Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Horror i Świat Mroku > Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 20-10-2012, 12:31   #71
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
Pppp, tylko mi tam uważaj na moje Ferrari!
 
AJT jest offline  
Stary 21-10-2012, 23:35   #72
 
Someirhle's Avatar
 
Reputacja: 1 Someirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputację
Troczkę mnie zabija bezcelowość w tej sesji... Tj. Niby trza znaleźć Asza (czy też dowiedzieć sięco się z nim stało), wygrać turniej ale... Kij wie gdzie się zwrócić. Frustujący brak tropów, ostatecznie jakoś nie wiem co pisać, bo w sumie każdy kierunek jest równie zły jak wszystkie inne. No chyba że to ma być element nastroju sesji.
 
__________________
Cogito ergo argh...!
Someirhle jest offline  
Stary 22-10-2012, 00:17   #73
 
Issander's Avatar
 
Reputacja: 1 Issander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodze
To pobaw się ze mną w walkę thulhu
 
Issander jest offline  
Stary 22-10-2012, 00:28   #74
 
Someirhle's Avatar
 
Reputacja: 1 Someirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputację
Już się bawiłem
 
__________________
Cogito ergo argh...!
Someirhle jest offline  
Stary 22-10-2012, 15:29   #75
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Someirhle Zobacz post
Troczkę mnie zabija bezcelowość w tej sesji... Tj. Niby trza znaleźć Asza (czy też dowiedzieć sięco się z nim stało), wygrać turniej ale... Kij wie gdzie się zwrócić. Frustujący brak tropów, ostatecznie jakoś nie wiem co pisać, bo w sumie każdy kierunek jest równie zły jak wszystkie inne. No chyba że to ma być element nastroju sesji.
Mówisz i masz. W sumie było we wczorajszym odpisie. Problem polega na tym czy wasze Sanity wytrzyma ten trop Sanity Jacka nie wytrzymało
 
Anonim jest offline  
Stary 22-10-2012, 19:43   #76
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Dużo tekstu. Pewnie coś niezrozumiałe. Pewnie coś niejasne. Pewnie coś niedobrze. Wszystko zgłaszać. O wszystkim pogadamy. No i zapomniałem wysłać chaos karty Już wysyłam

Cytat:
Nowe zasady:
1. Chaos Cards - no to w sumie nie jest nowa zasada, ale nie było ich do tej pory. Są opisane w podręcznika na stronach 8 i 9. Niedługo po tym odpisie dostaniecie PW ode mnie z takimi kartami w losowej ilości od 1 do 3.
2. Utrata Sanity - działa jak utrata Phys Ed i tak samo się je odzyskuje (Healing na str. 12). W końcu nikt z was by nie zobaczył co jest na ręce jak tak rzuty dalej by szły (piszę to po rzucie dla Luaki).
3. Walka w grze forumowej -
3a. Inicjatywa i Złote Kości.
a) Rzucasz na Trash Talking 3 kośćmi.
- spośród kości o niższym wyniku niż twój TT odrzucasz jedną, a drugą (lub i trzecią) zachowujesz
- nawet w przypadku przegranej zachowujesz jedną kość poniżej 6 (znaczy: 1-5)
- te zachowane kości to Złote Kości
b) Przy wymagających przeciwnikach może się zdarzyć, że będzie jeszcze jeden rzut na TT 1 kością.
3b. Pierwsza Faza Walki.
a) "Ruch" to nazwa wszystkiego co robi thulhu.
b) Wybierz 4 kolejne ruchy swojego thulhu, mogą się powtarzać. Są to Injure, Dodge, Trap i Frighten, choć jeżeli macie pomysł na rozwinięcie tych krótkich tekstów jakimi nazwaliście swoje ruchy to miło byłoby co najmniej jeden z nich opisać dokładnie jak to działa, jak to wygląda i takie tam.
c) Nie musicie rzucać do ruchów, możecie zamiast rzutu zużyć Złotej/Złotych Kości - jej (lub ich) wynik zastępuje wasz rzut do tego konkretnego ruchu. Wynik ten jest sukcesem, gdy <3 akapit na 11 str podręcznika>
d) Za każdy ruch rzucacie odpowiednią ilością k12 (od 1 do 3 - to te cyfry na karta poke). Wynik ten jest sukcesem, gdy <3 akapit na 11 str podręcznika> Automatycznie wybierana jest największa wartość, która ma sukces.
e) Fabularny opis może dodać wam jedną kość do opisanego ruchu, ale tylko jedną w Fazie Walki nawet jeśli opiszecie wszystkie. MG decyduje czy ją dostajecie czy nie, ale już w swojej turze możecie rzucić tą dodatkową, którą chcecie. Najwyżej nie będzie liczona przez MG.
3c. Druga Faza Walki. (można ją pominąć i przejść do Trzeciej)
a) Jeśli uznajecie, że nie macie szans w tym momencie lub chcecie dodać trochę chaosu do walki można spróbować innych pomysłów. Czystych lub nieczystych. Można spróbować użyć waszych umiejętności albo otoczenia albo Kart Chaosu. Trzy przykłady:
b) Ucieczka! - wymaga średniego rzutu na Pokethulhu Lore, a następnie średniego na Phys Ed. Jeśli przeciwnik w tym czasie obleje średni test na Grade Level i łatwy Phys Ed to zdołacie uciec. Jeśli nie obleje to przegrywacie walkę i jesteście na łasce wroga.
c) Blef! - używając w oryginalny sposób Trash Talking można spróbować przekonać przeciwnika, że i tak nie ma szans, więc lepiej jakby się poddał. Blefujący wybiera poziom trudności swojego TT, przeciwnik ma testowany jeden z atrybutów o poziomie trudności o jeden niższym (lub tym samym jeśli to najniższy)
d) Ty Trap, a ja w ryj! - jeśli waszemu thulhu uda się ruch Trap, a wam bardzo trudny test Phys Ed, gdy przeciwnik obleje średni test Grade Level i średni test Sanity to dostaje plombę i pada na ziemię. Thulhu przeciwnika może kontynuować walkę z wami, spróbować schować się lub spróbować zaatakować kogoś innego (nawet jeśli to sojusznik jego nieprzytomnego kultysty).
3d. Trzecia Faza Walki.
a) Powtórzenie Pierwszej Fazy Walki z poniższymi różnicami (podstawowa jest taka, że pewnie już wydaliście Złote Kości... lub takie z was oszczędnisie, że zachowacie je do końca):
b) Samookaleczenie - kultysta może poświęcić swoje zdrowie lub poczytalność (na przykład tnąc się albo robiąc coś obrzydliwego), żeby odzyskać k3, k4 lub k6 HP swojego thulhu w zależności od tego co zrobi
c) Ostateczne Rozwiązanie - kultysta na stałe poświęca 1 punkt swojego Sanity i próbuje zdać bardzo trudny test Pokethulhu Lore. Przeciwnik w tym czasie podświadomie również zdaje bardzo trudny test Pokethulhu Lore. Twoja wygrana, a jego przygrana spowoduje, że po wygranej walce twój thulhu nie przestanie atakować dopóki nie zabije przeciwnika kultysty w wyjątkowo brutalny sposób
d) Pojedynek wygrywa ten, którego thulhu ma więcej HP lub poprzez nokaut. W przypadku remisu na potrzeby mechaniki obaj są przegrani, a na potrzeby fabuły... no to po prostu remis.
e) Wygrywający otrzymuje 2 PD, Przegrywający 1 PD.
f) PD otrzymuje się tylko za pierwszą walkę z danym przeciwnikiem chyba, że istota przeciwnika się zmieni (na przykład Gozer Gozerian na początku zjawił się w postaci kobiety, a potem jako ogromny piankowy marynarzyk, ale pamiętajmy, że w sprostowaniu Vuldronaii, Podróżnik przybył jako wielki ruchomy Torb, a potem, w trzecim pojednaniu ostatnich meketrexkich petentów wybrali oni formę wielkiego Sloara - choć w sumie z Gozerem i tak nie macie szans, ale jako że zmienia się to jednego dnia można byłoby z nim wiele razy walczyć i dostawać PD za każdym razem, gdy by był w innej formie. Nawet jeśli to jest wielki ruchomy Torb)
 
