lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [WoHF DnD 5ed] Stojący Kamień (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/18003-wohf-dnd-5ed-stojacy-kamien.html)

Lord Cluttermonkey 28-07-2018 06:47

Cytat:

Napisał Hungmung (Post 798958)
Pewnie. Historia rozpoczyna się jakieś 5-6 lat przed wydarzeniami z "Wyspy Grozy" i "Wiecznych Wojowników", więc nie widzę przeszkód.

Prequel do mojej kampanii? To się nieśmiało zgłaszam, pewnie czymś strzelającym lub mięsem armatnim. Może porucznik Grondmoss? :)

Lord Melkor 28-07-2018 09:31

Zasady domowe brzmią ciekawie, chociaż ta z inicjatywą mocno premiuje postacie oparte na zręczności, które chyba nie potrzebują dodatkowych benefitów.

Dust Mephit 28-07-2018 10:38

Cytat:

Napisał Clutterbane (Post 799002)
Prequel do mojej kampanii? To się nieśmiało zgłaszam, pewnie czymś strzelającym lub mięsem armatnim. Może porucznik Grondmoss? :)

Świetnie, że wróciłeś C-bane. Nie ukrywam, że mnie mocno zainspirowała. :)

Cytat:

Napisał Lord Melkor (Post 799006)
Zasady domowe brzmią ciekawie, chociaż ta z inicjatywą mocno premiuje postacie oparte na zręczności, które chyba nie potrzebują dodatkowych benefitów.

Też miałem przez to wątpliwości. Ze zręcznością 18 i lekką bronią powinno się nazbierać 20 pkt inicjatywy co 3-4 rundy, dla porównania BG z siłą 18 i ciężką bronią osiągnie tą samą pulę po 10 rundach. W krótkich walkach nie będzie więc to tak odczuwalne, ale na dłuższych postacie pod dex mogą nieźle kosić

Przez jakiś czas myślałem, żeby zbalansować to czymś w rodzaju współczynnika wyczerpania. Przykładowo od 10 rundy wszyscy otrzymywaliby dodatkowo -5 do inicjatywy niwelowane przez modyfikator z kondycji albo siły, ale to tylko dodatkowo komplikuje walkę. :wzeby:

Lord Cluttermonkey 28-07-2018 10:52

Cytat:

Napisał Hungmung (Post 799014)
Też miałem przez to wątpliwości. Ze zręcznością 18 i lekką bronią powinno się nazbierać 20 pkt inicjatywy co 3-4 rundy, dla porównania BG z siłą 18 i ciężką bronią osiągnie tą samą pulę po 10 rundach. W krótkich walkach nie będzie więc to tak odczuwalne, ale na dłuższych postacie pod dex mogą nieźle kosić

Przez jakiś czas myślałem, żeby zbalansować to czymś w rodzaju współczynnika wyczerpania. Przykładowo od 10 rundy wszyscy otrzymywaliby dodatkowo -5 do inicjatywy niwelowane przez modyfikator z kondycji albo siły, ale to tylko dodatkowo komplikuje walkę. :wzeby:

Wolałbym podręcznikową inicjatywę. Lepsze jest wrogiem dobrego. :)

Co z cenami magicznych przedmiotów?

e. Udostępniłem Ci KP w Google Documents. Work in progress, ale do wiadomości pozostałych graczy zostaję przy Ellingwoodzie, więc jeśli wejdę do sesji to drużyna będzie mieć mocnego kusznika.

Dust Mephit 28-07-2018 12:24

Cytat:

Napisał Clutterbane (Post 799015)
Wolałbym podręcznikową inicjatywę. Lepsze jest wrogiem dobrego. :)

Co z cenami magicznych przedmiotów?

Ok. Będzie podręcznikowa, mi też sporo to ułatwi. Jeżeli chodzi o magiczne przedmioty to przy robieniu KP korzystajcie proszę z tej tabelki. Wrzucę ją jeszcze w pierwszy post wątku żeby się nie zgubiła.


