lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Autorski] Zew Nocy (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/3766-autorski-zew-nocy.html)

Grom 07-08-2007 17:56

[Autorski] Zew Nocy
 
5 Załącznik(ów)
Królestwo Rothan. Zima. Miasto Erondal. Miasto nie jest duże, otaczają je małe mury, pilnują go strażnicy. Jednak w nocy, nikt nie ośmiela się wyjść na ulicę. Dochodzi tam do starć między dwoma Rodami, wilkołakami i wampirami. Ludzie nie są już bezpieczni. Z całego królestwa Rothan napływają wieści o pladze umarłych wstających z grobów i wielkich wilkach, które z nimi walczą. Tymczasem w małej mieścinie kilkoro strażników się buntuje. Postanawiają na własną rękę zająć się problemem walczących klanów.

Trochę o Rodach.
Ród wilkołaków składa się z czterech klanów:
Klanu Mroku (wojownicy) - 4 miniatura
Klanu Śmierci (magowie) - 2 miniatura
Klanu Ezbathiela (berserkerzy) - 1 i 3 miniatura
Klanu Księżyca (wojowniko-magowie) - 5 miniatura.
Gracze decydują do jakiego klanu chcą dołączyć w KP.

Umiejętności:
Umiejętności są zależne od rodzaju klanu. Każdy klan ma dwa drzewka umiejętności -
Klan Mroku - Zniszczenie, Dominacja;
Klan Śmierci - Magia Krwi, Załamanie Rzeczywistości;
Klan Ezbathiela - Zniszczenie , Element Ezbathiela;
Klan Księżyca - Dominacja, Magia Krwi.

Zniszczenie - umiejętności opierające się na sile fizycznej, składają się na nie różne ciosy i ataki nogami i rękoma.
Dominacja - umiejętności opierające się na sile umysłu i sile fizycznej, składają się na nie rozkazy wrogom i sojusznikom oraz podświadome działanie na rozmówcę.
Magia Krwi - umiejętności opierające się na sile umysłu, składają się na nie zaklęcia ofensywne i defensywne.
Załamanie Rzeczywistości - umiejętności opierające się na sile umysłu, składają się na nie zaklęcia teleportacji, leczenia i pułapek oraz iluminacji.
Element Ezbathiela - umiejętności opierające się na sile umysłu i sile fizycznej, składają się na nie furie i zmiany kształtu.

Profesje:
Profesja naszych ludzi (w dzień nie jesteśmy wilkołakami). Są to wojownik i łowca (magowie odpadają, z powodu siły ich umysłu).

Poszukuję od 4 do 6 graczy. Kartę Postaci składamy na PW.
-imię:
-wiek:
-prfesja:
-klan:
-historia (powinno zawierać powód waszego zbutnowania i jak nauczyliście się walczyć):
-wygląd zewnętrzny:
-ekwipunek: wybieracie spośród: Broń - miecz jedno- dwu- lub półtoraręczny albo Topór jedno- lub dwuręczny, Łuk lub Kusza. Do tego macie łańcuchy i kołki na wampiry. Zbroje: Skórzane lub kolcze. Różnica jest taka, że kolcza zbroja blokuje nieco ruchy i przez to jest mniej poręczna. Dla łowcy proponowałbym więc skórzaną zbroję, a dla wojownika kolczugę. Jednak to wasz wybór.

Sesja to Storytelling.

Nami 07-08-2007 18:03

Ymm...gra się tylko wilkołakami??
A wampirami nie można? :P

A wygląd wilka czy człeka? XD

Gabiel 07-08-2007 18:07

Być może się zgłoszę ale mam takie pytanie. W historii mamy uwzględnić powód dla którego się zbuntowaliśmy... przeciwko czemu? We wstępie wspominasz o buntujących się strażnikach, czyli mam rozumieć że należymy właśnie do straży? czy nie? Poza tym z tego co zrozumiałem jedynymi profesjami do wyboru są wojownik i łowca, zgadza się?

Grom 07-08-2007 18:26

Zbuntowaliście się przeciwko bezczynności i tolerowaniu walczących istot nocy. Chcecie je powstrzymać. Tak, gracie na razie tylko ludźmi, a potem będziecie tylko wilkołakami. Jestescie straznikami. Mozecie byc tylko wojownikiem lub łowcą. To klasu poboczne, bo większośc czasu będziecie wilkami.

dziobon 07-08-2007 19:26

"Mozecie byc tylko wojownikiem lub łowcą. To klasu poboczne, bo większośc czasu będziecie wilkami."

No ale przecież wilk to nie klasa tylko rasa, no i przecież można chyba być wilkiem-wojownikiem/łowcą.

Grom 07-08-2007 19:35

Uhh... To jaką profesjęma wasz wilkołak zależy od jego klanu. A gdy jest dzień stajecie się ludźmi, tylko silniejszymi. Walczycie tak jak zawsze, przed przemienieniem, czyli mieczem lub toporem albo łukiem.

eTo 07-08-2007 20:55

Cytat:

Napisał Grom (Post 86601)
Dominacja - (...) oraz podświadome działanie na rozmówcę.

Czyli Psionika, albo coś podobnego do mocy Psi działających na umysły są dozwolone?

Seswath 07-08-2007 21:13

Czy przyjmujesz również początkujących?

Kokesz 08-08-2007 11:29

Trochę zaczynam się gubić.

*Czy w nocy zamieniamy się w wilki czy wilkołaki?

*A drugie pytanie to: czy jeśli zamieniamy się w wilkołaki, to czy w walce używamy broni? Np. wojownik (człowiek) posługujący się mieczem zamienia się w wilkołaka i ten nadal łazi z tym mieczem.

EDIT

*W kp jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, trzeba podać wygląd człowieka i wilkołaka, w którego się zmienia czy tylko człowieka?

Grom 08-08-2007 13:58

Cytat:

Napisał eTo (Post 86670)
Czyli Psionika, albo coś podobnego do mocy Psi działających na umysły są dozwolone?

Jak najbardziej. Będziesz wpływał na umysł swego wroga, chyba że będzie miał siłę umysłu większą niż ty. Nie wprowadzam jednak statystyk.

Cytat:

Napisał Seswath (Post 86683)
Czy przyjmujesz również początkujących?

Tak, pod warunkiem, że będziesz pisać 1 post na minimum 48 godzin.


Cytat:

Napisał Kokesz (Post 86775)
Trochę zaczynam się gubić.

*Czy w nocy zamieniamy się w wilki czy wilkołaki?

*A drugie pytanie to: czy jeśli zamieniamy się w wilkołaki, to czy w walce używamy broni? Np. wojownik (człowiek) posługujący się mieczem zamienia się w wilkołaka i ten nadal łazi z tym mieczem.

EDIT

*W kp jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, trzeba podać wygląd człowieka i wilkołaka, w którego się zmienia czy tylko człowieka?

W nocy zamieniamy się w wilkołaki. Jako wilkołak możecie używać broni ludzi, ale będą też bronie specjalne dla wilkołaków. Narazie wygląd zewnętrzny człowieka. Gdy zaczniecie się zmieniać w wilkołaki, wtedy opiszecie swój wygląd wilkołaka.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:13.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172