wszelkie umiejętności jak np. specjalne ataki czy jakieś bonusy typu " ta rasa potrafi wytrzymać pod wodą godzinę, bez wynurzania się z niej"

Zormar 20-09-2015 11:56

Cytat:

Tak, to może się tam znaleźć. Chociaż to trujące ugryzienie mógłbyś dać do mocnych stron tej rasy, bo jakby nie było jest to jakaś charakterystyczna dla niej umiejętność która zapewnia jej dość duże korzyści w walce i jak na moje oko to tam powinny lądować wszelkie umiejętności jak np. specjalne ataki czy jakieś bonusy typu " ta rasa potrafi wytrzymać pod wodą godzinę, bez wynurzania się z niej"
Rozumiem. Przynajmniej wiem czym kierować się przy tych mocnych/słabych stronach, bo tak po prawdzie poza np. szybkim przyrostem naturalnym nie wiedziałem co tam ewentualnie wpisywać.

Anonim 20-09-2015 12:20

Chciałbym grać ludźmi. Muszę wypełniać poniższe rubryki:

Cytat:

Psychika gatunku:
Mocne strony: 3 (nie przesadzajcie)
Słabe strony: 3
?????

A jak muszę to czy muszę mięć koniecznie po 3 słabe i mocne strony i mogę ograniczyć ich ilość np do jednej słabej i mocnej strony?

Krieger 20-09-2015 12:28

Anonim, mam podobny problem, jako że również pracuje nad rasą ludziopodobną. Pomyślałem, że mocnymi stronami, jak w istniejących cywilizacjach, może być np. wyjątkowy kulturowy nacisk na korzystanie z pewnego rodzaju broni (Mongołowie i ich łuki), albo świetne umiejętności żeglarskie(Fenicjanie, Wikingowie). Słabymi może być niski nacisk na inny aspekt prowadzenia wojny (Rzymianie i ich jazda), niewielki przyrost naturalny (nowocześni Niemcy), albo wyjątkowo krwawa, mordercza religia, która sprawia że sąsiedzi patrzą na nas krzywym okiem (Aztekowie). Co Ty na to?

Raist2 20-09-2015 13:11

Mocna strona (ludzi): łatwa adaptacja (do warunków klimatycznych, przy nowych rasach/cywilizacjach itp)
:P


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:39.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172