(storytelling) Ruiny świątyni wschodu cz.1 [autorski system] Przyjmę 3-5 graczy sesja zacznie się jak zbierze się 3 graczy a reszta dołączy w czasie gry. System: System toczy się w starożytności z tą jedyną modyfikacją ąe na świecie pojawiła się magia. Na świecie starodawnych kultur, mitologii i Wielkich, pięknych budowli i potężnych wojowników nie brakuje również barbarzyńców - brutalnych i wojowniczych ludzi. Nagle w roku 1900 p.n.e. pojawiły się na globie przeróżne i dziwne istoty:devil: nieznane nikomu uprawiające dziwne, potężne sztuki zwane magią. Ludzie z czasem zaprzyjażnili się z tymi istotami, uczyli ich swoich sekretów a sami równie uczyli się od nich nieznanych ludzkości tajemnic. Najlepsi z ludzi nauczyli się nawet tych tajemniczych mocy (magii). Nazywani są przez zwykłych ludzi magami. Istoty które przybyły na Ziemię dzieliły się na dwie grupy: -Dobre: 1. Elfowie- wysocy bardzo zręczni i piękni. Niestety są słabo zbudowani i słabi. To głuwnie oni przynieśli magię. 2.Krasnoludzi- niscy, silni, dobrze zbudowani, wojowniczy i bardzo nie zręczni. Magii nie używają prawie wcale. 3. niziołki(hobbici) - bardzo niscy bardzo szybcy cisi i zręczni. Magii nie używają w ogóle. -Złe: 1.Orkowie(goblini) - wysocy jak elfowie ale znacznie grubsi i silniejsi .Są głupi i mało zręczni. Lubią nie kiedy używaś magii. 2.Trolle - wielkie głupie umięśnione istoty. Bardzo mało zręczne i bardzo silne. Magii używają mało. (oczywiście istnieją wyjątki jak np. dobry ork czy zły krasnolud) Stworzenia dobre należą do wielkich cywilizacji a złe do barbarzyńców. Cywilizacje do których można należeć: WIELKIE: -Chiny -Grecja -Persja -kraje nordyckie -Egipt BARBARZYŃCY: -Mongolia -Indie -Germanie Profesje: GŁÓWNE Chiny: 1.Mnich Tybetański - mnisi buddyzmu używają umiejętności walki (kung-fu) dla obrony swoich skarbów.(Bohater wcale nie musi siedzieć w świątyniach, ale może być również wojownikiem tam szkolonym). bronie - haki ,kijj bambusowy,łańcuch, oraz igły. Umiejętności: kung-fu walka broniami wymienionymi wyżej. odzież:pomarańczowe szaty i czarny pas. 2.Alchemik - wynajduje różne mikstury (np. leczące), nowe rodzaje Metali i ich stopów oraz tworzy proszki magiczne. bronie: chiński miecz ze złotą rękojeścią, wytwarzane przez siebie proszki i mikstóry ofensywne. umiejętności:chemia, władanie kataną odzież: skórzane spodnie i bawełniane koszule(można zmieniać) 3.Wojownik- wojownik przemierzający świat w poszukiwaniu sławy i chwały. Bronie:katana, ew.jeszcze włócznia umiejętności:władanie kataną, walka aż do samej śmierci. odzież:skórzana zbroja i jedwabne spodnie i koszula. 2. Grecja Hoplita Bronie włócznia, tarcza(to też broń) i krótki miecz. odzież:biała tunika, żelazny pancerz i żelazny hełm. umiejętności: walka włóczniami , mieczami i tarczami. kapłan: człowiek obdarzony magią ale grecy uważają że to bogowie obdarowują nadprzyrodzonymi siłami broń - laska magiczna (różdżka) umiejętności - używanie różdżek żucanie czarów uzdrawiających. odzież- szata magiczna. Obywatel Sparty - obywatel polis Sparty. Podróżuje zazwyczaj po świecie aby mordować barbarzyńców.Bardzo wojowniczy i silny. broń- krótki miecz