lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [WFRP 2ed.] Przez bramy Morra (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/18781-wfrp-2ed-przez-bramy-morra.html)

Ayoze 11-02-2020 09:05

[WFRP 2ed.] Przez bramy Morra
 
"Ludzie siem bojo, Panie. Sołtys powidzioł, że jak ni ma kopłana to ni ma byzpieczyństwa.
Każom zamykoć, zamykom. Ni każom, ni zamykom. A tero każo, to zamykom."

- Artur, strażnik w Munkenhof


Cześć!

Znalazłem w necie całkiem sympatyczną do rozegrania przygodę do Młotka drugiej edycji w klimatach śledztwa oraz grozy i chciałbym zaproponować Wam wspólną zabawę. Nie ma sensu przedłużać, więc przejdźmy do sedna.

FABUŁA
Mamy wczesną jesień roku 2530, czyli parę lat po Burzy Chaosu. Przygoda rozpoczyna się na szlaku między stolicą Ostermarku, miastem Bechafen a wioską Munkenhof, której okolice stają się miejscem wszystkich wydarzeń. Bohaterowie zostają wysłani, by poznać losy pewnego kapłana i opiekuna lokalnej świątyni Morra, Boga Śmierci. Aby odkryć, co stało się z zaginionym i jakie tajemnice skrywa zarówno miejscowy cmentarz jak i ludność wioski, bohaterowie muszą wejść w role śledczych o niemałej odwadze, gdyż to, co spotkają, może przyprawić o mocny dreszcz. Przygoda opiera się w głównej mierze na śledztwie, zbieraniu informacji i kojarzeniu faktów, ale walka też będzie, choć nie stanowi ona osi scenariusza.

KIM JEST DRUŻYNA?
Drużyna stanowi grupę pracującą dla Zakonu Kruka w Bechafen, stolicy Ostermarku. Siedzibą organizacji jest Katedra Wiecznej Bramy, która stanowi dom dla łowców wampirów, agentów Całunu, Rycerzy Kruka, egzorcystów, kapłanów Morra i innych pogromców nieumarłych, którzy zechcieli poświęcić życie ochronie tego świata. Bohaterowie właśnie tam się poznali, tam mieszkają i pracują. Obecnie są na szlaku, gdyż od swojego przełożonego otrzymali zadanie, aby wyruszyć na południe.

TWORZENIE POSTACI
Zaczynacie na drugiej profesji, mając z niej 3 rozwinięcia. Można grać każdą rasą z Księgi Zasad, najważniejsze jednak by ulokować ją w fabule wiarygodnie - ludzie, czy niziołki nie będą mieć większego problemu, ale dlaczego np. elf pracuje dla Zakonu Kruka? Na cechy i zdolności człowieka oraz niziołka rzucacie sami, oby tylko nie było samych dwudziestek i samych urodzonych wojowników ;)

Posiadacie ekwipunek z obu profesji, niechciane przedmioty możecie sprzedać za połowę ceny podręcznikowej. Przysługuje Wam też zestaw startowy awanturnika (s.20, Księga Zasad) oraz 15 koron na zakupy (nie rzucacie na początkowe złoto). Zaczynacie z maksymalną Żyw dla Waszej rasy oraz 2 PP. W przygodzie będzie również możliwość używania 3 Punktów Szczęścia odnawiających się co rano. Dostępne są wszystkie oficjalne profesje, choć ze względu na specyfikę pracy BG przydadzą się postaci walczące i myślące. Przyjmę maksymalnie jedną postać magiczną (kapłan, czarodziej etc.)

SPRAWY TECHNICZNE
  • przyjmę 4-5 graczy, nie więcej, by nie zaburzać balansu scenariusza
  • dostępne rasy: wszystkie cztery z podręcznika głównego
  • gramy bez google docksa, dialogi załatwiacie sobie sami w razie potrzeby
  • mechanika 2 edycji, stosowana w walkach i testach. Kości po mojej stronie.
  • będą stosowane dodatkowe zasady: oblane testy strachu to -10 do cech. Przy nieudanym teście grozy - ucieczka lub paraliż. Trafienia w głowę zadają podwójne obrażenia (mnożone już po odjęciu Wt i PP)
  • flow postowania: spokojne. 5 dni dla graczy, 2 dla mnie
  • długość gry: jeśli utrzymamy spokojne tempo, powinniśmy grać do trzech-czterech miesięcy
  • mogą pojawić się sceny drastyczne, dlatego wymagam pełnoletniości
  • dostępne wszystkie oficjalne profesje z podręczników, na nieoficjalnie potrzebna moja zgoda
  • posty graczy na minimum "avatara", górna granica otwarta, ale bez wodolejstwa.
  • avatary poproszę klimatycznie odnoszące się do Warhammera, bez mangi. Kolorowe, najlepiej portrety. 200 pix szerokości.
  • historia postaci na minimalnie pół A4, bez opowiadań, chcę ją w formie biografii
  • gotowe KP wysyłacie mi na PW w formie g-docka używając tego wzoru

Rekrutacja potrwa do 17 lutego włącznie. Następnego dnia podam wyniki i wystrartujemy. Gdybym o czymś zapomniał, lub były jakieś pytania, piszcie w komentarzach, nie na PW bo moja odpowiedź może przydać się również innym.

Pozdrawiam i czekam na zgłoszenia oraz karty!

ZGŁOSZENIA:
Obca
- człowiek, hiena cmentarna (komplet)
Lechu - człowiek, łowca wampirów (komplet)
Umbree - człowiek, agentka Całunu (komplet)
Cattus - człowiek, rycerz (komplet)
Kerm - człowiek, zwiadowca (komplet)
wysłannik - człowiek, czarodziej Śmierci (komplet)

Obca 11-02-2020 09:39

Jak długa byłaby to przygoda?
Coś takiego jak twoja ostatnia przygoda? Dłuższe? Krótsze? Wielkość kampanijna?

Tak pirazyoko bo wiadomo ze tempo koniec końców wyznaczą już grający.

Ayoze 11-02-2020 09:48

Cześć, Obca :) Tak, jak pisałem, do 3, góra 4 miechów grania, chyba, że gracze będą odpisywać szybciej, niż te 5 dni, to wtedy pewnie krócej, bo też będę starał się dawać wtedy szybciej swoje odpisy.

Kerm 11-02-2020 10:01

Brzmi ciekawie :)

Umbree 11-02-2020 10:05

Również się zgłaszam. Będzie prawdopodobnie kapłanka Morra ode mnie.

Obca 11-02-2020 10:25

Złodziejka/włamywacz wcielona do zakonu by wyjść z grzechu i stać się porządnym obywatelem.

Ayoze 11-02-2020 10:33

O, Kerm, miło Cię znowu widzieć :)

Czekam na KP i zgłoszenia.

Kerm 11-02-2020 11:38

Oni tolerują/uznają/zatrudniają łowców wampirów?

Ayoze 11-02-2020 11:54

Kerm, tutaj masz odpowiedź :)

Cytat:

Drużyna stanowi grupę pracującą dla Zakonu Kruka w Bechafen, stolicy Ostermarku. Siedzibą organizacji jest Katedra Wiecznej Bramy, która stanowi dom dla łowców wampirów, agentów Całunu, Rycerzy Kruka, egzorcystów, kapłanów Morra i innych pogromców nieumarłych, którzy zechcieli poświęcić życie ochronie tego świata.
Wszyscy zwalczający nieumarłych są mile witani w ich progach ;)

Kerm 11-02-2020 11:59

Zastanawiałem się, czy to nie błąd w druku :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:17.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172