Anonim jest offline  
Stary 22-10-2012, 21:53   #77
 
Issander's Avatar
 
Reputacja: 1 Issander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodze
Ok. To powiedz jeszcze, kto w tym nowych zasadach rusza się pierwszy
 
Issander jest offline  
Stary 22-10-2012, 22:18   #78
 
Someirhle's Avatar
 
Reputacja: 1 Someirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputacjęSomeirhle ma wspaniałą reputację
...to teraz pomijamy odpisy graczy? Kto zdąży przed Mg ten lepszy? Tamten jeden chciałem ominąć, teraz chciałem pomyśleć nad aktualnym(?) a tu bum. No cóż, trudno.

Edit: Jutro chyba odpiszę, tylko daj mi szansę
 
__________________
Cogito ergo argh...!

Ostatnio edytowane przez Someirhle : 23-10-2012 o 00:08.
Someirhle jest offline  
Stary 23-10-2012, 19:06   #79
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Issander Zobacz post
Ok. To powiedz jeszcze, kto w tym nowych zasadach rusza się pierwszy
Ty? No bo nadal masz TT 12 i nadal TT decyduje kto pierwszy. Poniższe zasady są uproszczeniem tych z podręcznika, ale ogólna zasada zostaje - kto przegrywa pojedynek TT ten ma przewagę (czyli wybiera czy zaczyna czy woli jako drugi).

"3a. Inicjatywa i Złote Kości.
a) Rzucasz na Trash Talking 3 kośćmi.
- spośród kości o niższym wyniku niż twój TT odrzucasz jedną, a drugą (lub i trzecią) zachowujesz
- nawet w przypadku przegranej zachowujesz jedną kość poniżej 6 (znaczy: 1-5)
- te zachowane kości to Złote Kości
b) Przy wymagających przeciwnikach może się zdarzyć, że będzie jeszcze jeden rzut na TT 1 kością. "


Cytat:
Napisał Someirhle Zobacz post
...to teraz pomijamy odpisy graczy? Kto zdąży przed Mg ten lepszy? Tamten jeden chciałem ominąć, teraz chciałem pomyśleć nad aktualnym(?) a tu bum. No cóż, trudno.

Edit: Jutro chyba odpiszę, tylko daj mi szansę
Wybacz, ale akurat miałem wenę, żeby zrobić w końcu te zasady walki Teraz już będę czekał.
 
Anonim jest offline  
Stary 25-10-2012, 20:12   #80
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
W sumie nie wiem jak rzucić (ba ja jeszcze chyba nie w walce), ale najpierw rzucę na trap(2), a później TT (3).

Pytanko:
Cytat:
a) Rzucasz na Trash Talking 3 kośćmi.
- spośród kości o niższym wyniku niż twój TT odrzucasz jedną, a drugą (lub i trzecią) zachowujesz
- nawet w przypadku przegranej zachowujesz jedną kość poniżej 6 (znaczy: 1-5)
- Mniejszą niż TT miałem tylko jedną kość - 4.
Wg pierwszego punktu i ją odrzucam.
A drugi punkt, sprawia, że ją zachowuję jednak? Tak?
 

Ostatnio edytowane przez AJT : 26-10-2012 o 08:16.
AJT jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:06.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172