lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/)
-   -   [Autorski/Horror] Resident Evil - Komentarze (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/18883-autorski-horror-resident-evil-komentarze.html)

Alex Tyler 26-05-2020 16:55

Cytat:

Napisał Corpse (Post 881195)
Tak, istnieje taka możliwość, ale wtedy raczej zamiast dodatkowej umiejętności, jedna z tych co macie będzie zmieniona. W planszówce też jest taka mechanika dla Leona i Claire (zmiana na wersję Advance postaci) i właśnie Claire ma opisany przez ciebie przypadek gdzie otrzymuje obsługę rewolweru 6 strzałowego o większej od pistoletu mocy.

Generalnie czym dalej w las tym mocniejsze firepower będziecie potrzebować, a uniki staną się mniej przydatne, bo prościej będzie rozwalać przeciwników z daleka, więc Twój pomysł jest jak najbardziej sensowny.


Ja również jestem za wymienianiem/upgrade'm umiejętności zamiast dodawaniem nowych.

Corpse 26-05-2020 17:09

Sepia, Driada, Alex - coś wam wymiary avkow nie siadły :P 200x200 plz

killinger 26-05-2020 17:15

Salut.
Szczerze mówiąc nastawiałem się na wodolejstwo storytellingowe, a jesteśmy raczej w ścisłych ramach... ale to w sumie ciekawe, że przyjdzie nam się zmierzyć nie tylko z własną wyobraźnią, ale i kostkowym szaleństwem :)

Powodzenia wszystkim. Oby nasze mięsko nie smakowało za bardzo paskudom z Raccoon City :)

Corpse 26-05-2020 17:22

Cytat:

Napisał killinger (Post 881231)
Salut.
Szczerze mówiąc nastawiałem się na wodolejstwo storytellingowe, a jesteśmy raczej w ścisłych ramach... ale to w sumie ciekawe, że przyjdzie nam się zmierzyć nie tylko z własną wyobraźnią, ale i kostkowym szaleństwem :)

Powodzenia wszystkim. Oby nasze mięsko nie smakowało za bardzo paskudom z Raccoon City :)

Spokojnie, to tylko dla walk, a dobry storytelling i tak będzie promowany.

Jak się okaże że mechanika się nie sprawdza, albo że was wkurza to nie wykluczam przejścia na pełny storytelling. To jest też dla mnie debiut, bo 2 raz prowadzę sesję z mechaniką i pierwszy raz z tą mechaniką.

Cooper 26-05-2020 17:37

Dobra, myślę że kostki ogarniam.

Jak teraz ze zdobywanie lepszej broni? Na przykład gdyby któraś z postaci zrobiła sobie z kawałka blachy i szmaty coś na wzór maczety? Albo na szybko zbijając szklaną butelkę która ma posłużyć jako broń?
Będzie to dodane do spisu? Taki crafting będzie w ogóle możliwy przy odpowiednim opisie stworzenia?

killinger 26-05-2020 17:43

Skoro mechanika dopuszcza interakcje z otoczeniem, to pewnie nie będzie problemu. Wydaje mi się jednak, że skoro w jednym worku mamy łomy, bejsbole i całą resztę, to pewnie nawet gdybyś wykuł w wolnej chwili półtoraręczny miecz, to i tak mechanicznie byłby on tylko łomem :)

Alex Tyler 26-05-2020 17:47

Cytat:

Napisał Corpse (Post 881232)
Spokojnie, to tylko dla walk, a dobry storytelling i tak będzie promowany.

Jak się okaże że mechanika się nie sprawdza, albo że was wkurza to nie wykluczam przejścia na pełny storytelling. To jest też dla mnie debiut, bo 2 raz prowadzę sesję z mechaniką i pierwszy raz z tą mechaniką.

Mam nadzieję, że do tego nie dojdzie. Rzuty dodają pikanterii. A jakaś minimalistyczna mechanika nawet stymuluje roleplay. I trzyma ludzi w szachu. Interpretacja wyniku i tak z grubsza należy do nas.

Cooper 26-05-2020 17:49

Storytelling przede wszystkim!

Corpse 26-05-2020 17:51

Cytat:

Napisał Cooper (Post 881233)
Dobra, myślę że kostki ogarniam.

Jak teraz ze zdobywanie lepszej broni? Na przykład gdyby któraś z postaci zrobiła sobie z kawałka blachy i szmaty coś na wzór maczety? Albo na szybko zbijając szklaną butelkę która ma posłużyć jako broń?
Będzie to dodane do spisu? Taki crafting będzie w ogóle możliwy przy odpowiednim opisie stworzenia?

Crafting jest możliwy, ale nie przewiduję żeby była taka potrzeba. Każdy ma jakąś startową broń, a butelka nigdy nie będzie mocniejsza od noża. Natomiast jak ktoś się uprze to oczywiście dodam do spisu, wraz z dedykowanymi kostkami.

Cytat:

Napisał killinger
Skoro mechanika dopuszcza interakcje z otoczeniem, to pewnie nie będzie problemu. Wydaje mi się jednak, że skoro w jednym worku mamy łomy, bejsbole i całą resztę, to pewnie nawet gdybyś wykuł w wolnej chwili półtoraręczny miecz, to i tak mechanicznie byłby on tylko łomem

Nie do końca. Zauważ że nazwałem to ogólnie brońmi białymi obuchowymi. Sieczne to osoba kategoria której na ten moment nie dodawałem bo nie macie jeszcze do takowych dostępu.

Anonim 26-05-2020 18:10

Kiedy początek gry?
Cytat:

Napisał Corpse (Post 881182)
Przewiduję możliwość zabicia postaci, ale jeśli tak się stanie, każdy gracz którego postać zginęła ma możliwość jednokrotnej "wymiany" postaci na nową i powrotu do gry. Szczegóły omówimy jeśli do takiej sytuacji dojdzie.

Ale ja jestem hardkorem.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:20.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172