lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Pathfinder 18+] Inwazja Żelaznych Kłów - rekrutacja dodatkowa (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/18412-pathfinder-18-inwazja-zelaznych-klow-rekrutacja-dodatkowa.html)

Sindarin 27-05-2019 12:50

[Pathfinder 18+] Inwazja Żelaznych Kłów - rekrutacja dodatkowa
 
Phaendar jest niewielkim, liczącym niecałe pół tysiąca dusz miasteczkiem w Nirmathas, położonym tuż przy południowej część puszczy Fangwood. Jedynym, co je wyróżnia, jest most na rzece Marideth - jedyne przejście w promieniu 50 mil w górę i w dół jej rwącego nurtu. To on sprawia, że Phaendar jest ważnym przystankiem na trakcie do Tamran, stolicy regionu. Z tego samego powodu raz na kwartał jest tu organizowany Wielki Targ - dwudniowe wydarzenie, na które zjeżdżają rolnicy z pól Nesmii, drwale z Fangwood, górnicy z Pustych Wzgórz, a nawet handlarze z Tamran, by ubijać interesy, oblewać te udane i zapijać nieudane, a także dowiadywać się nowinek ze świata. Spokojne miasteczko przeradza się wtedy w istny jarmark, ku uciesze mieszkańców zarabiających na podróżnych. I tak też zapowiada się ten najbliższy, letni - o ile najazd z Molthune nie zrobi tu takiego zamieszania jak dwa lata temu.

Tegoroczny jarmark był jednak wyjątkowy, niestety nie tak, jakby tego chcieli phaendarczycy. Znikąd w środku targu pojawiła się wieża z czarnego kamienia, z której wylał się legion hobgoblinów, bezlitośnie mordując każdego, kto był na tyle głupi, by stanąć im na drodze. Miasteczko zostało zajęte, a ci, którzy przeżyli tą masakrę, zostali niewolnikami najeźdźców. Taki był koniec ostatniego Święta Targu w Phaendar.
Jednak, nie wszyscy się poddali - kilkorgu bohaterom udało się wyprowadzić z obleganego terenu liczącą ponad dwa tuziny osób grupę i zniknąć w prastarej puszczy Fangwood, niszcząc za sobą most na rwącej Maredith. Od tygodni ukrywają się w lasach, próbując przeżyć i zastanawiając się:
Ile tak wytrzymamy? Skąd ten atak? Czy ktokolwiek jeszcze przeżył?

Minął już ponad miesiąc od najazdu Żelaznych Kłów, a phaendarczycy nie są już przerażoną bandą uciekinierów. Udało im się zająć zamieszkiwane przez troglodytów jaskinie i zmienić je w coś, co od biedy można nazwać tymczasowym domem. Teraz szykują się do zadania pierwszego ciosu tym, którzy sprawili, że ich dotychczasowe życia legły w gruzach. Czy uda im się wypędzić hobgobliny z tej części lasu? A może zostaną zapamiętani jedynie jako drobna przeszkoda w inwazji?



Cześć! Z powodu niedoboru graczy otwieram dodatkową rekrutację do mojej sesji Inwazja Żelaznych Kłów.
Gramy w Ironfang Invasion - oficjalny Adventure Path, łączący typowe dungeon crawle z elementami sandboxowymi. Mam nadzieję, że uda mi się poprowadzić go do samego końca, od 1 do 18 poziomu.
Poszukuję jednego do dwóch graczy, którzy dołączyliby do drużyny jako kolejni uciekinierzy z masakry w Phaendar, lub osoby szukające zemsty na najeźdźcach.

Rada od MG: Spora część kampanii będzie rozgrywała się w dziczy, z dala od dużych miast, dlatego weźcie to pod uwagę przy tworzeniu postaci. Przy okazji, drużynie brakuje divine castera - ktoś potrafiący leczyć lub walczyć wręcz mile widziany. Znajomość mechaniki PFa jest wymagana, znajomość kampanii wręcz przeciwnie ;) Tutaj znajdziecie dokładniejszy przewodnik z poradami odnośnie tworzenia postaci w Ironfang Invasion, nowymi traitsami i krótkim opisem okolic Phaendar.

