lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [D&D 5ed] Miasto Koszmaru - komentarze (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/16510-d-and-d-5ed-miasto-koszmaru-komentarze.html)

psionik 10-02-2017 15:00

Cytat:

Napisał Lord Melkor (Post 698036)
A co Anbarem jak Oskara nie będzie, bo raczej nie chce go zmieniać? Może byc Oskar NPC?

Anbar sam z siebie ruchu oporu rozkręcać nie będzie ale jak ktoś ma wizję i go przekona... ma ciągle uraz za ostatnie wydarzenia.

Oskar potrzebuje odtworzyć swoją księgę zaklęć, więc spokojnie może zostać NPCem. Widzę to tak, że we trójkę dołączamy, lub zaczynamy ruch oporu. Pierwsza opcja byłaby lepsza, ale jak nie da rady, to powiedzmy, że dobraliśmy sobie jakiegoś miejscowego szlachcica, który będzie twarzą całej imprezy (wysoka charyzma), oraz zapewni lokum (lub kilka). Oskar zatrzyma się w "bazie" i będzie odtwarzał księgę zaklęć, a także służył radą, informacją, wiedzą itp. Anbar będzie nadal mieć powód, żeby należeć do ruchu oporu, jednocześnie mając na względzie większy cel (ruiny, powrót do domu itp), a nowi gracze wejdą jako rekruci do ruchu/gildii.

Tak to mniej więcej widzę.

Eliasz 10-02-2017 15:35

MG możesz przypomnieć jakie ograniczenia ( lub ich brak ) związane z rasami?

Asmodian 10-02-2017 16:27

Cytat:

MG możesz przypomnieć jakie ograniczenia ( lub ich brak ) związane z rasami?
W sumie można zaryzykować wszystkie oficjalne. Oczywiście rasy mające np. wg. PHB ograniczenie, że są "potworne" - np. dragonborn, thiefling czy pół-ork będą traktowane odpowiednio przez czasem klaustrofobicznych miejscowych. Kary do charyzmy będą, o początkowej reakcji nie wspominając.

Pliman 10-02-2017 19:37

Jeśli ja mogę wtrącić swoje 3 grosze, to raczej byłbym za ruszeniem do tych ruin co miały być na początku (no i za obniżeniem poziomu trudności). Ogólnie ruch oporu mi się jakoś słabo widzi. Gdyby żył Griger byłoby co innego, bo on miał powód. Ale kapłan Bane'a ma to nie powiem gdzie.

Asmo, czy ci strażnicy się do Galvina przyczepili? Jakoś nie do końca załapałem, a nie chcę żeby znowu na samym początku zginął...

Ps. Wisienki, nie grasz już? Szkoda... Czy może jednak się skusisz?

Asmodian 10-02-2017 21:30

Cytat:

Asmo, czy ci strażnicy się do Galvina przyczepili? Jakoś nie do końca załapałem, a nie chcę żeby znowu na samym początku zginął...
I tak, i nie - to teoretycznie hak otwierający kolejną scenę. Być może już z nowymi postaciami.

Wisienki 10-02-2017 22:29

Cytat:

Napisał Pliman (Post 698167)
Jeśli ja mogę wtrącić swoje 3 grosze, to raczej byłbym za ruszeniem do tych ruin co miały być na początku (no i za obniżeniem poziomu trudności). Ogólnie ruch oporu mi się jakoś słabo widzi. Gdyby żył Griger byłoby co innego, bo on miał powód. Ale kapłan Bane'a ma to nie powiem gdzie.

Asmo, czy ci strażnicy się do Galvina przyczepili? Jakoś nie do końca załapałem, a nie chcę żeby znowu na samym początku zginął...

Ps. Wisienki, nie grasz już? Szkoda... Czy może jednak się skusisz?


Może i tak, na razie potrzebuję chwili oderwania się od gry. Może wrócę jako łotrzyk Tabaxi, chodzi za mną już jakiś czas taka postać 8-) .

Komtur 12-02-2017 13:17

Jak nie chcecie grać w ruch oporu to zastanawiam się nad zmianą postaci, bo w sumie i tak muszę ją tworzyć od początku. W przypadku zwykłego Dungeon Crawla, powrót np. Bezimiennego byłby lepszy.

Asmodian 12-02-2017 18:17

Cytat:

Jak nie chcecie grać w ruch oporu to zastanawiam się nad zmianą postaci, bo w sumie i tak muszę ją tworzyć od początku. W przypadku zwykłego Dungeon Crawla, powrót np. Bezimiennego byłby lepszy.
Lepsza postać, którą Ci się dobrze gra, niż postać, która jest tworzona pod konkretny wątek;)

Pliman 17-02-2017 19:48

To co robimy? Mam coś odpisywać, czy będzie nowy wątek? Jakoś strasznie tutaj ucichło...

Asmodian 17-02-2017 20:19

Ten prędzej czy później będzie zamknięty i będzie otwarty nowy, o ile będzie zainteresowanie. Wciąż czekam na postaci - psionik chciał grać czymś nowym. Eliasz dosłał postać. Poczekam jeszcze kilka dni na resztę.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:35.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172