Hm, w warsztatach brakuje mi listy umiejętności związanych z władaniem bronią, np czy miecze to jedna umiejętność i od jakich wartości są dodatkowe ataki? |
Gnom: STR 3D6 = 12 CON 2D6+6 = 13 SIZ 2D6 = 7 INT 1D6+12 = 18 POW 3D6 = 17 DEX 3D6 = 16 APP 3D6 = 13 Move 6 Wartości 3d6 możesz sobie pozamieniać wedle woli. Power musisz mieć na minimum 16, aby móc korzystać z zaklęć. |
Dzięki. Czy jakieś materiały tak jak w D&D SRD są gdzieś dostępne? |
Cytat:
Zauważ, że każda broń ma bazową szansę. Do niej doliczasz swoją biegłość w umiejętności, więc jeśli masz +60% do miecz, to faktyczna szansa na trafienie wynosi 75%, bo ta kategoria broni ma bazowo +15%. Kategorie oręża znajdziesz tutaj, a listę broni do walki wręcz tutaj. Cytat:
|
Ja podziękuję. Nie podchodzi mi ta mechanika - grałem w Zew Cthulhu i kilka rzeczy niespecjalnie mi się podoba, bo mam wrażenie, że jest ona skrojona pod horror czy grimdark współcześnie, nie heroic fantasy. Zresztą miałem nadzieję na odświeżenie klasyka w bardzo starym settingu który kojarzę z przed wielu lat a tu wychodzi zupełnie inna sesja właściwie. Będę śledził - zobaczymy co wam z tego wyjdzie. Powodzenia i trzymam kciuki. |
Magic World jest dostosowane do settingów High Fantasy, choć fakt - walki są szybsze (w tym sensie, że pojedyncze działania mają większy impakt), a uderzenie górskiego olbrzyma naprawdę boli. Szkoda, fajnie by było mieć Ciebie na pokładzie, ale rozumiem decyzję. Spodziewałem się, że ktoś odejdzie, bo obiecałem coś, a dostarczyłem coś zupełnie innego. Dzięki za miłe słowa :) P.S. W przeciwieństwie do WFRP, w BRP można unikać lub parować więcej niż jeden raz. Każdy dodatkowy w rundzie unik czy parowanie wykonywane jest z karą -30%. Jeśli mamy uniki na 90%, to możemy de facto unikać trzy razy w rundzie. |
Jak coś to ja robię bezwzględnego wojownika siłacza, ex-najemnika, którego do walki z Celozją motywuje ambicja, chęć wyrównania warunków i chciwość. Jakby ktoś chciał powiązać fabularnie to jestem chętny. Jeżeli chodzi o ulubioną broń to po przejrzeniu listy skłaniam się ku toporom. Czy tarcze vs broń dwuręczna są mniej więcej zbilansowane? |
Kerm przygotował bardzo fajnie wyglądającą KP w arkuszu kalkulacyjnym. Wydaje mi się ona czytelna, więc jeśli ktoś chce sobie skopiować schemat to zapraszamy. Cytat:
Cytat:
Odpowiadając na Twoje pytanie... jak najbardziej! |
Czy dobrze rozumiem że startowo mogę mieć w toporach 95%? 60 do umiejętności z profesji+20 z rozwoju +15 bazowych? Dla odmiany w mlotach mógłbym mieć 105 bo bazowe jest 25? |
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:21. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0