Na dobry początek - Marine, ale jeśli brak będzie chętnych do innych ról a do Marines w nadmiarze to się zobaczy :) |
Czy jest coś na kształt wstępnej rezerwacji postaci? Jeśli tak piszę się na inkwizytora Ordo Hereticus :D |
Nie narzucam nikomu wyboru postaci. " Nie , nie możesz być kolejnym marines. Z resztą został tylko Tech Priest".- nieporozumienie. Wybierajcie postaci, które dadzą wam jak największy fan. Nie trzeba nic rezerwować. Zaproponowałam "role" bo różnorodność jest fajna. Jeśli zbierze się team Kosmicznych/Inkwizytorów też będzie ciekawie. Jedyny minus jest taki, że jako drużyna możecie mieć większe problemy, dochodzić do pewnych kwestii wolniej z braku "specjalistów". Tak obmyślone mam eventy. Zależy mi na tym, by każdy czuł się wartościowym członkiem zespołu :) Wstępnie mam 2 kosmicznych, co nie znaczy, że nie może być więcej. Jak dla mnie ilość dużych facetów z dużymi gnatami podnosi wartośc estetyczną:P |
Cytat:
EDIT: Karta poszła, drżyjcie heretycy ;) |
a mi to zarzuciła testosteron party pfff :P |
@Arsene : Że... tak naprawdę to facet, który udaje kobietę przebraną za faceta, czy jak? @ One_Worm: Ja mam postaci dla kobiet. Proszę bardzo : Inkwizytorka, Zabójczyni, Tech priest myślę, że może mieć piersi, jakas miła pani doktor, czy archelożka techniki, ooo! PS. Jakby komuś przeszedł do głowy pomysł grania Psykerem, do wyboru są szkoły; Biomancja > wpływanie na własne ciało/ przeciwnika Objawienia/Przepowiadanie > nie tylko przeszłość-przyszłość ale również "czytanie" innych ludzi ( ich emocji, wspomnień itd) Pyromancja > > wiadomo, władanie ogniem, ciepłem Telekinetyka >transmisja energi umysłu w fizyczną moc, mają wszystkich klasyków Fizyki głęboko w poważaniu Telepatia > pozwala na kontakt i kontrolowanie za pomocą umysłu Wszystkie te moce znajdują się w podstawce do Dark Heresy, jakby co mogę udostępnić listę mocy psychicznych. |
Chciałem spytać, czy znajomość realiów na podstawie RTSa wystarczy, czy musiałbym doczytać? W każdym razie piszę się na zabójcę albo psykera. |
Zarówno zabójca jak i Psyker wymaga dodatkowego zastanowienia. Nie pamiętam żeby w DoW bo chyba o to Ci chodzi członkowie Officio Assassinorum byli jakoś fajnie ogarnięci. O zabójcy słów zatem kilka: 1. W przypadku tej misji zabójca działa absolutnie zgodnie z ustalonym przez Inkwizytora zadaniem. Dobór drużyny odbywa się na zasadzie najwyższego stopnia przydatności dla charakteru operacji. Dlatego Gracz wybierający te profesję musi liczyć się z tym, że może w danej chwili otrzymać informacje od MG. W samej grze spodziewam się ,że assasssin będzie mógł być doskonale wykorzystywany przez drużynę do zadań infiltracyjnych, czy innych o charakterze skautowskim . 