lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [Komentarze] Czarne Słońce (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/14944-komentarze-czarne-slonce.html)

Sierak 22-01-2015 00:23

[Komentarze] Czarne Słońce
 
Chciałbym więc powitać (wyjątkowo) aż osiem osób w mojej nowej sesji!

Każde z Was otrzymało w pw dwie informacje: po pierwsze link do przepisanej przeze mnie KP na mythweavers oraz po drugie, info o udostępnieniu sesyjnego gdoca. Są to dwie bardzo istotne rzeczy, dlaczego?

Pierwsza dlatego, że KP będę uzupełniał na bieżąco o stany, przedmioty, utracone hapeki i takie tam. Także w przypadku awansu o poziom przesyłacie mi informacje o klasach, atrybutach, atutach, nowych czarach, umiejętnościach (czyt. wszystkich Waszych decyzjach podczas awansu), a ja to uzupełniam na mythweavers.

Druga jest ważniejsza, bo tam będzie się toczyć sesja. Póki co macie luz do 25/01 na napisanie opowiadania/zejścia się Waszych postaci, żeby ta ósemka nie była po prostu zlepkiem poznanych dopiero co szumowin. Ja postaram się posta wprowadzającego dać jutro (lub w weekend), zaś dopiero w niedzielę napiszę do kiedy trwa kolejka. Co to oznacza?

Po każdym moim odpisie przenosimy się na gdoca i tam wspólnie piszemy, odgrywamy i tak dalej. Nawet walki prowadzimy na gdocu. W pewnym momencie ja mówię STOP, tyle wystarczy, dzielicie co odegraliście i wrzucacie na forum. Standardowo na całość będę dawał tydzień czasu i będziemy się starali go trzymać. Rzecz jasna pierwszy odpis będzie raczej indywidualny, będziecie mieli sporo czasu na pozałatwianie spraw w mieście lub ściganie własnych wątków, bo dopiero jak wsiądziecie na statek zacznie się "podróż bez powrotu" ;).

Jeżeli ktokolwiek będzie miał jakieś pytania, niech wali do mnie jak w dym.

Googolplex 22-01-2015 07:43

Również witam wszystkich współgraczy i drogiego MG. Mam nadzieje, że będziemy się dobrze bawić a przygoda wciągnie nas na długie miesiące (lata?:mrgreen: ).

Cytat:

Napisał Sierak (Post 539406)
Jeżeli ktokolwiek będzie miał jakieś pytania, niech wali do mnie jak w dym.

Jeśli tylko jakieś się pojawił będę walił do Ciebie prosto jak w mordę strzelił (w mordę łatwiej trafić niż w dym :razz: ).

Poniżej charakterystyka postaci coby łatwa do znalezienia była.

===MY===

Vade Credo herbu Lira - pochodzi z Cormyru, z szlacheckiego rodu posiadającego sporo włości na południowym skraju Królewskiego Lasu. Człowiek obdarzony pogodą ducha, wysoką kulturą osobistą, dystansem do siebie oraz wspaniałym głosem. Nigdy nie wywyższa się ze względu na swoje wysokie urodzenie. Zmierzył kawał świata i zna wiele barwnych opowieści z najodleglejszych stron. Jego podróż stanowi ostatni krok w procesie kształcenia - po powrocie do rodzimych stron ma objąć zarząd nad rodzinnym latyfundium. Wizja taka nie napawa go szczególnym entuzjazmem - po latach spędzonych w drodze, spokojne życie na cormyrskiej prowincji wydaje się być karą.

Meriel Loreweaver - pochodzi z Cormyru, córka Trevedica Loreweaver, dość bogatego i wpływowego korzennego kupca z Marsember. Jeszcze 3 lata temu Kapitan Mieczy Purpurowych Smoków na najlepszej drodze by zostać Wojennym Czarodziejem, obecnie szeroko pojęty poszukiwacz przygód.

Awiluma Sarkissati - Nie pochodzi z Cormyru, lecz dawno zapomnianego kraju zwanego Jhaamdath. Po jego zniszczeniu straciła nie tylko swoją uprzywilejowaną pozycję ale także wolność na wiele setek lat. Do świata wróciła dopiero półtorej wieku temu i od tego czasu parała się różnymi zajęciami. Od kilku lat prowadzi życie awanturniczki, choć zapewne mogli by znaleźć się ludzie którzy pamiętają ją z roli guwernantki szlachetnie urodzonych z Sarshel (co prawda uczyła tylko jednego dziedzica ale ludzie lubią wyolbrzymiać).