i tarcza a podczas bitew jaszcze włócznia. umiejętności: posługiwanie się każdą bronią białą. odzież-biała tunika zbroja żelazna i żelazny hełm. 3.Kraje nordyckie: Wojownik wikingów: Wojownik walczący w wojskach wikingów.Jest on twardym zawodnikem w boju oraz zna się na żeglowaniu. broń- wielki Młot i miecz/topór oraz tarcza. umiejętności- wytrwała walka, żeglowanie i walka większością rodzajów broni białej oprócz włóczni i dzid odzież - zbroja hełm żelazne. Kapłan boga Odyna/Thora - kapłan modlący się do Thora/Odyna. Broń - modlitwa do bogów(może na przykład zesłać na kogoś piorun lub gniew boga Thora/Odyna) umiejętności - są charyzmatyczni, modlenie się do pogów nordyckich odzież- białe lub (rzadko) brązowe szaty. <sorry ale zdjęcia nie mogłem znaleźć> szaman-odprawia różne rytuały leczy ludzi przepowiada przyszłość i tworzy magiczne mikstury i proszki (ale słabsze niż alchemik). podczas rytuałów przywołuje duchy pasywne i ofensywne. bronie - szamańska laska, magiczne proszki (ofensywne) umiejętności - zaklinanie, wróżenie, posługiwanie się magią za pomocą laski, odprawianie rytuałów, leczenie i trochę chemia. odzież różnego koloru szaty, maski różnych potworów czasami marakasy.(często noszą brody). 4.Persja: łucznik - znakomity strzelec i w dodatku umiejący posługiwać się szablą. Bardzo groźny w większej grupie. bronie - łuk i strzały, szabla. umiejętności- strzelanie na daleki dystans nie konieczne celne. posługiwanie się szablą. odzież: długi płaszcz bardzo i bardzo śmieszna czapka. "Nieśmiertelny" - najwytrwalsi słudzy i gwardziści sułtana perskiego a jednocześnie najlepsze wojsko Persji. broń - szabla. umiejętności - wytrwała walko, bezlitosność i posługiwanie się wszystkim broniami oprócz magicznych. odzież - czarne ubranie żelazna zbroja i żelazna maska na twarzy. 5.Egipt: wojowniki: żołnierz egipski (najczęściej po służbie). bronie - włócznia(naprawdę wytrzymała) i tarcza. Ew. mieczyk umiejętności - władanie włócznią i tarczą, wielka siła. odzież - przepaska na pasie. Kapłan - kapłan modlący się do do egipskich bogów. Broń - modlitwa do bogów(może na przykład zesłać na kogoś piorun lub gniew bogów.) umiejętności - są charyzmatyczni, modlenie się do Bogów Egipskich odzież- białe szaty. BARBARZYŃCY: wszystkie plemiona barbarzyńców mają takie same profesje do wyboru: wojownik: brutalny morderca. broń - Topór dzida ew. Ciężki miecz. umiejętności - mordowanie posługiwanie się broniami dwu ręcznymi. odzież - płaszcz z futra zwierzęcego i ciężkie zbroje. szaman-odprawia różne rytuały leczy ludzi przepowiada przyszłość i tworzy magiczne mikstury i proszki (ale słabsze niż alchemik). podczas rytuałów przywołuje duchy pasywne i ofensywne. bronie - szamańska laska, magiczne proszki (ofensywne) umiejętności - zaklinanie, wróżenie, posługiwanie się magią za pomocą laski, odprawianie rytuałów, leczenie i trochę chemia. odzież różnego koloru szaty, maski różnych potworów czasami marakasy.