[WoHF DnD 5ed] Stojący Kamień Witam w mojej pierwszej sesji i zapraszam do udziału. :) Przygoda będzie osadzona w świecie Wilderlands of High Fantasy- jednego z najstarszych settingów do DnD. Wykorzystuję moduł "The Standing Stone", więc jeżeli ktoś już go zna to przynajmniej na razie powinien sobie odpuścić robienie KP. Niemniej, w miarę rozwoju kampanii planuję dodawać coraz więcej elementów sandboxowych, także końcowy efekt może być zupełnie inny od tych, które przewidziano w module. Kompletne KP:
Materiały do kampanii znajdziecie TUTAJ Czas rekrutacji: Ze względu na trwający jeszcze sezon urlopowy trzy tygodnie, czyli do 17.08.18. Liczba graczy: Docelowo 6 (jeżeli dostanę więcej KP to maksymalnie 8 graczy) Tempo: W zależności od liczby graczy. W wersji mniej graczy-więcej czasu 24 godziny na odpis dla mnie i 48 dla was. Przy większej ilości graczy planuję dwa dni dla siebie i trzy dla was, ale życie zweryfikuje :) Zasady domowe: Opisane tutaj. Warto wziąć je pod uwagę podczas robienia KP. Tworzenie postaci: Zaczynamy na 5 poziomie. Na start macie do wydania 525gp +ekwipunek z background i klasy. Ceny podręcznikowe. Można znaleźć chociażby TUTAJ, a magicznych przedmiotów znajdziecie w tym dokumencie Ceny zakupionych przedmiotów umieśćcie proszę w KP. Atrybuty: Point Buy, np. z tego kalkulatora Biografia: Wspólnym elementem dla całej drużyny jest osoba Hadriana Melendreza. Warto więc zawrzeć w niej odpowiedź na pytania: Jak poznałeś arystokratę i dlaczego nawiązałeś z nim współpracę? Zastrzegam też sobie możliwość dopytania gracza o pewne szczegóły biografii (np. jego relacje z postaciami, które się w niej pojawią czy reakcje otoczenia na ich działanie) Rasa: Wszystkie podręcznikowe. Mile widziane (choć nieobowiązkowe) doprecyzowanie z tej listy Cała reszta z oficjalnych podręczników. KP można zrobić na Myth-Weavers, dokumencie i arkuszu google, lub czymkolwiek innym w miarę czytelnym i z czego można skopiować treść (może być więc nawet zeskanowana kartka papieru jeżeli adobe będzie rozpoznawał tekst) Jak będziemy grać? Rzuty wykonuje DM. Odgrywamy na Google doc i jak się trochę nazbiera wrzucamy tekst na forum. Podczas walk krótkie deklaracje w komentarzach. Jeżeli ktoś chce, może dodać też opis działania. Później wrzucam na forum opis całej walki zawierając w nim opisy graczy. Pytania piszcie proszę tutaj. W razie gdyby nazbierało się ich więcej, zrobię z nich w tym poście FAQ. |
Postać musi być nowiutka i świeża, czy stara, dobra Shillen (łowczyni) z sesji w którą graliśmy razem też może dołączyć? :D No i znowu (może trochę inaczej niż ostatnio) w jej historii znałazłby się Czarny Lotos :D |
Cześć, zgłaszam się do udziału w sesji. To mój debiut ale liczę na Waszą pomoc :) Myślę nad łowcą... |
Cytat:
Cytat:
|
Obiecałem, że jak wystartujesz z rekrutacją, to się zgłoszę. Oto jestem. Ode mnie najpewniej wizard. Kusi mnie variant human. Albo zrobię duży retusz Katona, bo IMO brakowało chłopakowi głębi;) Cytat:
Cytat:
|
Cytat:
|
Rozważam czy mam czas, ale kusisz... Mógłbym zagrać tym półorczym kapłanem, który tak szybko zginął na Wyspie Grozy... |
Ode mnie z pewnością coś będzie. Zapewne sorcerer. |
Muszę przyznać, że mile mnie zaskoczył tak szybki odzew. :) Korzystając z okazji- ciekawi mnie wasza opinia odnośnie dwóch z zasad domowych, które planuję wprowadzić do sesji Cumulative Speed Factor - Mocno zmodyfikowany Speed Factor z DMG. Daje wam możliwość wpływania w trakcie walki na kolejność, a czasem nawet dodatkowe działania po rundzie. Macie też sporą przewagę w starciach z dużymi stworzeniami. Z drugiej strony najbardziej skorzystają na niej małe postacie (jak niziołki i gnomy) z lekką bronią, a czasem może się zdarzyć, że komuś przepadnie jedna kolejka. Dla zbalansowania dodałem też zasady: "Overrun" i "Cleaving through creatures" Zasada odnośnie charakteru (seven deadly sins): klasyczne podejście ogranicza się głównie do moralności nastawienia względem hierarchii. Stąd pomysł na wykorzystanie 7 grzechów i cnót głównych, które trochę lepiej oddadzą skłonności i charakter. Każdą postać, czy to BN czy BG będzie charakteryzować zestaw siedmiu cech, przy czym te, które stoją w opozycji wykluczają się (np. nie można jednocześnie wybrać pychy i pokory). Zły charakter nie wyklucza też cnót i na odwrót. Dla przykładu szlachetny paladyn może być pełen pychy i lubieżnych myśli, ale temperuje w sobie te cechy wierząc, że są czymś niegodziwym. Z drugiej strony pozbawiony skrupułów morderca bogatych mieszczan może obdarowywać żebraków swoim łupem uważając, że go to usprawiedliwia. Wachlarz możliwości jest tutaj naprawdę szeroki. :) |
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:06. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0