lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/)
-   -   [Pokethumentarze] Fishy Medal (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/11770-pokethumentarze-fishy-medal.html)

Anonim 01-11-2012 15:20

Dzięki. I dzięki też za zabawne filmiki. Był jeszcze taki komiks Unspeakable Vault (of Doom), ale zdjęli go z sieci - choć pod koniec już nie był fajny. Autor oszalał czy coś.

Issander 08-11-2012 20:45

Cóż to za tchórzostwo? :P Nie godzi się tak zostawiać towarzyszy zwłaszcza jeżeli to de facto z naszej winy znaleźli się z powrotem w lesie, pppp :)

Mam nadzieję, że ktoś przynajmniej Issowi podziękuje :D

pppp 09-11-2012 11:14

Cytat:

Napisał Issander (Post 387896)
Cóż to za tchórzostwo? :P Nie godzi się tak zostawiać towarzyszy zwłaszcza jeżeli to de facto z naszej winy znaleźli się z powrotem w lesie, pppp :)

Mam nadzieję, że ktoś przynajmniej Issowi podziękuje :D

Trzeba było nie zabierać kanapki :P

AJT 12-11-2012 08:59

Naszym thulhu i nam już się wydobrzało, czy trzeba więcej czasu?

Anonim 12-11-2012 15:39

Cytat:

Napisał AJT (Post 388703)
Naszym thulhu i nam już się wydobrzało, czy trzeba więcej czasu?

Już się wydobrzało. :)

pppp 15-11-2012 21:47

Nowy system walki jest skomplikowany. Zgodzę się na niego tylko jeśli będziemy go rozgrywać w przestrzeni o geometrii hiperbolicznej.

AJT 16-11-2012 09:58

Jak się wcztać, to nie jest skomplikowany. A i po pierwszej walce każdego pewnie stanie się jasny;) Spróbujmy;) Wydaje mi się, że może być ciekawy, bardziej taktyczny, a to dobrze;)

Ja mam jedno pytanie:
Cytat:

5. Wykonanie Dodge, gdy nie jest się atakowanym zwiększa ograniczenie Ruchu o 3 - Szybki Atak (czyli Dodge, w czasie biegu użycie Injure, czy Trap i odbiegnięcie) pomija zasadę Ataku Okazyjnego i przeciwnik ma prawo tylko do Dodge.
6. W jednej turze można wykonać 1 Ruch i 1 z Injure, Frighten, Dodge, Trap. IFDT można użyć przed Ruchem, w trakcie i na końcu Ruchu. Jedynie zasada z punktu 5 sprawia, że po Dodge można jeszcze użyć Injure lub Trap.
Rozpisując mechanicznie:
1- Jeżeli bym pierwszy atak wykonał dodge. Mam kość jest 4 więc wyjdzie.
2- To ruch zwiększa mi się do 8.
3- Poza tym mogę podbiec do przeciwnika (E5)
4- Wykonać kolejny atak (Injure) - tu rzuty
5- I po ataku się wycofać (B7) bez żadnego zagrożenia kontratakiem?

Proszę daj mi znać, czy to jest ok. Czy jak gdzieś popełniłem błąd w rozmyślaniu, to gdzie.


Jeśli dobrze myślę, to co jakbym nie użył kości w pkt1, a rzut by mi nie wyszedł? Wtedy zaplanowałbym turę, a nie miała by ona szans powodzenia przez pierwszy rzut. Jak by wyglądała ona?

pppp 16-11-2012 10:30

Nie chcę taktyki, obecny system mnie całkowicie satysfakcjonuje. Walki są dla mnie dostatecznie ciekawe, nie mam ochoty na zabawę w minigrę bitewną :)

AJT 16-11-2012 10:31

Ja na obecny nie narzekam, ale takie właśnie minigry bitewne zdecydowanie mi się podobają;)

Anonim 16-11-2012 18:15

Cytat:

Napisał AJT (Post 389803)
Rozpisując mechanicznie:
1- Jeżeli bym pierwszy atak wykonał dodge. Mam kość jest 4 więc wyjdzie.
2- To ruch zwiększa mi się do 8.
3- Poza tym mogę podbiec do przeciwnika (E5)
4- Wykonać kolejny atak (Injure) - tu rzuty
5- I po ataku się wycofać (B7) bez żadnego zagrożenia kontratakiem?

Proszę daj mi znać, czy to jest ok. Czy jak gdzieś popełniłem błąd w rozmyślaniu, to gdzie.


Jeśli dobrze myślę, to co jakbym nie użył kości w pkt1, a rzut by mi nie wyszedł? Wtedy zaplanowałbym turę, a nie miała by ona szans powodzenia przez pierwszy rzut. Jak by wyglądała ona?

Tak, bez żadnego zagrożenia kontratakiem chyba, że przeciwnikowi uda się Dodge i on ciebie skubnie. Dzięki temu Siła i Szybkość równoważą się... przynajmniej w teorii.

Bez udanego pierwszego rzutu w Dodge twój thulhu po prostu skieruje się do punktu docelowego - skoro nie będziesz teraz atakować to domyślnie odsuwasz się (ale nie na pole graniczne, bo to by była przegrana).

Cytat:

Napisał pppp (Post 389805)
Nie chcę taktyki, obecny system mnie całkowicie satysfakcjonuje. Walki są dla mnie dostatecznie ciekawe, nie mam ochoty na zabawę w minigrę bitewną :)

Jutro wymyślę alternatywę, choć to poprzednie wydawało mi się... no, wydawało mi się, że niepotrzebnie spowolniło grę i było... hmm... ani taktyczne, ani losowe - coś pomiędzy, ale nie tak fajnie jak być powinno. Wymyślę coś, żeby była minigra bitewna i alternatywnie coś dla tych, którzy nie mają ochoty na minigry bitewne :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:49.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172