(często noszą brody). profesje dodatkowe to takie jak: kucharz myśliwy kowal I.T.D. kilka słów o świecie: Świat jest taki mniej więcej jak w 1800r.p.n.e z tą jedynie różnicą że na świecie jest magia. Akcja gry zaczyna się w roku 1800 p.n.e. lub później. Akcja toczy w całej Europie i Azji oraz ewentualnie w Egipcie. Najczęściej jednak w Grecji Chinach i na półwyspie Skandynawskim. Na świecie wszystkie wymienione wyżej nacje żyją w tym samym okresie historycznym. Istnieją wszystkie cudy świata starożytnego oraz wszystkie najważniejsze miasta. <jak coś jeszcze chcecie wiedzieć pisać śmiało> SESJA: Jest rok 1750 p.n.e. w Olimpii odbywają się igrzyska. Nie są to zwyczajne igrzyska ponieważ zaproszono na nie przedstawicieli wszystkich narodów (oprócz barbarzyńców). Do Grecji ściągają tłumy kibiców i zawodników. Sesja rozpocznie się w czwartym z siedmiu dni igrzysk. Wtedy to pojawia się na jednej z tablic ogłoszeń w Olimpii taki oto napis: Dziwne zdarzenie w mojej wsi Hun-ji-ta w chinach środkowych ostatnio zdarzają się od jakiegoś czasu dziwne rzeczy: to wybucha zaraza yo zostajemy napadnięci przez odziały żywych trupów no nadciąga do naszej wioski burza to znowu zostajemy napadnięci przez trupy. wszystkie te plagi nadcią gają za wschodu z terenów na które od dawna nikt się nie zapuszcza. ja wódz naszej wioski proszę o pomoc. Wymagana niezwykła odwaga i Męstwo. Zarobek będzie nie mały. podpisano Kin-szu-aj Karta postaci ma wyglądać tak: Imię i nazwisko: Płeć: Rasa: Narodowość:<Istoty fantastyczne mają takie same jak ludzie> Profesja: 'zwykła'/'dodatkowa' historia:<min 5 zdań , ostatnia informacja to informacja jak postać znalazła ogłoszenie> charakterystyka postaci: wygląd: umiejętności dodatkowe: <wynikające z historii postaci.> karty wstawiać w tym temacie. nie robić barbarzyńcy. <jak czegoś nie wiadomo to pisać śmiało> |
A teraz będę się czepiał - powiedział Asch po przeczytaniu rekrutacji. Głównie będę się czepiał barbarzyńskiego mordu dokonanego na ortografii. A poza tym - jak na storytelling to coś mało tego storytellingu w tej rekrutacji... <resztę dopiszę jak będzie coś wiadomo o świecie> |
Autorowi rekrutacji poprawiłem już tytuł sesji i wysłałem PW, ale że nie działają dzisiaj jak na złość, to napiszę też w temacie. Dbanie o poprawną pisownię to jeden z punktów regulaminu. Jeśli masz problemy z poprawnym pisaniem to proponuję użyć Worda albo po prostu Firefoxa, mają sprawdzanie pisowni. Innych userów upraszam o nie naigrywanie się z autora rekrutacji. Pozdrawiam merill |
Shadow man daj proszę próbkę twej twórczości. Napisz również coś o realiach, w których będziesz chciał prowadzić (region świata, w którym będziesz czuł się pewnie). Czekamy na ciąg dalszy... |
Cześć, Zamysł bardzo fajny, sam myślałem nad zabawą w czasach antycznych, tworzeniem wspaniałych legend. Bohaterami ich nie byli średniowieczni pięknisie. Zamiast tego herosi posiadający złe, często okropne cechy, które stwarzały z nich dzikich, nieposkromionych mężczyzn na wzór ich bogów. Szkoda, że wykonanie raczkuje (szczypta klasycyzmu sama w sobie byłaby magią i fantazja dla tak barwnego starożytnego świata ;) ) |
Pisac karty postaci tu a oceny na PW:wzeby: Prosiłem w PW o te duże litery na początku zdania. - merill - |
