lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Autorski, strategia] Koło czasu - Powstanie Nowych Cywilizacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/15507-autorski-strategia-kolo-czasu-powstanie-nowych-cywilizacji.html)

Rycerz Legionu 18-09-2015 16:52

[Autorski, strategia] Koło czasu - Powstanie Nowych Cywilizacji
 

Eurodia, 1500 lat po Wielkiej Wojnie. Kataklizmie, który pochłonął setki milionów istnień oraz całkowicie zmienił granice znanego ówczesnym cywilizacjom świata. Cywilizacjom, do których należą ukryte obecnie przed światem, spowite pyłem ruiny.

Świat zmienił się nie do poznania. I chociaż zmiany te sprawiły, że problem stałych inwazji demonów zdawał się znacznie oddalić, to jednak wszystko co znane, przepadło.

Dawna, tajemna wiedza uległa zapomnieniu, a jej relikty leżały w miejscach, do których niewielu odważyłoby się wybrać, nawet gdyby wiedzieli gdzie się one znajdują. Po niewielkich wioskach i osadach krąży bowiem plotka, jakoby starożytne artefakty były nasycone krwią demonów i przeklęte. I najwyraźniej to prawda, gdyż ci, którzy mieli szczęście, bądź też nieszczęście znaleźć się w pradawnych ruinach i ujrzeć na własne oczy dorobek dawnych, wielkich narodów, znikali bez wieści, bądź też popadali w szaleństwo.

Każdy istota która przeżyła wielkie starcie zła z armiami potężnych, dawnych cywilizacji, starała się poukładać wszystko na nowo. Z czasem to się udało. Wszelkie rośliny znów zaczęły rosnąć i leczyć rany które zadała im wojna. Zwierzęta znów zaczęły polować i płodzić młode. Nie inaczej działo się to z pewnymi ludami, niegdyś uważanymi za prymitywne, a dziś, będącymi niewielkimi nasionkami z których w dalekiej przyszłości miały wykiełkować nowe, prężnie rozwijające się cywilizacje. Ich członkowie, zamieszkujący obecnie małe, drewniane osady bądź inne siedliska, byli gotowi do pracy i patrzeli z nadzieją w przyszłość. Czas by odbudowano to, co zniszczył mający miejsce ponad tysiąc lat temu Wielki Kataklizm. A każdy lud wierzył, że to właśnie on jest zdolny do tego, by odmienić los świata. Każdy z nich wierzył, że jest narodem wybranym przez bogów, którym oddawał pokłony.

Nastał czas, aby koło czasu znów zaczęło się kręcić, mieląc pod sobą słabe narody i niepewnie unosić zwycięzców, na których czekało niebezpieczeństwo większe, niż tylko ich sąsiedzi...

Witam!

Witam wszystkich tych, którzy przeczytali wstęp do mojej sesji i których ten pomysł (wcale nie nowy, bo inspirowany i serią Civilization i świetną sesją MrKroffina w której mam okazje obecnie uczestniczyć a która zainspirowała mnie do stworzenia właśnie tego typu gry ) zainteresował.

Mianowicie, akcja sesji będzie miała miejsce w świecie znanym jako Eurodia, 1500 lat po inwazji demonów i wielkiej bitwie, przez którą powstało całe to zamieszanie. Stare cywilizacje upadły, a w ich miejsce mają pojawić się nowe. I tutaj właśnie pojawiają się gracze.

Waszym zadaniem, będzie stworzenie narodu, który zdoła " przetrwać próbę czasu" i gładko wyminie kłody, rzucane wam przeze mnie :kropla: .
Stworzenie całej nacji, pozostawiam wam. To wy macie okazję stworzyć całą kulturę, język i religię swego ludu. Wygląd waszych ras również pozostawiam wam. Niech opisy te będą na tyle bogate, bym mógł jakoś wszystko ze sobą powiązać, ale nie oczekuję elaboratów na 24 kartki A4.

Poszukuję więc od 3 do 5 graczy, ale jeśli kart pojawi się więcej, to z chęcią wezmę na swoje barki większą liczbę osób. Rekrutacja potrwa od dnia dzisiejszego włącznie, aż do 1 października. Serdecznie zapraszam wszystkich do wzięcia udziału. (Mam nadzieję że gracze mnie nie oleją jak w poprzedniej sesji ;P :lol2: )

Karty cywilizacji wysyłajcie mi na pw.

A tutaj macie wzór karty :

KC

Nazwa rasy:
Wygląd: (mile widziany już na początku jakiś obrazek + oczywiście opis)
Kultura: (włączając w to religie, płcie a ich role w społeczeństwie itp. )
Psychika gatunku:
Mocne strony: 3 (nie przesadzajcie)
Słabe strony: 3
Ogólny stosunek do demonów:

Fielus 18-09-2015 16:56

No kurde, widzę tu potencjał dla potężnej hordy orków!

Rycerz Legionu 18-09-2015 17:00

Na początku może nie aż tak potężnej ale z czasem... czemu by nie :nordic:

Bachal 18-09-2015 20:29

bogate krasnoludy on duty! szykuje się niedziela pod znakiem klepania karty ^^

Zormar 18-09-2015 20:45

Pytanie:

Jak wygląda startowa sytuacja technologiczna? Magiczna?

I drugie:

Rasa musi być humanoidalna?

Rycerz Legionu 18-09-2015 23:14

Pytanie 1:

Jeśli chodzi o zwykłą technologię, to wszyscy zaczynacie na tym samym poziomie, lecz będziecie posiadali odkryte inne dziedziny. Np. dasz mi kartę swojej cywilizacji i na jej podstawie dodam jeszcze 2 technologie. Inny gracz z kolei da mi inną kartę i dobiorę 2 inne technologie pasujące do jego nacji.

Drzewko technologii magicznej jest, ale na początku do magii nie macie dostępu. Dopiero z odkryciem pewnej technologii zyskujecie do niej dostęp a później już drążymy to drzewko jak najgłębiej i w zależności w jaką gałąź będziesz szedł, będziesz posiadał unikatowe technologie.

Pytanie 2:

Myślę że nie koniecznie, a co dokładnie masz na myśli?

Unglebudujab 19-09-2015 09:06

Ja też chętnie dołączę do takiej sesji, zaraz po weekendzie wysyłam kartę cywilizacji. : )

Fielus 19-09-2015 10:32

Ok, a ja mam pytanie takie: co z jednostkami wojskowymi. W takich grach zwykle są różne, nie tylko zwykli "żołnierze", spójrzmy choćby na HoMM, albo King's Bounty. Czy będziemy mieli możliwość wymyślenia naszych własnych jednostek, powiedzmy w zależności od typu (piechota, kawaleria, strzelcy itp.)?

Zormar 19-09-2015 12:50

Co do nie humanoidów to tak z czapy np. Lewitujące mózgi z markami jak ośmiornice.

Krieger 19-09-2015 15:00

Rycerzu, masz pelna skrzynke PW, tutaj wiec napisze male sprostowanie - chodzilo mi oczywiscie o Platona, nie Homera! Taka wtopa! Chociaz Homer(wcale nie Simpson ;) ) tez bedzie maczal w tym swoje palce... :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:46.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172