lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/)
-   -   Komentarze - Wąpierz (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/13771-komentarze-wapierz.html)

Smirrnov 17-01-2014 12:23

2. Dalsza podroż ale w takim tempie by "prześlizgnąć się" pod opadającą kratą wejściową. I nocne organizowanie przetrwania w mieście.

TomBurgle 17-01-2014 13:57

Najlepiej 1 i zrobienie zasadzki na zasadzkę; jeżeli nie to wersja Wszegniewa(odpoczynek dla woźnicy do rana i podróż cały dzień tak żeby wjechać tuż przed zamknięciem bramy)

Smirrnov 17-01-2014 20:54

Nie wiem czy w świecie Dark Ages wąpierze wiedzą o kłakowej umbrze i ich zdolnościach. Wiem natomiast że w Maskaradzie taka wiedza kosztuje dodatkowe kropy i stwarza zagrożenia. Dlatego pytanie do MG. Czy w średniowiecznym WoDzie zdolności Kłaków są dobrze znane czy raczej owiane tajemnicą i plotkami. I vice versa...

Narib 17-01-2014 22:02

Wybieram opcję numer jeden.

Wojan 18-01-2014 11:16

Smirrnov po pierwsze w rekrutacji zastrzegłem sobie prawo do zamian w settingu i ostrzegałem wszystkich ortodoksów, że to może mieć miejsce.
Po drugie to zmiana na waszą korzyść, więc w czym problem.
Po trzecie wszyscy jesteście z takich pokoleń, że podstawowa wiedza o innych istotach mroku nie jest niczym dziwnym moim zdaniem.
Po czwarte mechanika, to tylko dla mnie pomoc, a nie wyznacznik.
I po piątek przyjmujemy, że wszyscy macie podstawową wiedzę o Lupinach. O tym kim są, jak się zmieniają, o Umbrze i możliwości podróżowanie przez nią i o klanach (tutaj bez szczegółów, tylko ogólnie o tym, że są oni podzieleni jak Kainici). Gdy ktoś ze względu, czy to na historię, czy klanowe powiązanie będzie wiedział więcej, dam znać, albo w poście, albo na PW. Zależnie od okoliczności.
Nie znacie jakoś specjalnie dobrze społeczności Lupinów i ich zwyczajów, ale macie podstawową wiedzę o nich. O wrogości do was, o dużych możliwościach i zdolnościach (choć raczej bez konkretów, a jeśli już to właśnie na zasadzie plotek).
Umbra jest dla was natomiast sporą tajemnicą, zagadką i tutaj już jest duże pole do popisu jeżeli chodzi o plotki, czy legendy.
Podobnie ma się sprawa z innymi istotami, jak magowie, duchy, czy upiory. Nic nie stoi na przeszkodzie, abyście wszyscy mieli podstawową wiedzę o innych istotach.

Takie podejście ubarwia grę. Sprawia, że lista potencjalnych rywali jest większa, a tym samym większa ilość spisków i powiązań.

Czekam nadal na pozostałem głosy

TomBurgle 18-01-2014 14:08

Mam wrażenie Smirrnov po prostu chciał się dowiedzieć na czym stoi ;p
Taka wiedza akurat w tym wypadku wybitnie upraszcza sprawę. Jeżeli postać cokolwiek wie o wilkołakach, to pomysły z polowaniem momentalnie wylatują z głowy

Smirrnov 18-01-2014 18:51

Dokładnie. Po prostu nie ten klawisz i zamiast pytajnika wyszedł oznajmik :) Ale zrozumiałe dla mnie Twoje tłumaczenie.
Wszak bydło wie o wampirach i na pewno pośród plotek są te prawdziwe dane. (Stąd pewnie się później wzięła maskarada ;P) Tak czy inaczej...
Wiemy że Lupini egzystują na przynajmniej dwóch światach itp ale mechanizmy to dla nas czarna dziura. :)

Porando 18-01-2014 19:56

wybieram bramkę numer jeden, jako że mamy trzy głosy (pewnie 4 bo gdzieś wyżej było że inkwizytor też chce się zatrzymać w zajeździe) to jest przegłosowane. Jedziemy do zajazdu.

tak odnośnie tego obwąchiwania się nawzajem, czy znamy jakieś plotki o postaciach innych graczy?

Wojan 18-01-2014 20:05

Tylko tyle ile wam sami powiedzą. Ja tutaj nie ingeruje. Relacje i wzajemna wiedza o sobie, jak i stosunki i zaufanie to już wasza działka.
Jeżeli nikt nie zgłasza sprzeciwu, to przyjmuję za deklarację fakt, że jedziecie do zajazdu.

Wojan 19-01-2014 14:42

Post poleciał.
Dzieli się znowu na dwa fragmenty. Pierwszy to spotkanie z Lupinem o zmierzchu. Możecie z nim sobie dłużej pogadać jeśli macie taką chęć. Pewnie znowu spróbujemy doc lub ewentualne pytania w komentarzach.
Druga część do dojazd do Modeny i kwestia decyzji, jak się dostajecie do miasta.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:41.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172