lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/)
-   -   [Pokethumentarze] Fishy Medal (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/11770-pokethumentarze-fishy-medal.html)

AJT 16-11-2012 19:29

Mogę się ruszyć w pierwszej turze tylko? A próbę dodge zostawić, jeśli zostanę zaatakowany? Czyli ruch z przygotowaniem do obrony, ale na razie bez rzutu. Bo w sumie bez sensu unikać, jak ataku nie ma.

Anonim 16-11-2012 19:32

Cytat:

Napisał AJT (Post 389927)
Mogę się ruszyć w pierwszej turze tylko? A próbę dodge zostawić, jeśli zostanę zaatakowany? Czyli ruch z przygotowaniem do obrony, ale na razie bez rzutu. Bo w sumie bez sensu unikać, jak ataku nie ma.

W sensie "podchodzę, a jak wróg zechce mnie zaatakować to ja Dodge, a jak nie to tylko Injure"? :) To nie ma za bardzo sensu, gdy wróg może cię zdjąć jednym uderzeniem. :(

AJT 16-11-2012 20:00

W sensie gdzieś tam sobie lezę i jeśli tamten nie szykuje się do ataku, to w turze tylko ruch bez innej akcji, a jeśli wymierzy atak to go próbuje uniknąć.

A co do sensu, to chyba po to ten dodge, by wlasnie przeżyć atak dużo silniejszego. Tak ja rozumiem sens tego ruchu.

Anonim 16-11-2012 20:32

Cytat:

Napisał AJT (Post 389935)
W sensie gdzieś tam sobie lezę i jeśli tamten nie szykuje się do ataku, to w turze tylko ruch bez innej akcji, a jeśli wymierzy atak to go próbuje uniknąć.

A co do sensu, to chyba po to ten dodge, by wlasnie przeżyć atak dużo silniejszego. Tak ja rozumiem sens tego ruchu.

Ach, takie coś. To nie zrozumiałem, że chcesz wstrzymać się z Dodge do akcji przeciwnika. OK. :)

AJT 16-11-2012 22:19

W takim razie mój post jest wedytowany. Zastosowałem jednak inny manewr;)

Jeśli miałoby to jakoś przyśpieszyć, to nie mam nic przeciwko rozgrywaniu walki w docu;) Tak by nie czekać dużo na odpisy.

A motto to to pisane z Capsem;)

To będzie standardowe wielkość pola walki? Czy przez to, że to jaskinia jest niewielkie? Mi by zdecydowanie pasowały większe, wtedy właśnie speed dawałby plusy.

EDIT: A tamto thulhu jest celowo zmodyfikowane względem zasad? Power, Speed ii HP w sumie nie mogą wynosić powyżej 20, tu jest 22. A znowu w atakach ma o dwa mniej niż powinien.

Anonim 19-11-2012 22:03

Tak, celowo jest więcej.

Oj coś mi się przedłużyło z odpisem tutaj. Wybaczcie. Jutro będzie. Myślałem, że dziś koniec WŻT, ale jednak nie.

AJT 23-11-2012 21:50

W sumie tak teraz myślę, że na Trap miałem 6. Wg zasad, przeciwnik żeby się uwolnić musiałby w 3D przebić ten test (min 7) i jeszcze zdać speed lub power (też 6). Więc to niemożliwe. W tej turze więc trap na 100% nie zda. W związku z tym, byś mógł rozszerzyć kolejny odpis, może (jak mam rację) dam od razu deklarkę na kolejną turę? Ja spróbuję drugie trap, a on i tak musi się uwalniać. Jeśli jednak nie mam racji, rozegram to inaczej.

AJT 24-11-2012 21:41

Coś tu nam tempo opada;/

Anonim 24-11-2012 21:46

Cytat:

Napisał AJT (Post 392028)
Coś tu nam tempo opada;/

Owszem, ale już wraca. Trochę przeziębiony byłem. :(

AJT 24-11-2012 23:59

Pytanko co do trap. Pisze w podręczniki, że thulhu by się uwolnić musi zdać test, o którym wyżej też pisałem. Jak to jest niemożliwe, to jak się uwolni?;)

No chyba, że powtórka jedna, a później automatycznie wolny.

Ewentualnie jeszcze trzecią opcję widzę. Testuje on tylko power lub speed, ale nie musi już pokonać wyniku trap z poprzedniej tury.


Proszę daj znać, która opcja jest stosowana (chyba, że jeszcze inna).


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:08.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172