Dodatkowo, istnieje możliwość zagrania jednym z istniejących już NPCów, którzy pomagają postaciom graczy :)

Poziom: 5
Atrybuty: Point buy 25 punktów (Kalkulator)
Dozwolone materiały: Wszystko z tego SRD jest dozwolone, pozostałe materiały będą wymagały konsultacji ze mną.
Rasy: Core i Featured, pozostałe także po konsultacji ze mną.
Charaktery: Złe postacie są zabronione
Traits: Standardowo 2 traity plus 1, jeśli ktoś zdecyduje się na drawback. Ponadto, 1 dodatkowy trait dla każdej postaci mieszkającej lub pochodzącej z Phaendar.
Format KP: Myth-weavers
Mechanika: Większość rzutów będzie jawna, za pomocą Kostnica. Swoje będziecie mogli wykonywać sami - wedle preferencji. Planuję korzystać z pełnej mechaniki, chociaż zdarza mi się przymykać na nią oko dla dobra opowieści. Walki będą prowadzone na gdocu.
Historia: Nie oczekuję długiej historii - kilka zdań wystarczy, wraz z opisem charakteru postaci i pomysłem na powiązania.
Ekwipunek: 6000 gp, bez bonusów za crafting (sesja zakłada downtime'y wystarczające do craftowania w trakcie gry)
Portrety: szerokość 200px
Gramy z Hero Pointami, a także Background Skills

Jeszcze parę spraw organizacyjnych:
Równowaga doc/forum: Doca używamy przede wszystkim do dialogów i walk, czasami rozwiązujemy tam jakieś szybkie deklaracje, ale od tego raczej jest forum.
Tempo sesji: Raczej szybkie - nowy gracz powinien być w stanie zajrzeć na doca raz na dwa-trzy dni chociaż na chwilę :)

psionik 27-05-2019 12:52

Cytat:

Tempo sesji: Raczej szybkie - nowy gracz powinien być w stanie zajrzeć na doca raz na dwa-trzy dni chociaż na chwilę :smile:
Jak ktoś ma z tym problem (jak np. ja), to gracze pomagają i przypominają ;)

shewa92 27-05-2019 12:57

Dodałbym, że gracz, który nie chce, żeby cokolwiek go mijało powinien być w stanie rzucić okiem na docka codziennie. Warto przeczytać też chociaż kilka postów, żeby poczuć klimat rozgrywki przed podjęciem decyzji. Ta sesja jest bardzo bogata w interakcje między postaciami i powiedziałbym, że jest ich tyle samo lub nawet odrobinę więcej niż właściwej kampanii :D

Asderuki 27-05-2019 13:47

Jak lubisz bawić się w romanse - polecam. Jak nie lubisz - też polecam. Potrzeba kogoś bardziej zrównoważonego XD

Ale tak, jest sporo zabawy. Fakt tempo raczej szybkie, ale dzieje się dzięki temu.

Arvelus 27-05-2019 15:21

Hmmm... wstępnie rozważam, ale nie wiem jak z czasem stoję. Będę musiał się zastanowić, bo mam najgorętszy okres w roku akademickim teraz =p
Vitalist jest dopuszczalny?

shewa92 27-05-2019 15:40

Nie zaczniemy teraz :) myślę, że jeszcze 2-3 tygodnie zanim będzie szansa dołączyć. Mogę się oczywiście mylić :D

Arvelus 27-05-2019 15:50

Git. Jeśli masz rację to tym lepiej :-)

Sindarin 27-05-2019 17:33

Przyznam, że nie jestem zaznajomiony z pathfinderową psioniką i wolałbym się jej uniknąć na sesji :) Ale odezwij się na priv

Shewa jest optymistą, może trochę dłużej potrwać ;)

psionik 27-05-2019 17:48

Arvelus, chcesz psionikę, spójrz w Occult classes. Tylko psychic jest już zajęty ;)

Arvelus 27-05-2019 18:11

Rzecz w tym, że mi właśnie o vitalista chodzi, a nie o psionikę =p
Ale patrzę na alternatywy czy mnie coś zainteresuje :-)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:08.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172