Karnax (mężczyzna człowiek Malconvoker7) jest czarodziejem pochodzącym z Silverymoon. Służył w zakonie czujnych magów i obrońców w Waterdeep. Jest wysokim mężczyzna, o jasnych włosach i przenikliwych ciemnozielonych oczach. Sporo podróżował a walka nie jest mu obca, specjalizuje się w przywoływaniu i kontrolowaniu kreatur z innych planów. Interesuje go świat a w szczególności jego magiczne tajemnice.

Algow de Brewil- (mężczyzna człowiek kapłan7) Dwudziestopięcioletni kapłan Lathandera. Urodził się w zamożnej rodzinie kupieckiej w Telflamm. W wiek 15 lat odbył podróż do Kara-Tur, która odmieniła jego życie. Spotkał na niej kapłana Lathandera, który namówił go do służby Panu Poranka. Po powrocie do domu udał się na nowicjat do świątyni w Telflamm. Na jednej z wypraw wpadła mu w ręce skrzydlata tarcza. Artefakt obdarzający posiadacza zdolnością lotu. Algow jest oddanym towarzyszem przygód. Skłonnym do pomocy i szukania kompromisów. Lubi się śmiać i często to robi, nie jest jednak wesołkowaty.

Blod'whun or'Roghar aka Blodwyn - Blodwyn został podrzucony orkom do Twierdzy Roghar. Przez kilka lat uczył się orkowego rzemiosła, czyli walki, następnie wraz z grupą innych młodzików wyruszyli do północnych krain aby uczyć się od mieszkańców sposobu walki i zyskać tytuł Berserkera. W wieku 15 lat postanowił wrócić do Twierdzy, aby odebrać tytuł, niestety jego dom został zniszczony a wszyscy mieszkańcy wybici. Po zasięgnięciu języka dowiedział się że była to sprawka jakiś orków, którzy przyzwali demona. Blodwyn zaprzysiągł sobie zemstę i wyruszył w świat.

Jagan Po - potomek pierwszych kupców przemierzających Złotą Drogę z Kara-Tur do Thesk. Pół Shou, pół Damarczyk. Niechętnie opowiada o swojej rodzinie i o swojej przeszłości. Przedstawia się jako Jagan, pomija nazwisko jeśli nie jest o nie zapytany wprost.
Z samego wyglądu można domyslić się, że ten mężczyzna bardziej pasowałby do Mistrzów Cienia, czy Yakuzy niż do kompani najemniczej, lub konklawe magów. Przy dłuższej obserwacji można zauważyć, że Po jest zdyscyplinowaną osobą nie omijającą porannego treningu. Jest bardzo zwinny, a sposób w jakim posługuje się bronią nie jest typowy dla zwykłych najemnych zbójów.

Przedmiot w kształcie był niczym innym, jak idealną kulą (wielkości grejpfruta). Jednak to nie jego kształt budził wątpliwości, a może ciekawość? Położona na ziemi lub jakiejkolwiek innej powierzchni wydawała się mieć płynną, ciągle poruszającą się powierzchnię koloru platyny. Jeżeli ktokolwiek próbował ją wziąć, ruch przyspieszał jednak dłoń przechodziła przezeń tak, jakby kuli w ogóle tam nie było, do czasu aż spróbowała ją chwycić Awiluma. Wtedy powierzchnia artefaktu sklęsła, stwardniała i zaczęła przypominać drgającą co jakiś czas kulę platyny.

Po pewnym czasie (około kilku dni) Awiluma dostrzegła biegnący przez środek kuli napis. Napis był w jhaamdatskim, jednak był to dialekt już nie używany w jej czasach, co mogło datować przedmiot na ponad dwa tysiące lat. Przy pomocy pozostałych (tych o wysokiej wiedzy historii, tajemnej i odszyfrowaniu zapisków) udało się przetłumaczyć dialekt.

Apokalipsa może zakończyć wszystko, w tym umysł. Jednak tylko umysł może zakończyć Apokalipsę.

Po kolejnych kilku, kilkunastu dniach psioniczka odkryła coś jeszcze. Kula dalej pozwalała dotknąć się tylko jej, jednak drgania (coś jak alarm wibracyjny) jak się okazało, nie były losowe, a przynajmniej takiego przekonania nabrała Awiluma.

Była niemala pewna, że przedmiot ma własną świadomość i próbuje jej, a raczej drużynie coś przekazać.


Sierak 22-01-2015 10:06

Poniżej wrzucam Wam krótki opis Telflamm, z którego możecie korzystać w poruszaniu się po mieście. W razie wątpliwości oczywiście piszcie i pytajcie.

