lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Warhammer II ed.] Cienie nad starym światem cz II (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/17135-warhammer-ii-ed-cienie-nad-starym-swiatem-cz-ii.html)

pi0t 18-06-2017 18:58

[Warhammer II ed.] Cienie nad starym światem cz II
 


Cześć wszystkim!
Wraz z Henem "dziadygą" zapraszam na "Cienie nad starym światem cz II"

Tło

W Noc Wiedźm w 2500 roku w bogatej szlacheckiej rodzinie urodził się chłopiec imieniem Klettus. Różnił się on jednak od swoich rówieśników. Zamiast bawić się z innymi dziećmi, budował ołtarze, na których składał ofiary i palił kadzidła ku czci wymyślonych bóstw o dziwnych imionach, wyśpiewywał psalmy i rytualne pieśni w nieznanych językach. Zaczął wierzyć, że jest wybrańcem, który ma zapowiedzieć nadejście nowego ładu. Mówił, że został trafiony przez boga promieniem w nieistniejącym kolorze, że w snach widzi przyszłość. Godzinami medytował, a potem wieszczył o nadchodzącej Burzy Chaosu i końcu świata. Rodzina nie szczędząc majątku ratowała chłopca od rąk kapłanów i magów. Z biegiem lat obsesja Klettusa przybierała na sile. Traktowany przez najbliższych jak szaleniec, schowany w cieniu zniknął zamknięty we dworze na wiele lat.
Do czasu. Gdy w 2520 doszło do kolejnego wielkiego najazdu sił Chaosu, pozbawieni nadziei ludzie mogli odwołać się już tylko do bogów. Klettus uciekł z domu i udał się północ do obozów uchodźców i zakładanych leprozoriów, gdzie zaczął nawracać. Religia ta wraz z marszem chaosu bardzo szybko rozpowszechniała się na północno wschodnich terenach imperium. Kult Klettusa rósł w siłę, a wraz z nimi umierali starcy, mężczyźni w sile wieku, kobiety i dzieci, którzy nie ulegali jego namowom.
Jednak gdy Archon został pokonany, kościół Sigmara nie mógł dłużej tolerować takiego stanu rzeczy. Większość członków jego kultu zostało uwięzionych, śmierć nie ominęła również samego Klettusa. Pierwszego dnia miesiąca spalono go na głównym placu Waldenhof. Świadkowie twierdzą, że przed egzekucją przepowiedział nadejście swego pana.

Jest rok 2530KI Erntezeit


Przetrwaliście Burzę oraz pierwsze lata po niej. Imperium dźwiga się z kolan, trakty stają się ponownie przejezdne. Bandy zwierzoludzi i banitów rzadziej niepokoją kupców i podróżnych. Powstają nowe wsie i grody. Pola znowu wypełniły się kłosami zbóż. Kto wie może to już czas osiąść się i założyć rodzinę? Obecnie jednak konieczność uzupełnienia zapasów*, polecenie wymiany informacji z Josefem Kawohlusem z kolegium Jadeitu oraz nagła choroba która pozbawiła przytomności Norina Rogarssona zmusiła Was do postoju w FORTENHAF.
Lennart Schatz, Otto Widdenstein, Oskar von Hohenberg wraz z dwójką/trójką nowych towarzyszy nie mogli trafić na lepszy dzień. W Fortenhaf od rana panuje atmosfera radosnego oczekiwania, mieszkańcu przygotowują się do Święta Zbiorów. Kobiety i młode dziewczyny plotą wianki i przyozdabiają nimi ściany domów. Starsze dzieci rozwieszają wstążki. Mężczyźni i chłopcy znoszą na plac beczki z winem i piwem. Świąteczny nastrój poprawiła wieść, że tutejszemu kapłanowi Ulryka wraz z lokalnym garnizonem udało się pochwycić zajadłego heretyka...


Hen_cerbin przyjął zaproszenie więc LOCHY INKWIZYCJI, 2673KI - też będą ;)


sesja od strony technicznej

Tworzenie postaci
1. Wybierz rasę
2. Wybierz profesje
3. Czas na cechy, tak powinno się je losować jednak tutaj mała zmiana.

Każdy będzie miał po równo: macie do dyspozycji 90 pkt (średnio powyżej 11 więc jesteście na plus) teraz jeśli grasz:

Człowiekiem
pomiędzy te cechy (ww, us, k, odp, Zr, int, sw, ogd) rozdajesz 90 pkt bazowe 20 pkt na każdej z nich minimalnie musisz użyć 2 pkt (symulacja rzutu na 2 kościach jedynki) maksymalnie twoja cecha może mieć 40 (wylosowanie na 2 kościach dziesiątek plus bazowe 20)
u innych ras na pojedynczych cechach może być 12 bądź 32 (jako min, gdy bazowa cecha ma 10, lub 30).
PP – 1k4; wynik 4 - max dla danej rasy; wynika 3,2 - 1 do PP; wynik 1 - 2 do PP
PO - 1k6 rzutów na SW

żywotności bazowa:
człowiek - 12
elf -11
krasnolud - 13
niziołek – 10

Na koniec rozwijacie postać tak, aby była na 2 profesji z jednym podwójnym rozwinięciem.

4. Czas na zdolności i umiejętności – w przypadku losowania, losujecie sami.

5. Ekwipunek tylko z profesji podstawowej i zaawansowanej + (20 koron do waszej dyspozycji już na sesji – „*uzupełniane zapasów”)

5. Aktualny stan zdrowia, na start wszyscy mają - zdrowy.
Małe wyjaśnienie. Stan zdrowia to wasza żywotność ale w wersji liczbowej będzie ona tylko na karcie w czasie sesji wasz stan może być:
zdrowy / draśnięty / lekko ranny / ranny / ciężko ranny / krytyczny / śmierć
waszą wartość liczbową znam tylko ja i wy na karcie.

