[Gasnące Słońca]Kroniki Cadavusa II Kroniki Cadavusa II Minął zaledwie miesiąc, odkąd zaczęły ustawać gwałtowne wiatry Pory Burzowej i życie na jałowym globie Cadavusa odżyło na nowo. Lecz wraz z przebudzeniem natury i opuszczeniem starożytnych zapór sztormowych obudziły się też ludzkie demony, a na światło dzienne wyszły uśpione dotychczas tajemnice i konflikty. I choć znaki na niebie i ziemi nie wieszczą jeszcze katastroficznych zdarzeń, to co uważniejszy obserwator z pewnością zauważy w nich zapowiedź ciekawych i trudnych czasów: Zaczęło się od dziwnego zachowania duchownych w stolicy, którzy z niewiadomych przyczyn zamknęli wrota największej katedry planety dla pragnących pocieszenia wiernych. A jakby tego było mało, na zapas nakazali odgrodzić też wszelkie przylegające do niej ulice. Później dzielnicą biedoty wstrząsnął potężny pożar, który, nim został ugaszony, pochłonął wiele domostw i ludzkich żyć. Jeśli wierzyć rozemocjonowanym gapiom, na krótko przed nim w okolicy doszło do strzelaniny, a miejscami na dachach zaobserwowano pościg rodem z holodram akcji. W tym samym czasie oszalały też najwyraźniej maszyny. Do dzisiaj w wyższych sferach Wewnętrznego Miasta opowiada się z przejęciem o gwałtownym pojedynku dwóch tytanicznych golemów, który pozostawił kantor Inżynierów w strzępach i chyba tylko za sprawą wstawiennictwa samego Wszechstwórcy zakończył się bez ofiar w ludziach. A warto zauważyć, że są to li tylko wydarzenia, które przedostały się do opinii publicznej. Któż może wiedzieć ile podobnych, jednak znacznie bardziej skrytych wydarzeń rozegrało się w tajemnicy i mroku, gdzieś poza oczami wścibskich gapiów. Tymczasem Cadavus, jałowy wyeksploatowany świat krążący gdzieś na peryferiach Znanych Światów niewzruszenie przemierza ciemne niebiosa zupełnie obojętny na rozgrywające się na nim wydarzenia i kruche losy zamieszkujących go ludzi. *** Witam serdecznie, Sesja, którą proponuję, jest następną z cyklu "Kronik" i jest kontynuacją części pierwszej Kronik Cadavusa. Wszystkie "Kroniki" są multi-solówkami, co oznacza, że w jednym sandboxowym uniwersum gra wielu graczy, jednak grają oni samodzielnie - tak jak w solówce. Nie spotkają się, jednak mogą być świadkami wydarzeń, na które wpłynęli inni, czasem całkiem poważnych i o szerokim zasięgu. Każdy ma swoją opowieść, nie ma więc problemu z dołączeniem "później" niż inni, czy rezygnacją z gry i późniejszym powrotem do postaci albo, jeśli taka jest wasza wola, rezygnacją z waszej obecnej postaci i historii i stworzeniem nowej, ciekawszej dla was postaci. Pozwala wam to też na grę postaciami bardziej "stacjonarnymi", które normalnie nie są zbyt praktyczne w kampaniach drużynowych. Możecie wreszcie nacieszyć się waszym kosmicznym "proboszczem" dbającym o parafię, kupcem chcącym rozwijać swój biznes, czy po prostu kimś mającym rodzinę. Choć postacie awanturnicze oczywiście też znajdą ogromne ilości okazji do przeżywania przygód. Co mam nadzieję jasno wynika z opisu planety. Obecnie szukam dwóch dodatkowych graczy. Icarius będzie kontynuował swoją historię z jedynki, więc łącznie będzie was trójka. Tu jest link do nowej i starej sesji, jak również do stronki z materiałami: http://lastinn.info/sesje-rpg-scienc...davusa-ii.html Jak to zazwyczaj bywa przy sesji sandboksowej, cały system planetarny, w którym będziecie grać, jest dokładnie opisany i "żyje", co oznacza, że grupy interesów będą dążyć do swoich celów, a rzeczy będą się "dziać", czy zechcecie na nie wpłynąć, czy nie. Tak jak w ostatnim zdaniu wstępu, Cadavus będzie się kręcić i bez was:) Proces tworzenia postaci daje wam możliwość stworzenia postaci o znaczniejszych wpływach i majątku, toteż, jeśli taka wasza wola, możecie zwiększyć swoje szanse na "zaistnienie" jako ważna persona zaraz na starcie. Mechanika, tworzenie postaci, opis całego settingu i skrawka, w którym będziemy grać - opisane są pod linkiem "Opis planety". Gramy według settingu z drugiej edycji systemu. W przypadku Cadavusa jest on trochę rozwinięty moimi pomysłami, jednak cała reszta wszechświata jest kanoniczna. Podsumowując: - Z chęcią przyjmę dwóch graczy - Postaci stworzone według zasad spod linka - Mogą być przesłane na PW na forum albo linkiem do GoogleDocs, to drugie jest preferowane jeśli od razu tworzycie postać z wpływami, znajomymi, wrogami i szerzej opisanym "życiem". - Czas na odpis dowolny (zalety multi-solówki), o ile nie będzie zbyt często przekraczał pięciu dni. - Na karty czekam do niedzieli (23/10) do północy. Wszelkie pytania mile widziane. Pozdrawiam, |
Chętnie zagram i mam od razu pytanie... Na ile związana mechanika z twoich linków jest związana mechaniką w podręczniku? |
Cześć, Bardzo niewiele. To mechanika, którą na siłę wpycham do wszystkich systemów, które prowadzę (czy to sf, post-apo, czy fantasy), po prostu czasem wymieniam poszczególne Cechy, by lepiej pasowały do danego settingu. Broń, ekwipunek i "czary" najczęściej są z danego systemu, tylko dopasowane do mojej mechaniki. |
W takim razie podziękuję za grę. |
Nie ukrywam, że chciałbym coś takiego zagrać, ale nie wiem czy podołam literacko na więcej niż avatar. |
@archiwumx Rozumiem i szanuję :) Ale przy okazji zauważyłem, że mogłem te kwestie lepiej opisać, więc dla jasności dla innych: - Ja rzucam i tylko ja muszę znać mechanikę. - Wam jest potrzebna tylko na tyle, by rozdzielić punkty Cech i zakupić ekwipunek + ewentualnie majątek i utrapienia. @Bonifacy - Jeśli długie posty są bolesne, to jest opcja pisania na Google Docs i zlepiania tego później w dłuższe posty. Ważne, by nie było to linijka działania raz na pięć dni, bo wtedy nigdy nigdzie nie dojdziemy. Posty na avatar jak najbardziej ok. O ile będą ciekawe :) |
|
Wstęp oraz wizja sandboxa mnie zaintrygowała. Nie deklaruje jednak nic na razie. Systemu nie znam, więc musiałbym nadrobić materiał, który jest podany w linku. Akurat ten tydzień ciężko u mnie z czasem. Jeżeli uda mi się zapoznać z materiałami to dam znać, czy będę tworzył kartę. |
Coś wysłałem, ale pewnie do poprawy. Niestety rezygnuje, ale GS zawsze bliskie mojemu sercu więc będę czytał. |
Bonifacy dziękuję za podesłanie karty. Nie było chętnych, rekrutacja zamknięta :) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:08. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0