Cytat:

Napisał Clutterbane (Post 799015)
e. Udostępniłem Ci KP w Google Documents. Work in progress.

Super! Przejrzę ją sobie dzisiaj. :)

MatrixTheGreat 28-07-2018 15:17

Też chętnie bym się zgłosił. :) Gdzieś tam w moich notatkach leży sobie niewykorzystany koncept nie-złego człowieka nekromanty. Czy klasy mogą się powtarzać? Jeśli nie to pomyślę nad czymś innym, bo Asmo już chyba rzucił konceptem wizarda.
System alignmentu, który wykorzystujesz raczej jest dość elastyczność, prawda? Bo przyznam szczerze mogę mieć problem opisać za jego pomocą postać, przynajmniej na początku. :)

Co z rasami warforged i changeling? UA, oficjalny ale work-in-progress Wayfinder's Guide to Eberron czy raczej w ogóle niegrywalne? :) Pytam w razie gdybyś nie chciał powtarzających się klas.

Dust Mephit 28-07-2018 18:07

Cytat:

Napisał MatrixTheGreat (Post 799042)
Też chętnie bym się zgłosił. :) Gdzieś tam w moich notatkach leży sobie niewykorzystany koncept nie-złego człowieka nekromanty. Czy klasy mogą się powtarzać? Jeśli nie to pomyślę nad czymś innym, bo Asmo już chyba rzucił konceptem wizarda.
System alignmentu, który wykorzystujesz raczej jest dość elastyczność, prawda? Bo przyznam szczerze mogę mieć problem opisać za jego pomocą postać, przynajmniej na początku. :)

Klasy mogą się powtarzać. Grajcie tak jak czujecie. Z drugiej strony zawsze będzie to trochę ograniczać repertuar drużyny, także warto się dogadać tak, aby przynajmniej w obrębie klasy były jakieś różnice (archetypy, zestawy czarów itp).

Jeżeli chodzi o alignment to zakładam, że jest bardzo elastyczny. Te zestawy grzechów i cnót mają określać raczej skłonności postaci niż drogę postępowania. Zresztą w życiu też często temperujemy swój charakter. Skłonności u jednego mogą być silniejsze a u drugiego słabsze, a i sytuacja często ma duży wpływ na zachowanie. Postać o charakterze lawful good może w ogóle nie pokazywać, że jest trochę chciwa albo nawet nie przyjmować tego do wiadomości, chociaż rozdawanie gp na pewno będzie ją więcej kosztować niż kogoś hojnego. Te cechy mogą być też dla was dobrym drogowskazem. Jeżeli odkryjecie jakąś skłonność u BN (rzut na Insight przeciwko Deception BN przy adekwatnej do skłonności sytuacji) to będziecie ją mogli w jakiś sposób wykorzystać.

Cytat:

Napisał MatrixTheGreat (Post 799042)
Co z rasami warforged i changeling? UA, oficjalny ale work-in-progress Wayfinder's Guide to Eberron czy raczej w ogóle niegrywalne? :) Pytam w razie gdybyś nie chciał powtarzających się klas.

Jestem jak najbardziej za. :)

Asmodian 28-07-2018 18:40

Witaj z powrotem Clutterbane. Tak coś czułem, że ten ban będzie znacznie krótszy;)

BloodyMarry 28-07-2018 18:51

Witamy z powrotem, Clutter :D Fajnie będzie znowu zagrać razem.

Lord Cluttermonkey 28-07-2018 19:05

Cytat:

Napisał Asmodian (Post 799059)
Tak coś czułem, że ten ban będzie znacznie krótszy;)

Ano, wróciłem z myślą o dokończeniu (a raczej zrestartowaniu) pomysłu poprowadzenia kopalni Phandelver i którejś z oficjalnych kampanii albo Labiryntu Kurhanów. Byle nie Wiecznych Wojowników, too big to manage. :berserk: :grin:

Miło Was znowu widzieć. :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:46.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172