Nie sugerujcie się numerkami na mapie. Jak odzyskam komputer to poprawię, póki co bardziej chodzi mi o pokazanie możliwości w Telflamm.


1. Zamek Balindre. Dom monarchii rządzącej Telflamm, baraki oraz zbrojownia strażników miejskich oraz najlepiej ufortyfikowana pozycja w mieście.
2. Twierdza Kupców. Zbudowana z białego kamienia, kompleks budowli będący siedzibą Rady Kupieckiej oraz straży przybocznej jej członków.
3. Złota Droga. Wyjście z Telflamm na główny trakt handlowy prowadzący do Kara-Tur, w sezonie droga ta jest oblegana przez dziesiątki karawan.
4. Plac Szemszarr. Główny plac handlowy Telflamm, zazwyczaj dosłownie przepełniony kupującymi. Cechuje go bardzo duża dostępność towarów nie magicznych z różnych części świata (w tym komponentów magicznych o niewielkiej wartości), w tym ekwipunku wykonanego z rzadkich materiałów jak mithral, smocza łuska lub adamant.
5. Enklawa Czerwonych Czarodziejów. Największa istniejąca enklawa, można tutaj znaleźć przedmioty magiczne najróżniejszej maści oraz drogie, unikalne komponenty magiczne. To czego nie można tutaj kupić, można sprowadzić lub poczekać na stworzenie.
6. Dom Mistrza Cienia. Zakamuflowana świątynia Maski oraz tajemna siedziba Mistrzów Cienia (wiedza lokalna ST 30).
7. Aula Mściwego Młota. Niewielka świątynia Tyra prowadzona przez gorliwą w chęci zatrzymania korupcji krasnoludkę, paladynkę.
8. Dzielnica Shou. Dzielnica zbudowana poza murami miasta, zamieszkała głównie przez imigrantów z Kara-Tur, sporo orientalnej gastronomii. Jeżeli dobrze się rozejrzeć i popytać w odpowiednich miejscach, można się tu zaopatrzyć w całkiem mocne trucizny. Gdzieś tutaj ukryta jest siedziba yakuzy Dziewięć Złotych Mieczy (wiedza lokalna ST 20).
9. Świątynia Xiang. Świątynia wybudowana w dzielnicy Shou prowadzona przez mnichów specjalizujących się zarówno w walce wręcz, jak i orężu.

psionik 22-01-2015 10:39

Witam wszystkich.

Uwagi dot. postaci przesłałem :)

ObywatelGranit 22-01-2015 13:08

Napisałem to już na gdocu, ale że panuje tam obecnie twórczy chaos i można przeoczyć pojedyncze zdanie, powtórzę to tutaj:

Proponuję do dzisiejszego wieczora wytypować ogólny koncept wspólnej przygody. Wybierzmy coś z zaproponowanych pomysłów i przeprowadźmy głosowanie.
Następnie sporządzimy plan wydarzeń - w punktach - każdy doda coś od siebie, zaznaczając jaką rolę odegrała w jego przygodzie postać.

Jest nas 8 graczy, więc musimy wyznaczyć sobie jakieś jasno określone terminy, inaczej będzie ciężko coś stworzyć.

Sierak 22-01-2015 13:52

Orientuje się ktoś jaki jest "domyślny" rok dla 3.5 ed?

Googolplex 22-01-2015 14:12

Przewodnik Gracza po Faerunie podaje, że jest to 1 kythorna 1373 RD (Rok Zbuntowanych Smoków).

Edit:
Zbliża się wieczór (właściwie to już jest) a innych sensownie rozpisanych planów przygody nie ma... Czyli jak rozumiem wszyscy się zgadzają na przygodę roboczo nazwaną "pomysł numer 3"?

Sierak 23-01-2015 07:12

Post wprowadzający już wisi, więc możecie zacząć się bawić.

Ta kolejka będzie wyjątkowo dłuższa, 25/01 na napisanie i wrzucenie do sesji opowiadania oraz 30/01 na wrzucenie reszty.

Rzecz jasna ja jestem dostępny cały czas, więc możecie już w docu zakładać swoje wątki i zaczynać odpis.

echidna 24-01-2015 02:00

Witam Panów sardecznie, życzę miłej zabawy i sobie i Wam

echidna 25-01-2015 15:18

Jak być może reszta graczy zauważyła, albo i nie, Googolplex przekopiował z doca krótkie opisy naszych postaci i wkleił je do swojego posta na górze strony. W ten sposób te opisy zawsze będą łatwe do znalezienia na pierwszej stronie. Myślę, że to ułatwi sprawę, mi osobiście często się mylicie :D


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:09.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172