6. Historia postaci w tym mile widziane charakter, motywacje, słabe-mocne strony i wszytko czym chcesz się pochwalić a dotyczy twojej postaci. Proszę o przynajmniej parę zdań. Avatar postaci: 200 pikseli szerokości,

7. Możecie się chwalić profesjami, zakładam, że drużyna przeżyła przynajmniej jedną wspólną przygodę (dopuszczam możliwość, że jeden z graczy może być mieszkańcem FORTENHAF – przy profesjach urzędniczych/miejskich/rzemieślniczych/lub porozumieniu ze mną)

Kartę i historię wysłać na pw – czas do 30.06.2017, bądź skompletowania 5 graczy (minimum 4, max 6)

Mechanika:


1 Rzucam kośćmi tylko tam gdzie jest to konieczne. Odpowiednio opisana akcja czasem może zakończyć się sukcesem nawet bez rzutu, a na pewno zwiększa szanse

2. Współtworzenie świata - w granicach zdrowego rozsądku, ale możecie i macie ingerować w świat

3. Walka - jeden post na dwie, trzy rundy. Opisujecie swoją akcję do przodu. Ja rzucasz i pisze co wyszło z planów. Gdy wypadnie coś extra łapiemy się na pw lub komentarzach. Ponieważ gramy na forum to nie ma sztywnego liczenia metrów. Wszystko jest na oko.

4. System motywacyjny - Pierwsza osoba odpisująca na mój post ma po prostu większe szanse na osiągniecie sukcesu. Np. poziom trudności najbliższego testu spada o jeden.

5. Posty co do zasady treściwe i krótkie, nie ma jednak limitu ich długości

6. Punkty szczęście odnawiają się w tempie 1 punkt co 10 stron. (10,20,30 strona i itd).

7. Proponuje pięć dni dla Was, trzy dla mnie. Raczej nie będziemy używać gogle doca, chyba że chcecie go używać do dialogów między sobą.

8. Punkty przeznaczenia - oprócz tego co w podręczniku działają jak PSz na sterydach: - Użycie bez czekania na moją reakcję - zapewniają automatyczny sukces o rozmiarach przekraczających maksymalny sukces.
Użycie po mojej odpowiedzi zmienia jej efekt - pojawia się post hen_cerbina
Przykład
Wyjaśnienie



STRACEŃCY
(Kerm, Ismerus, Hakon uczestniczyli i ukończyli pierwszą część, wstępnie wyrazili chęć dalszej gry.
Wasze PP, PO pozostają bez zmian, zdobyczny ekwipunek też oraz uzyskujecie dodatkową zapowiedzianą nagrodę.)


1. Kerm - Lennart Schatz, żołnierz - przepatrywacz
2. Ismerus - Oskar von Hohenberg, szlachcic - kanciarz
3. Hakon - Otto Widdenstein, uczeń czarodzieja - wędrowny czarodziej
4. Morel - Roel Frietz - Akolita Morra
5. Avitto - Svein Dahr - Szczurołap - Porywacz zwłok (miejscowy)
6. Gob1in - Erich von Kurst - giermek - rycerz

Ismerus 18-06-2017 19:41

Potwierdzam swój udział. Z miłą chęcią zagram w kontynuację przygody :) Osobom, które zamierzają dołączyć do niej, mogę tylko napisać, że I część była naprawdę ciekawa i miała zaskakujące zakończeniem. A i nasza kompania jest przednia. Szlachcic-warchoł, żołnierz i mag.

hen_cerbin 18-06-2017 20:26

Zapraszam na sesję jako co-MG, okazjonalny narrator oraz nawracający NPC.

Ardel 18-06-2017 20:34

Ohoho... Młotek. Zgłaszam się, będę grał niziołkiem mieszkańcem -> karczmarzem. Chyba że bardzo nie będę pasował do opowieści.

pi0t 18-06-2017 21:18

@hen_cerbin
Psujesz niespodzianki.

@Ardel,
Wersja z mieszkańcem jest trudniejsza do zgrania z resztą drużyny. Ale nie widzę problemów, niziołek karczmarz będzie miał pełne ręce roboty.

Ardel 18-06-2017 21:33

No i pięknie. Postaram się jakąś kartę sklecić.

Hakon 19-06-2017 07:40

Potwierdzam dalszą grę :-)
Zapraszam chętnych na zaskakującą przygodę, gdzie nie znasz dnia następnego. Dosłownie ;-)

Ps. Postacie mamy na drugugiej profesji z jednym rozwinięciem. Zdolności i umiejętności mamy z drugiej profesji czy tylko z pierwszej?

Ps2. Witaj Ardel :-) Miło, że będziesz włuczył się z nami ;-)

pi0t 19-06-2017 10:33

@ Hakon
Tak druga profesja z jednym rozwinięciem. Zdolności/umiejętności tylko z pierwszej, chyba że ktoś wykorzysta to jedno rozwinięcie na ten cel)

Kerm 19-06-2017 10:46

Ekwipunek (niepotrzebny) można sprzedać?

Hakon 19-06-2017 10:50

To sobie nie poczaruję kolegialną magią :-P Bo albo brak umiejki, albo z jedną kostką to sobie mogę :-P


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:10.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172