|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
Zobacz wyniki ankiety: Wielki zły? | |||
Smok Chaosu | 9 | 52.94% | |
Demon Khorne'a | 8 | 47.06% | |
Demon Tzeentcha | 2 | 11.76% | |
Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 17. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
08-03-2017, 21:01 | #91 |
Reputacja: 1 | Po to macie zasób gotówki, żeby nie bawić się w tworzenie. To nie jest sesja fabularna, ani z jakimkolwiek rozwojem postaci - wpadacie w akcję i już. Stąd - jeżeli nie zdążysz stworzyć runy w trakcie walki (możesz próbować, będzie zabawnie), to możesz tylko zakupić. Co do rusznicy - w Zbrojowni Starego Świata występuje rusznica wielostrzałowa: 6 luf (6 strzałów bez ładowania) Siła 4, zasięg: 24/48, 600 koron, ponowne naładowanie 6 rund, cecha: eksperymentalny Możesz za czterokrotną cenę (2400 koron) wziąć lepszą rusznicę (od krasiejudków), co będzie miała cechę druzgoczący i siłę 5.
__________________ |
08-03-2017, 21:03 | #92 |
Reputacja: 1 | Spoko, chciałem się upewnić ile soku da radę z tego kowala wycisnąć |
08-03-2017, 21:06 | #93 |
Reputacja: 1 | Ekwipunek runiczny za dobrą cenę, to całkiem niezłe soki. Poza tym dowolny krasnolud mający kilka profesji staje się wytrzymałościowym potworem (niziołek w pełnej płycie ma taką samą redukcję obrażeń jak nagi krasnolud).
__________________ |
08-03-2017, 21:18 | #94 | |
Reputacja: 1 | tru Cytat:
Ale runiczny ekwipunek rewanżuje także to EDIT: po zakupach pozostaje mi 166zk, 12ss i 11p. Mogłem kombinować i najlepsze runy dać na przedmioty, które inni mogliby zebrać po śmierci kowala (hełm/tarcza/oręż) ale, kruca, nie umiem już w dzisiejszych czasach powergamingować jak kiedyś i uważam, że zgodnie z widzimisiem krasnala to na napierśniku dałby runę pieca, a na hełmie przeznaczenia.. sory. Cennik usług kowala run: M.R. Rzutu (TRW) --- (nie zrobiłby nikomu) R. Przeznaczenia (TYM) 666zk,13ss,4p (zrobiłby godnemu krasnalowi/ludzkiemu bohaterowi) - Element pancerza jak Punkt Przeznaczenia R. Kamienia (TRW/TYM) 416zk,13ss,4p (mniej restrykcyjnie, może być krasnal/ludź) - +1PZ na elemencie pancerza R. Krzywd (TRW/TYM) 500zk,-,- (bardziej, godny krasnal/godny człowiek) - Oręż zyskuje dwa rzuty na trafienie, wybór lepszego R. Pieca (TRW/TYM) 708zk,6ss,8p (godny krasnal/ludzki bohater) - Element pancerza zapewnia odporność na obrażenia od ognia R. Osłony (TRW/TYM) 583zk,6ss,8p (j.w.) - Element pancerza zmniejsza siłę otrzymywanych niemagicznych ataków do 0 R. Mocy (TRW/TYM) 625zk,-,- (j.w.) - Siła oręża x2 przeciwko przeciwnikom posiadającym >=50 Odp R. Ciosu (TRW/TYM) 333zk,6ss,8p (mniej restrykcyjnie, może być krasnal/ludź) - Oręż +10 WW Koszt run tymczasowych -50% Do wyrycia runy tymczasowej przedmiot musi być >=dobrej jakości i nadawać się do przyjęcia runy (materiał, płaszczyzna) Do wyrycia runy trwałej przedmiot musi być =najlepszej jakości, nadawać się do przyjęcia runy (materiał, płaszczyzna), a jego właściciel powinien być przyjacielem kowala Ostatnio edytowane przez Slaaneshi : 08-03-2017 o 23:15. | |
09-03-2017, 10:02 | #95 |
Reputacja: 1 | kurde brakuje mi 310 do tym czasowej runy krzywdy :/ Poratujcie bo mam broń która jeśli trafi na pewno się przebije, a jak się przebije to zatruje i do końca walki smok będzie miał -10 do wszystkiego (jęsli obleje test na odp -20) a nawet jeśli nas pokona to w wyniku zatrucia umrze po walce, jak go przytrzymamy do 7 rundy zatrucia to będzie miał -20 i tak dalej co sześć będzie mu spadać aż zdechnie Ostatnio edytowane przez noboto : 09-03-2017 o 10:05. |
09-03-2017, 10:40 | #96 |
Reputacja: 1 | Rozumiem, że wymagana dawka jest jednakowa dla człowieka, smoka i chomika? Obawiam się, że smok jednak może dostać jakieś sytuacyjne +30% do rzutu :P |
09-03-2017, 10:50 | #97 |
Reputacja: 1 | Trzymaj. Znaj dobroć mojego magunia
__________________ Dzięki za 7 lat wspólnej zabawy:-) |
09-03-2017, 16:00 | #98 |
Reputacja: 1 | Pierwszy rzut oka na smoka! 1. Smok składa się z dziesięciu elementów, każdy ma osobne statystyki, zdolności i inne. Jakie to elementy - odkryjecie Wy, ale zakładam, że można bardzo łatwo to odgadnąć. 2. Żeby ubić dziada, należy mocno smoka poturbować w różne miejsca. Albo inaczej pomyśleć. W każdym razie krytyk 10 w jakiś element niekoniecznie smoka ubije, ale z pewnością mocno osłabi. 3. Istnieją cztery główne schematy ataku bestii, jak je odkryjecie w trakcie gry, to może będzie Wam nieco łatwiej. 4. Za każdym razem chcę wiedzieć, co będziecie atakowali (co zależy także od Waszej pozycji), w każdym razie tabela trafień jest mocno odmienna. Zakłada za to bonusy do obrażeń, uszkodzenia kawałka smoka i inne. 5. Większość nietrafionych ataków dystansowych trafiać będzie w korpus, bo spudłować do smoka jest trudno. 6. Zaznaczam, że można parować ataki smoka, jak najbardziej, jednak uniki to chyba lepszy pomysł.
__________________ |
09-03-2017, 17:29 | #99 |
Reputacja: 1 | Nawet jeżeli gra się niezgrabną beczką piwa..? |
09-03-2017, 18:00 | #100 |
Reputacja: 1 | Niezgrabne beczki piwa ladnie sie turlaja. No i sa lrpiej przygotowane na przyjmowanie ciosow. Mialem na mysli ewentualnego szampierza, ktory floretem sparuje ugryzienie smoczej paszczy.
__________________ |
| |