lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [D&D 5 WoHF] Wyspa Grozy (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/16263-d-and-d-5-wohf-wyspa-grozy.html)

Lord Cluttermonkey 02-07-2016 21:18

Taka mała weekendowa aktualizacja.

Dorzuciłem trzy proste zasady domowe. Przed lekturą przypomnę, że za rozstrzyganie zasad odpowiadam ja, więc lekturę można uznać za dodatkową, jedynie dla graczy, których kręci maksymalne opanowanie mechaniki gry.
  • Inferior materials and weapon breakage, czyli szanuj swój sejmitar - drugiego tak dobrego tubylcy Ci nie zrobią, a broń wykonana z kości czy obsydianu jest podatna na uszkodzenia. Choć jak Robinson Cruzoe dał radę, dacie i Wy. :)
  • Ammunition dice, bo nie lubię odliczać strzał z ekwipunku, a z drugiej strony nie jestem na tyle dobry, żeby dać graczom nieskończony zapas amunicji.
  • Variant Encumbrance - na pierwszy rzut oka podręcznikowa zasada obciążenia. Różnica tkwi w tym, że za bycie w ogóle nie obciążonym, postać raz dziennie może otrzymać advantage (przewagę) na jednym rzucie dotyczącym STR, DEX lub CON. Nagroda za odrobinę zmysłu logistycznego. :)

Asmodian 02-07-2016 21:28



Odpis
"Ból. Czasem trudno go sobie wyobrazić, dopóki się go porządnie nie poczuje." Łapię się za głowę, potem próbuję podnieść się na obolałe z wysiłku nogi. "Statek chyba nie dał rady, bo nie czuję już kołysania pod stopami. Coś śmierdzi. Ach, jest i świadomość. Słysze głosy. Żyję.Pora się nieco rozejrzeć" Otwieram oczy od razu tego żałując.
"......spokojnie z tymi włóczniami!", myślę intensywnie, próbując odsunąć...kamienne ostrza? "Gdzie my jesteśmy i co o za dzikusy?
O, jest i akcja. Te zwierzęta będą się parzyć?" mimowolnie patrzę na groteskową scenę, jednak widząc reakcję tubylców, oddycham z ulgą. "Są....rozumni", ten eufemizm katuje mi mózg. Zbiera mi się na wymioty.
Odruchowo sięgam za pasek, szukając tandetnego amuletu. Dla mnie, oznacza on różnicę między życiem a śmiercią. Kamienny ząb na rzemieniu, opleciony wokół paska przesuwa mi się pod palcami.
"No to pora się stąd wydostać". Mam niemiłe wrażenie, że oni nie do końca wiedzą, co robią widząc próbę zjedzenia kartograficznego wysiłku Rapisa. Składam obolałe z wysiłku ręce do zaklęcia, próbując wyczarować przed dziewczynką smakowicie wyglądający owoc.....



KP dawać jawną? Póki co, wszystko poszło na PW do wglądu i akceptacji.

Lord Cluttermonkey 02-07-2016 21:37

Cytat:

Napisał Asmodian (Post 646086)
KP dawać jawną?

Tak, poproszę.

Cytat:

I've been searching my whole life for the answer to a certain question - what the time really is, and how i can bent it to my will?
Kurcze, świetna postać pod sesję, która chodziła mi po głowie - D&D na wzór jRPG Chrono Triggera. Ten sam obszar piaskownicy w trzech różnych epokach (prehistoria, średniowiecze, postapokalipsa) i PCs w roli bohaterów mających uchronić świat przed zagładą.

Oczywiście biorę. :nordic: Fajnie, że czaromiot i fajnie, że przerwałeś passę na ludzi - trochę się zdziwiłem, jak dałem do dyspozycji wszystkie oficjalne rasy D&D 5E, a otrzymałem póki co samych ludzi.

Możesz mi oryginalnego avatara podesłać, to go obrobię tak, żeby nie miał podpisu ze zmniejszacza.

Czy rzucone zaklęcie to minor illusion czy phantasmal force?

Komtur 02-07-2016 21:46

Nie mogę się zdecydować czy zrobić człowieka czy pół-orka. Jeden kusi darmowym featem (w tym przypadku skulker), a drugi darkvision i savage atacker. Doradźcie coś.

Lord Cluttermonkey 02-07-2016 21:50

Cytat:

Napisał Komtur (Post 646094)
Nie mogę się zdecydować czy zrobić człowieka czy pół-orka. Jeden kusi darmowym featem (w tym przypadku skulker), a drugi darkvision i savage atacker. Doradźcie coś.

Skoro gramy na lingering injuries przy rzutach obronnych przeciw śmierci*, to relentless endurance pół-orka może Cię nieraz uratować przed czymś naprawdę niemiłym.

* Gwiazdeczka, bo lingering injuries pojawią się też przy sytuacjach, w których PC trafia krytycznie potwora. Zasada działa niesymetrycznie, bo 1) tylko PCs wykonują rzuty obronne przeciw śmierci, 2) trafienia krytyczne zawsze są zasadą, która więcej krzywdy wyrządza PCs i przy symetrycznym zastosowaniu na sesji byłaby niewyobrażalnie krwawa łaźnia.

Asmodian 02-07-2016 21:54

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/i...1AQsG5ZuEjFIOa

Karta

Myth-Weavers Online Character Sheets

minor illusion póki co.

Cytat:

Nie mogę się zdecydować czy zrobić człowieka czy pół-orka. Jeden kusi darmowym featem (w tym przypadku skulker), a drugi darkvision i savage atacker. Doradźcie coś.
Skulker to IMO byłby lepszy w dystansowych buildach na DEX - bo tu się kombuje ze stealth. A pół-ork to na siłę - idealny barb albo fighter.

Lord Melkor 02-07-2016 22:15

Cytat:

Napisał Komtur (Post 646094)
Nie mogę się zdecydować czy zrobić człowieka czy pół-orka. Jeden kusi darmowym featem (w tym przypadku skulker), a drugi darkvision i savage atacker. Doradźcie coś.

A jaka klasa?

Jak brakuje nieludzi to może ja zrobię pół-orka.

Lord Cluttermonkey 02-07-2016 22:54

Cytat:

Napisał Lord Melkor (Post 646100)
A jaka klasa?

Jak brakuje nieludzi to może ja zrobię pół-orka.

Brakuje zarazem wszystkich jak i nikogo, czyli graj, kim chcesz. :)

Odpis zaktualizowany o zgłoszenie Asmodiana. Czekam na kolejne. :nordic:

Lord Melkor 02-07-2016 23:13

Ja się nie mogę zdecydować kim grać dlatego patrzę na zapotrzebowanie...

Dust Mephit 02-07-2016 23:28

Może ranger? Chyba dobrze by się sprawdzał w tych warunkach :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:09.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172