lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [oWoD: Wilkołak: Apokalipsa] - warsztaty - edycja I (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/16574-owod-wilkolak-apokalipsa-warsztaty-edycja-i.html)

corax 29-10-2016 15:20

[oWoD: Wilkołak: Apokalipsa] - warsztaty - edycja I
 






Ostatnie w tym roku warsztaty w Świecie Mroku organizowane przeze mnie.
Tym razem Wilkołak: Apokalipsa dla takich co to słyszeli, ale bali się zagrać, nie wiedzieli czym się to je i po co.


Graczy doświadczonych zapraszam do udziału jako mentorów, co-MG.


Co?

Krótka sesja w systemie walk-through od człowieka po wynik Rytuału Przejścia


Gdzie?

Stany Zjednoczone, Nowy Jork


Kiedy?

Czasy obecne tj. 2016 r.


Jak?



1. Chętni do zanurzenia się w świat Garou przygotowują podstawową kartę postaci zawierającą:


Avek (zdjęcie, nie ilustracja) - szerokość 200 pxl
Imię i nazwisko [ i fałszywe ID / ksywy jeżeli trzeba]
Wiek: (przedział 15-18 lat)
Rasa: homid - dla uproszczenia jest to jedyna rasa dopuszczalna w warsztatach
Pochodzenie - etniczne, klasowe
Zainteresowania - co kręci postać i czemu, co mogłoby stanowić “zahaczkę” do Świata Mroku
Krótki opis charakteru - w tym jaka jest cecha wyjątkowa postaci? Co ją wyróżnia?
Rodzina, krewni, przyjaciele, kontakty - 1-2 NPCe
Można zaznaczyć preferencje co do plemienia, chociaż to nie jest konieczne (nie ma 100% pewności, plemię i patronat zostanie nadany na etapie tworzenia KP).


Karta powinna mieścić się na jednej stronie A4. Nie trzeba zbyt wiele więcej. KP proszę podesłać na PW.


2. Jako że jestem do tych warsztatów jedynym mentorem, to na podstawie KP przygotowanych wg powyższego wzoru, wybiorę max. 3-4 graczy. Jeżeli nie zbiorę wystarczającej ilości interesujących kart, warsztaty się nie odbędą.
3. Historie postaci zostaną omówione z graczami i przypisane zostaną patronaty oraz plemię.
4. Pod nadzorem MG, gracze stworzą mechaniczną KP wilkołaka. Wszelkie potencjalne pytania/wątpliwości co do szczegółów tworzenia zostaną omówione na tym etapie.
5. Sesja warsztatowa zostanie rozpoczęta w chwili, gdy wszystkie KP będą gotowe.




Materiały referencyjne dla graczy:


Chętni uczestnicy proszeni są o zapoznanie się z informacjami oraz skorzystanie z materiałów referencyjnych zawartych TUTAJ


Kilka zasad dla chętnych do poznania systemu:


1. Warsztaty odbywać się będą w trybie sesyjnym na forum.
Planuję relatywnie krótką i nieskomplikowaną sesję w której chcę skupić się na klimacie i przedstawieniu podstawowych informacji w pigułce.
2. Uczestnicy warsztatów będą wcielać się w nieprzebudzonych Garou i w tym momencie rozpoczynać się będzie fabuła sesji.
3. Obowiązującą wersją podręcznika jest edycja II.
5. Warsztaty podzielone będą na moduły wplecione w fabułę.
6. Po każdym module będą przyznawane PDki i omawiana będzie możliwość rozwoju postaci
7. Częstotliwość i styl odpisów:
6 dni dla graczy, 3 dni dla MG
Jednolinjkowcom mówię z góry zdecydowanie nie. Od uczestników wymagać będę zaangażowania w odgrywanie postaci i klimat sesji.
8. Gdoc:
Na poczet tych warsztatów wyłącznie w celu wyjaśniania kwestii mechanicznych/odpowiedzi na pytania. Nie stanę Rejtanem jednak, jeżeli gracze między sobą zechcą przeprowadzać dialogi i rozwijać gdocowy fluff.


Termin rekruty:

13 listopada


Planowany początek warsztatów:

20 listopada


Otrzymane karty:

Aiko
Amon
Gienkoslav
Hakon
Kiardow
Mi Raaz
Nami
sunellica

Amon 29-10-2016 16:16

Dzisiaj wyśle.

Aiko 29-10-2016 16:17

Ja chcę! Mogę dosłać dopiero w poniedziałek.

corax 29-10-2016 16:30

Byle w terminie ;)

Nami 29-10-2016 17:01

Chciałabym spróbować, mam nadzieje, ze moje minimum czasowe nie bdzie stanowic problemu?

Pytanko - najprostrzy przykład wyjatkowosci dzięki ktoremu kłaczek by nas chcial?
Bo o ile w wampirze potrafilam cos sklecic (coś tam o systemie wiedzialam) tak tutaj nie jestem pewna za co chwycic :D
Piszę z komórki, więc linków jeszcze nie sprawdzałam (:

Gienkoslav 29-10-2016 18:10

Hej.
Zawsze chciałem zagrać w kłaka lecz nigdy nie miałem okazji. Kartę doślę jutro, najpóźniej w poniedziałek.

Czy przewidujesz wyłącznie warsztatową sesję czy zostawiasz uchylone drzwi na jakąś dłuższą rozgrywkę?

Mi Raaz 29-10-2016 18:19

Poszła karta, poszła historia :)

corax 29-10-2016 19:20

Nami: w odróżnieniu do wampirów, garou się rodzisz :) Z wyjątkowością chodzi mi raczej o zahaczki fabularne dla MG ;)

Gienkoslav: na chwilę obecną ograniczam warsztaty do warsztatów.

Nami 29-10-2016 20:23

Aha :D
No to będę największym noobem ever! </3

Edit: czytam i myślę - co to ten Żmij? W formie fizycznej, nie mistycznej (może doczytam i będzie już pytanie nieważne, ale piszę póki mam to w głowie bo łatwo zapominam :P )

corax 29-10-2016 21:01

Spoko, warsztaty są dla noobów ;)


Żmij to duch destrukcji, chaosu, ciemności, zniszczenia w skrócie wszystkiego tego, przed czym bronią Gaię wilkołaki. Tak jak Gaia ma swoich wojowników czyli wilkołaki (między innymi), tak Żmij ma swoich: zmory, spaczone wilkołaki (Tancerze Czarnej Spirali), fomory - czyli połączenie zmory i człowieka albo zmory i zwierzęcia, Pentex - organizacja służąca Żmijowi i dążąca do przyspieszenia Apokalipsy :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:45.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172