lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [WFRP II ed.] Żądza Zemsty (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/15799-wfrp-ii-ed-zadza-zemsty.html)

Warlock 17-01-2016 21:18

Taa... pod warunkiem, że nie skończysz jako opał na zimę :D

Ogryzek Szatana 17-01-2016 21:20

Cytat:

Napisał Marek Rewik (Post 602058)
I jeszcze jedno pytanie:
Jako guślarz/ czarownik chyba nie będę się cieszył przyjaźnią z sługą Sigmara, prawda? Możnaby powiedzieć, że jedyne co tu zaiskrzy to stos suchych gałęzi pod mymi nogami?

Jako guślarz jesteś stosunkowo niegroźny, może skiśnie komuś mleko od Twoich zabójczych czarów, jak ochrona przed deszczem. Kapłan Sigmara najpewniej dogadałby się z władzą i wyeksportował Cię do Altdorfu do jednego z Kolegiów Magii. Chłopi najpewniej by nabili Cię na widły lub wygnali (biorąc pod uwagę niedawną Burzę Chaosu, raczej to pierwsze).

Nie twierdzę jednak, że nie można tutaj jakoś dogadać się z miejscowymi i być ich starą, wszystkowiedzącą babą czy inną mistyczną jednostką. Osobiście nie lubię konceptu ukrywającego się guślarza, bo jest zwyczajnie nudny, a tutaj mamy na sesji okazję do fajnego wplecenia takiej profesji w życie wioski. Zasadniczo, "swój" guślarz, nie jakiś tam przybłęda, bo taki to może na widły trafić nawet jak nie jest guślarzem.

Czarownik na stos. Bez wyjątku ;)
IMO wymaga ugadania takiej postaci z grupą, bo ukrywającym się czarownikiem w teamie to raczej nie da się grać. Przejść całą profesję i rozwinąć czarowanie na drugą klasę bez wiedzy reszty... Taaaaaaak...

BTW, czarownik to nie jest profesja parająca się magią chaosu?

Warlock 17-01-2016 21:26

Cytat:

Przejść całą profesję i rozwinąć czarowanie na drugą klasę bez wiedzy reszty... Taaaaaaak...
Jest tu na forum pewien gracz, który na pewno przeczyta ten wpis z szerokim, szelmowskim uśmiechem na twarzy. :D

Cytat:

BTW, czarownik to nie jest profesja parająca się magią chaosu?
Tak, w Księdze Spaczenia opisany.

Rewik 17-01-2016 21:44

Więcej o czarowniku jest w Królestwo Magii, jest tam też opisany dość szeroko guślarz, więc wiem na co się piszę.

Z tym czarownikiem, to z tego co wyczytałem spraw się ma tak, że guślarze, ci bardziej odważni lub głupi (jak kto woli) sięgają z czasem po silniejsze zaklęcia. Tu sprawa ma się trojako.

1). Korzysta z magii wichrów, a za każdym razem naraża się na spaczenie i temu spaczeniu ulega.

2). Korzysta z magii wichrów, ale jakimś cudem spaczeniu nie ulega. Choć zawsze ryzyko to występuje

3). Intuicyjnie nie korzysta z magii wichrów, a z magii uwięzionej w przedmiotach. Tacy czarownicy spaczeniu nie ulegną, choćby się starali. (i są cenieni przez adeptów magii)

Ale... porzućmy już temat czarowników, wszystko wiem co chciałem wiedzieć:P A kreowanie postaci zostawcie mnie :)

PanDwarf 17-01-2016 23:30

zabierz się za magię czarnoksięską od razu jak wysokie elfy :) co będziesz się rozdrabniać na wiatry... :devil:

Rewik 18-01-2016 14:59

To daj PD'ki. :)

Baird 18-01-2016 19:35

Zastanawia mnie czy w sesji pojawi się jakiś farmer lub chłop. Taka kwintesencja wsi cepem pisana. To jest pomysł na postać.

Warlock 18-01-2016 20:28

Otrzymałem KP chłopa ;)

Reinhard 18-01-2016 23:02

Chłop ostlandzki raz, z wredną babą (świętej pamięci), pyskatą córką (porwaną), dwójką rozpieszczonych wnuków (jak matka, porwanych), ciężko rannym zięciem, synem "namatorem" w klasztorze (prawdopododobnie nieżyjącym) i dwójką dzieci od ładnych paru lat w mogiłkach. O ile MG pozwoli, wystąpi z psem wielorasowym bojowym inaczej. Specjalizacja bojowa: orka i bronowanie :)

Baird 18-01-2016 23:20

Nie jestem pewien i był bym wdzięczny, za potwierdzenie MG, ale w zgłoszeniach pojawiło się chyba trochę postaci typu magik, kapłan, czarownik ( w tym moja). Czy jest ich tak dużo jak mi się wydaje czy jednak będzie jakiś balans w kwestii magii i miecza.

EDIT; jeszcze taka kwestia czy dostajemy jakiś ekwipunek na początek lub chociaż złoto? Moja postać zaczyna na ten przykład w samym szatach i medalionem na szyi i tyle. W historii to uwzględniłem, na początek też mi to bardzo nie przeszkadza, bo sam sobie szybko jakąś broń i prowiant znajdę, ale jednak.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:29.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172