2. Rodzaje świątyń. ( Kto nie wie to się dowie, kto wie, to sobie przypomni. Generalnie taką wiedzę posiadają Postacie TYLKO Inkwizytorów. Więc kosmiczni nie powinni się wychylać) Culexus Assassin > Najmniej liczebni. Specjalizacja w walce z Psykerami. Wzbudzają absolutny strach w istotach posługujących się mocami psychicznymi. Używają specjalnej umiejętności Animus Speculum,. W pewnym sensie jest to aura Culexusa, czy jakis mentalny promień. Chyba nikt Ne wie jak to naprawdę działa. Posiadają też granaty działające na podobnej zasadzie. Generalnie są wyspecjalizowani i nie przystosowani do walki z innym typem przeciwnika. Callidus Assassin > Świątynia KOBIECA. Przez wzgląd na użycie Polimorfiny. Substancja ta pozwala na przyjmowanie przez zabójców różnych humanoidalnych form. Zabójczyni może zmienić płeć, zmienić się w swą ofiarę i ją zastąpić, ponoć potrafią przybrać formę nawet Orka/Eldara. Ich zadania to oczywiście infiltracja na szeroką skalę. Sabotowanie od wewnątrz itd. Itp. Mogą korzystać z wielu rodzajów broni. Również „egzotycznych”. Eversor Assassin > W skrócie „naćpany potwór” . Ćwiczony.łamany, absolutnie oddany Imperium. Podaje się im specjalne narkotyki zmuszające ciało do absolutnego limitu wytrzymania. Staja się maszyna do zabijania. Ponieważ narkotyki są podawane cały czas organizm Eversora silnie się uzależnia. Brak narkotyku dostarczanego sukcesywnie = śmierć. Trzymani w komorach kriogenicznych. Zrzucani na obszar działania w drop-podach. Informacje dostarczane są poprzez neuro-złącza. Eversor po zrzuceniu „przebudza się” i jest gotowy wypełnić misję. Ich bronie to; zmodyfikowany Bolt Pistol, Power Weapon (zakładam jakis mieczyk czy cuś) oraz neuro rękawiczka – wyposażona w pazury, które umożliwiają wstrzykiwanie toxyny do ciała przeciwnika. ( skutkuje-agonią w męczarniach). Vindicare Assassin > Snajperzy. Wyposażenie ; długa lufa ( znaczy się snajperka :P), pistolet, maska szpiegowska ( mogą swobodnie poruszać się i strzelać w nocy), skafander maskujący pozwalający się stopić z tłem. Niezwykle trudny do wykrycia. Assassin Kultu Śmierci > sekciarze, wykorzystywani w celach egzekutorskich. Zdolni do najwyższych poświęceń w imię Boga Imperatora. Wśród nich często spotyka się zjawiska takie jak kanibalizm, czy picie krwii ofiar. Wierzą , że takie zachowania pozwalają im doznac łaski oczyszczenia. Są cierpliwi i spędza ogrom czasu wyczekując odpowiedniego momentu do ataku. Kiedy ten nastąpi atakują z zaskoczenia i kocia zręcznością. Chętnie podróżują z Inkwizytorami, którym nie przeszkadzają ich przyzwyczajenia „jedzeniowe”. Wyposażenie; broń do walki wręcz, Power Weapon. Przewiduję wybór ze świątyni Vindicare. Co do Psykera trzeba tu określić jaką „dyscyplinę” się wybiera. Listę mocy psychicznych z danej opcji mogę dostarczyć na pw. Gracz będzie musiał je wybrać w konsultacji z MG. Zakładam, że zbiorą się Gracze, którzy wiedza więcej na temat WH40k niż z DoW. Dlatego liczę tylko na pytania „techniczne”. Obecnie, będąc w trakcie sesji na studiach nie mogę poświęcać czasu na warsztaty dla początkujących. Niemniej pamiętajcie drogie dzieci Imperatora. Najważniejsze to czuć klimat! |
A więc widzę, że po raz kolejny przyjdzie mi stawać ramię w ramię z bratem Romulus`em ;D Jako, że chwilowo mam dość bycia pomiatanym gwardzistą imperialnym zgłaszam się do roli Adeptus Astartes. Mam tyko pytanie, czy dopuszczasz granie kimś pochodzącym z Blood Ravens? Bo to niby taki niekanoniczny/na podstawie gry zakon. Gdzieś miałem z tym już chyba problemy ;) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:14. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0