lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Storytelling] Tajemnica Edwarda Kelley'a. (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/6877-storytelling-tajemnica-edwarda-kelleya.html)

Extremal 17-02-2009 13:14

Jak wszyscy, to wszyscy;) Podeślę KP na dniach. Co do zamysłu KP, to waham się między Wampirem, Wilkołakiem, a zwykłym łotrem, który nie daje zaznać spokoju, bezbronnym dziewkom karczmarskim;)

Ikoik 17-02-2009 16:09

Z cyklu: zamęczanie MG. Jeszcze kilka pytań, ale to już pewnie ostatnie:
1.Wampir nie może zostać czarowniekiem, a odwrotnie?
2.Czy zmarli ożywiani przez nekromantę to zwykłe ciała, czy wskrzeszeni ludzie?
3.Czy duchy zmarłych mają jakiś wpływ na świat materialny?

Rusty 17-02-2009 16:43

Z cyklu, czytamy uważniej.

Cytat:

Wampir praktycznie nie może stać się czarownikiem i odwrotnie.
Poza tym to karta właśnie się wysyła.
W razie jakichś uwag można pisać tu lub posłać prywatną wiadomość.
Pozdrawiam. ;)

M.M 17-02-2009 20:02

Grzaniec -> To co dzieje się z ekwipunkiem człowieka, który nagle zaczyna nienaturalnie przybierać na masie. Pękają ubrania, puszczają paski etc. Ktoś kto przemienia się w wilkołaka w zbroi jest conajmniej masochistą (wtedy po prostu puszczają "zawiasy" zbroi, nie widzę innej możliwości :)).

Ikoik -> Pierwszą kwestię wyjaśnił Rusty ;) Nekromanta ożywia ciała, bez duszy. Trzecie pytanie jest dla mnie niejasne. W sumie wszystko ma jakiś wpływ na świat materialny, więc również duchy zmarłych :)

Karty przyswojone. Na razie nie będę komentował, podsumuję wszystko jak zakończę rekrutację.

brody 17-02-2009 21:49

Witam wszystkich!
Jestem nowy na forum i to byłaby moja pierwsza sesja tego typu. Pomysł na przygodę jest poprostu świetny i bardzo mnie zainteresował.
Oficjalnie zgłaszam swoją chęć udziału w sesji.
Mój koncept na postać jest mniej więcej taki:
- szlachetnie urodzony śmiertelnik prawdopodobnie Włoch, który miał dosyć burzliwą i grzeszną młodość,
- po tym jak zajrzał śmierci w oczy i ledwo powrócił do świata żywych postanawia zmienić swoje życie i odpokutować swoje grzechy;
- wstępuje więc do zakonu Dominikanów i po okresie nowicjatu, zostaje wysłany do Niemczech z misją ewangelizacyjnę ;)
Szczegóły i karta postaci w trakcie produkcji

Nagash Hex 17-02-2009 22:08

Cytat:

Napisał merill (Post 190600)
Ja mam pytanie, czy ktoś ma zamiar zagrać w "miarę" zwykłym śmiertelnikiem?:) Czy tylko ja mam taki zamiar?

Pozdrawiam merill

Ja na pewno zagram normalnym człowiekiem (no może nie do końca normalnym :D) Co to za drużyna z samymi wilkołakami, wampirami i demonami.

M.M 18-02-2009 00:10

Mnie w sumie wszystko jedno, czy będzie przewaga nie-ludzi, czy ludzi. Postaram się dostosować fabułę do obydwu możliwości, więc nie nie krępujcie się przy tworzeniu postaci.

Wojnar 18-02-2009 21:49

Zgłaszam się! Pomysł na postać to zaściankowy proboszcz, brzuchaty, rubaszny klecha, którego okoliczności pierwszy raz w życiu zmusiły do opuszczenia bezpiecznego domu. Prawdopodobnie z Polski, zatem teraz już szczęśliwie wracający do siebie, ale to się jeszcze może zmienić.

Pacal II 18-02-2009 21:50

Też chciałbym zgłosić się do sesji i mam dwa pytania, które pewnie przegapiłem. Pierwsze to lokacja, choć jeśli dobrze zrozumiałem to są nią Niemcy, a drugie to o to czy jest dowolność wyboru narodowości i pochodzenia.

M.M 18-02-2009 22:17

Przygoda rozpocznie się na terytorium Niemiec. Przy wyborze narodowości obowiązuje całkowita dowolność.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:34.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172