Warsztaty: Neuroshima [II edycja] Witajcie, jako że właśnie zakończyły się warsztaty Neuroshimy edycja I, postanowiłam odpalić sondę i zapytać Was, czy znajdą się osoby chętne na poznanie świata Neuro? Warsztaty byłyby dla osób niemających dotąd styczności z podanym systemem, chcącymi zacząć zabawę... ale bez wiedzy/pomysłu od czego na dobrą sprawę zacząć. Osoby z jakimś tam pojęciem, chcące podbić wiedzę na temat mechaniki systemu też będą mile widziane. Czym jest Moloch, gdzie leży Zielone Piekło? Ile segmentów potrzeba na wyciągnięcie broni i oddanie strzału? Jaka jest różnica między poszczególnymi kolorami Neuroshimy? Dlaczego bieganie po otwartym terenie pod ostrzałem rkmu nie jest najszczęśliwszym pomysłem? Ile gambli trzeba wyłożyć za własnego niewolnika? Na te i wiele innych pytań postaramy się odpowiedzieć w odpowiednim czasie Warsztaty będzie prowadzić dwóch MG (najprawdopodobniej znowu Pipboy79 przy tam moim skromnym udziale i wsparciu). Ruszylibyśmy jakoś na jesieni, bliżej zimy, czasu na ustalenie detali i badanie rynku jeszcze odrobinę zostało. Zapraszam więc do wzięcia udziału w sondzie, oraz dyskusji! Temat wstawiam jeszcze raz, gdyż poprzednio sonda się zbiesiła i postanowiła robić problemy |
Byłbym wstępnie zainteresowany chciałbym zagrać Johnym którego pomogłaś mi rozpisać do sesji Polen Strong bo za długo sobie tam nie pograliśmy :P Oczywiście potrafiłbym odegrać tą postać poważniej niż w tamtej parodystycznej sesji, mogę nawet zrezygnować z konceptu z duchem wujka w protezie. Choć, wydaje mi się że to może mieć fajny potencjał w odgrywaniu coś takiego jak Sulik i duchy przodków w falloucie 2 :D reakcja szamanów na takiego osobnika mogła by być ciekawa ;) Czy to psychoza/ szaleństwo czy faktycznie coś mistycznego ? https://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.p...icMaybeMundane O świecie wiem bardzo mało, kojarzę mniej więcej czym jest moloch i posterunek, coś o kolorowych metalach które określają stopień realizmu do tego czytałem jakieś artykuły krótkie na stronkach oraz Zinach. Dwa pytania dotyczące samej rozgrywki: 1. Jaka byłaby częstotoliwość postowania? 2. Czy doc byłby mocno w użytku ? Wolałbym nie ale dostosuje się. |
Chyba czas nauczyć się w końcu jakiegoś systemu... Chętnie bym wziął udział. |
Grałam w poprzednich warsztatach, polecam :) Dobrze, czytelnie wytłumaczone rzuty. Tłumaczenie niuansów mechaniki i świata. Do tego cała masa opisów i przekładania "podręcznika na nasze" w przystępnej formie. Jak ktoś nie zna Neuroshimy po warsztatach sam bez problemu poradzi sobie i z grą i nawet z prowadzeniem :) |
Witam. Też byłbym zainteresowany warsztatami bo chociaż świat znam to już kilkukrotnie poległem na mechanice. Czy byłyby jakieś wymagania co do długości postów? ;-) Czy postać Gladiatora, specjalisty w walce w zwarciu ma rację bytu w tej sesji? |
Jak bliżej zimy to: ja! |
Też bym się chętnie zgłosił. |
Neuroshima Hex jest dobra, o wersji fabularnej nie mam bladego pojęcia. Pewnie tematem się zainteresuje. |
Siemka :) - Fajnie widzieć, że jakieś zainteresowanie jest :) Jako, że zapewne jakoś bym był w nie zamieszany pozwolę sobie się wypowiedzieć. - Światopoglądowo podaję tutaj link do właśnie zakończonych warsztatów: http://lastinn.info/sesje-rpg-postap...ludnie-22.html Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
|
Cytat:
Nie to, że tylko dlatego... Po prostu neuroshima chodziła już za mną jakiś, utworzyłem sobie nawet mechaniczny szkielet BG. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:10. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0