[Wh40k - Dark Heresy 2ed] Warsztaty Bry Zapraszam na kolejną odsłonę warsztatów Wh40k, tym razem w drugiej edycji Dark Heresy. Zainteresowanych na początek proszę o zapoznanie się z tym archiwalnym tematem. Wszystko co tyczyło się warsztatów pierwszej edycji tyczyć się także będzie i drugiej, z paroma wyjątkami. Realia settingu DH2ed nie dzieje się już w Sektorze Calixis, a w Sektorze Askellon, położonym nieco bardziej na uboczu (czytaj: zadupie), acz wciąż w "płn.zach." rejonie Drogi Mlecznej, relatywnie niedaleko Calixis. To, co różni ów starożytny (na pewno starszy od Calixis) sektor jest pewna specyficzna "katastrofa naturalna", z którą Askellon zmaga się od setek lat i która narasta, trawiąc dumny niegdyś rejon Imperium jako rak. Mowa jest o Pandemonium - stałej, paskudnej sieci burz Osnowy, rozciągającej się wszem i wobec po prawie całej immaterialnej stronie sektora. Sztormy te, onegdaj okazyjne i mało problematyczne, dziś potrafiły zamykać podróże międzygwiezdne i międzysektorowe na całe miesiące oraz znacząco utrudniać je w "udrożnionych" okresach. Za pośrednictwem tej klątwy Askellon przestało ekspandować, a zaczęło się wręcz zapadać - kolejne słoje pnia drzewa, niegdyś zdrowego, poczęły chorować, gnić, odpadać. Kaznodzieje wieszczą pełzający koniec świata i prawią kazania o zgorszeniu mieszkańców Askellon, których Bóg-Imperator przeklął za grzechy. Arystokracja pogrąża się w nostalgii, skostniałym tradycjonalizmie pozbawionym już wartości bądź wprost oddaje się marazmowi. Na chorej tkance sektora żerują sekty, kulty i przestępcze kartele, a gdzieniegdzie także plugawi xenos. W takich realiach agenci Inkwizycji dwoją się i troją aby utrzymać sektor w ryzach Imperium i zdusić przejawy herezji, nim kropla przeleje askellońską czarę goryczy. Pytanie, czy im się uda? Miejscem akcji tej sesji będzie planeta Hulee V - typowy świat-ul / świat kopców (hive world), gdzie świeżo upieczona drużyna Akolitów z Ordo Xenos weźmie udział w śledztwie przeciwko zakusom Trade Sable (w spolszczeniu Czarny Kartel), ogólnosektorowej szajce przestępczej tzw. "zimnych handlarzy" (Cold Traders, ludzie handlujący zakazanym xenotechem i xeno-artefaktami za gelt oraz organizujący nielegalne ekspedycje xeno-archeologiczne). Technikalia W oparciu o udostępnione poradniki kandydaci muszą klepnąć mechanikę postaci, którą MG następnie sprawdzi i skoryguje. Pomóc mu w tym ma mentor - doświadczony gracz, który weźmie sobie na bary pomoc graczom i MG oraz pokazywanie świeżakom jak grać na swoim przykładzie. Na tej sesji przewiduję miejsca dla 1-2 mentorów. W systemie generacji postaci jest osiem Ról, czyli de facto klas postaci. I tylu też graczy przyjmę, po jednym na klasę. Role i wstępna lista graczy: - Chirurgon (Chirurgeon), <- Hurgrim [karta ukończona] (zgłoszenie poprzez PW) - Hierofant (Hierophant), <- 131313 [karta ukończona] - Mędrzec (Sage), <- wolny - Mistyk (Mystic), <- Alex Tyler [karta ukończona] - Ryzykant (Desperado), <- Veynar [karta ukończona] - Śledczy (Seeker), <- Azrael1022 [karta ukończona] - Wojownik (Warrior), <- wolny - Zabójca (Assassin). <- Mi Raaz [karta ukończona] Przeszłości i Pochodzeń jest mniej aniżeli Ról, więc jeśli będziemy mieli komplet graczy, to na pewno dojdzie do powtórzeń. To powiedziawszy, byłoby miło jakby zostały wykorzystane wszystkie Pochodzenia/Przeszłości przynajmniej raz. Dla tych, którzy brali udział w warsztatach 1 edycji: w drugiej edycji wolałbym skupić się na nowych aspektach. Mechanika Śledztw, Subtelności, Wpływu, etc. oraz pominięta przez nas mechanika środowiskowa czy rozbudowane testy Umiejętności. Acz, jeśli będziemy mieli czas i pałera, to będą też niepotrzebne walki. Mimo iż mistrz zakazał mi toczenia niepotrzebnych walek... I w zasadzie tyle - reszta jak w poprzedniej rekrucie. Dopuszczone podręczniki: główny i errata v.1.1. Kolejka 3+1, czyli 3 dni dla graczy i 1 dla MG. Termin rekrutacji ustalmy na przyszłą sobotę, tj. 19 września, z możliwością ew. przedłużenia. Sama sesja potrwa ok. 2-2,5 miesiąca. Zapraszam do zgłaszania się i zadawania pytań. |
Ja bym mogła zagrać mistykiem-astropatką. Postać już mam (kiedyś miałam zagrać sesję, ale nie wypaliło). |
Cytat:
Do wszystkich kandydatów Jak powyżej, proszę w ramach Prywatnej Wiadomości wysyłać mi swoje karty postaci z krótką historią/charakterem jako próbką tekstu. |
Zgłaszam się jako hierofant. KP i próbka tekstu zostaną przesłane niedługo. |
To i ja się zgłoszę. Wstępnie śledczy, ale jak ktoś inny będzie chciał wcielić się w tą rolę to ustąpię i wezmę coś innego (w WH40k już grałem a skoro to warsztaty, to niech będą dla graczy nieobeznanych z systemem). @Micas Desperado to jakaś wersja scuma z pierwszej edycji DH? |
Przyjmij, że Assassina już masz! |
Tyle zgłoszeń. Tyle wygrać. Zaraz mje wszystek ocet ze sklepowej półki wykupio, a kolejka po horyzont. Cytat:
|
Ja bym chciał zagrać jako Desperado właśnie :). Materiały prześlę po weekendzie |
Cytat:
Zapraszam. Do wszystkich kandydatów Będziemy grać na obydwu wydaniach - angielskim oryginale i spolszczonej wersji. W praktyce sprowadza się to tylko do podawania podwójnych nazw w mechanice, aczkolwiek zdarzają się drobne różnice między obydwoma wersjami. W sytuacjach spornych pierwszeństwo ma oryginał po angielsku. |
W teorii klepnięto mi kartę. Jeśli ktoś potrzebuje pomocy, to odezwijcie się na priv. Pomogę jak umiem, choć nigdy nie grałem. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:03. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0