Brzmi zachęcająco. KP będzie najdalej do soboty. -- Się wyedytuje i będzie też poniżej KP o co ta panika. Nie zamierzam się produkować n-razy w rekrutacji. Słowo. -- No nie udało się do soboty, ale jest. ******* Imię i nazwisko: Eryk Einarsen Płeć: mężczyzna Rasa: człowiek Narodowość: Wiking Profesja: Szaman / myśliwy historia: Eryk Einarsen do 15 roku życia był pogodny wesoło wywijającym mieczem młodzieńcem. Niczym nie wyróżniał się spośród rówieśników. Zajmowały go głównie polowania i żegluga. Wziął nawet udział w kilku napadach na zamorskie ziemie. Jego życie zmieniło się podczas jednego z samotnych polowań. Przemierzając samotnie leśne ostępy zgubił drogę, a było to coś nieprawdopodobnego, nie do pojęcia. Setki razy przemierzał tę gęstwinę, znał tu niemal każdy krzak i drzewo, a jednak zgubił się. Zdezorientowany postanowił przeczekać nadchodzącą noc i poszukać drogi rankiem. Śnił wielu sprawach, o których nawet do tej pory nie myślał. Widział we śnie daleką podróż, rozbijające się na skałach drakary, śmierć wielu znanych mu wojowników. Niespokojny zbudził się w środku nocy, a w ręku ściskał skórzany woreczek. W środku znalazł runy. Znalezisko przeraziło go. Nikt nie miał prawa tknąć runów poza szamanami. Pomimo przerażenia nie potrafił jednak pozostawić woreczka w lesie. Wstał i ruszył do swojej osady. Szedł przed siebie rejestrując znane mu punkty orientacyjne, których jeszcze niedawno nie dostrzegał. W wiosce zastał wielkie poruszenie spowodowane śmiercią wioskowego szamana. Co prawda stary to był już człowiek, ale nikt nie spodziewał się jeszcze jego odejścia. Popychany ciekawością, a może i inną siłą wszedł do szamańskiej chaty. Staruszek leżał w swojej obrzędowej masce. W rękach trzymał leżącą na jego brzuchu nową maskę.... To się wydarzyło 9 lat temu. Dziś Eryk stoi na greckiej ziemi, w Olimpii. Z niepokojem obserwuje kręcące się elfy poprawiając dyskretnie sztylet noszony u pasa. Niezbyt przyjemne doświadczenia miał jak do tej pory z tymi typami. Ostatni, który odwiedził 2 lata temu jego osadę, stracił życie. Wywyższał się ponad ich naród to go 'obniżono', o głowę. Od tygodnia czekał tu na jakieś wydarzenie. Zbyt dumny, zbyt dumni... Od roku runy mówiły o dalekiej podróży, więc Etyk znalazł się w Olimpii wraz w 20 wojami. Tydzień temu, jak zwykle odczytując runy, ujrzał tajemnicę i nową podróż, daleką podróż w nieznane. Przeglądał właśnie zawartość swojego szamańskiego worka pełnego ziół i proszków, gdy usłyszał rozmowę o żywych trupach w jakiejś odległej krainie. Podszedł do rozmawiających i zaczął wypytywać o szczegóły... charakterystyka postaci: W młodości krnąbrny i niecierpliwy. Obecnie ma dużo cierpliwości, ale przkora daje o sobie znać często i to w najmniej odpowiednich momentach. Jednak dzięki zajmowanej pozycji może sobie na nią pozwolić. Samotnik. Ludzie nie przeszkadzają mu, ale mając do wyboru tłum i samotność, zawsze wybiera to drugie. Fascynują go wszelkiego rodzaju tajemnice, zwłaszcza związane z magią. Jak większość wikingów nie cierpi wywyższania się innych ponad jego naród i jego osobę. Jest gotowy w każdej chwili zasztyletować bez mrugnięcia okiem każdego przeciwnika, rzucając dodatkowo klątwę na jego ducha, aby w przyszłości mu służył. wygląd: