Różnie. Zdarzyło mi się tak, że postać mi się pchała w objęcia śmierci, mimo że dostawała ostrzeżenia, że zginie jeśli... Dwie tury zagrała. To było najszybsze zejście - patrz Morfa cz.1. i wtedy obyło się bez turlania. Mogę też wymyślić sobie test i w przypadku dużego pecha postać ginie. Nie lubię jednak dawać kostkom decydować o śmierci. Najczęściej kończy się poważnymi konsekwencjami; niekoniecznie obrażeniami. Na śmierć trzeba sobie zasłużyć. Ale pracuję nad tym. Staram się zwiększyć śmiertelność graczy w sesjach ;) |
Przypominam o terminie. Chciałbym przez weekend popracować nad postem. |
Ponieważ termin minął a od Vesci nie dostałem żadnej informacji, zabieram się za pisanie posta. Jak zapewne niektórzy już zauważyli zrekrutowałem dwóch nowych graczy. Merill i potacz. Witam w Diamond Taint. Za chwilę wyślę Wam wskazówki odnośnie pierwszego posta. |
Powitać! :) |
Ja również witam:). Pozdrawiam Merill |
Czołem żołnierze! :-) |
Cytat:
Znaczy ten... serdecznie witamy w sesji :) |
Greku, dodasz nas do panelu gracza? Chciałbym już skrobnąć posta. |
Wybacz, skleroza starego człowieka... Dodane... |
Część posta dla weteranów właściwie gotowa. Czekam na posty merilla i potacza żeby napisać wprowadzenie dla nich i później część wspólną. Panowie, na kiedy dacie radę skrobnąć to o co prosiłem? Acha... i wrzućcie proszę avki i imiona postaci. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:58. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0