Rosły, barczysty mężczyzna o nieco ponad przeciętnej sile. Długie, związane na plecach włosy z kolorze złocistym oraz dość gęsty zarost na twarzy. Broda przycinana na długość ok. 3 palców. Ubrany w skórzane buty, zieloną koszulę, brązowe spodnie i skórzaną pelerynę z kapturem. Peleryna częściowo zakrywała przerzucony przez ramię skórzany worek o raz całkowicie zamocowaną na pasie niewielką szamańską maskę. Przy pasie miał przytroczony także sztylet. W ręku dzierży dębową laskę zakończoną rzeźbioną głownią. umiejętności dodatkowe: Jak na szamana doskonale radził sobie w walce wręcz. W użyciu miecza i sztyletu dorównywał niemal wojownikom. Pozostała broń też była mu znana ale z racji zostania szamanem nie miał okazji do zbyt częstego władania orężem. Obecnie jedynie ćwiczył się we władaniu mieczem i sztyletem, gdyż uważał że nawet szaman musi potrafić się obronić zamiast liczyć tylko na wojów. Szamańskie metody nie zawsze są wystarczająco skuteczne. ******* To teraz czekam na czepianie się... merytoryczne oczywiście. :) |
Mówiłem żeby tu pisać tyko KP |
ja też się na to pisze, za kilka dni będzie KP (jak się postaram to może nawet jutro) EDIT KP gotowe, w razie czego poprawię: Imię: Dariusz Wariokes Płeć:Mężczyzna Rasa:Człowiek Narodowość:Grecja Profesja: Kapłan/Nauczyciel Historia: Urodzony w sparcie przeszedł wszystkie testy "normalności", dorasta w wojsku. W wieku 21 lat wyrusza do Aten, tam zdobywa szybko wiedzę przez cztery lata zostając wyrzucanym za "błędne przekonania" w każdej z greckich szkół. Przez następne 5 lat wędruje po miastach-państwach greckich nauczając za pieniądze. Zatrzymuje się w niewielkiej osadzie, w której spotyka niezwykłego człowieka znającego znajomość magii leczącej. Przez 2 lata uczy się u nowego mistrza tej magii a na zakończenie nauki dostaje kostur magiczny zwiększający możliwości magiczne. Przez 6 miesięcy wędruje na północ po Europie i poznaje nowe języki i kultury aż wreszcie wraca do kraju na wieść o igrzyskach olimpijskich. Przybywa w drugi dzień igrzysk, wtedy znajduje pewne ogłoszenie. Zachęcony tym treścią i formą ogłoszenia i chcący zdobyć więcej wiedzy postanawia wyruszyć do Hun-ji-ta. Charakterystyka postaci: Niegdyś krzykliwy i niespokojny, obecnie przez studia cichy, spokojny, życzliwy nawet. Ciekawią go różne typy ludzi, kultur i wyznań. Lubi poprowadzić rozmowę z ludźmi inteligentnymi jak i niezbyt rozgarniętymi. Broni swoich przekonań. Do kolejnej podróży nie zachęciły go pieniądze tylko sama chęć poznania nowych ludzi. Wygląd:33 lata, niski (ok. 1m. 60cm), nosi szarą szatę(z kapturem), pod szatą ukryty tobołek z niezbędnymi rzeczami), drewniane buty, brak zarostu i włosów na głowie Umiejętności dodatkowe: Dobrze radzi sobie w walce kosturem i na pięści. Zna większość zaklęć tamiących krwawienie i łagodzących ból, do tego dochodzi wiedza medyczna poznana w Atenach. Doskonale znosi długie podróże i potrafi szybko biegać co jest przydatne w ucieczce. Zna też podstawy fechtunku. |
To ja też się zgłaszam. KP napiszę jutro albo w środę. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:19. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0