Cytat:
|
Wszystko jasne, Tadeus po prostu bardzo o nas dba, bo widzi jakich ma świetnych graczy i czuje nosem szansę na poprowadzenie grubej sesji :D |
Piszę post, piszę i myślę... dawali nam jeść? Chętnie dodam fragment, jak wskazuję na otwarte usta do jakiegoś pirata, żeby pokazać, że jestem głodna, ale nie wiem, czy nas karmili. To może w czasie normalnie obiadowej, jak szorowała, mogła zwrócić się do nadzorcy. MG napisze, jak zareagował, to dodam do mojego postu :) EDYCJA: Daję też deklarację. Jeżeli Perła będzie wrzeszczeć albo zemdleje z bólu, to próbuję dać nogę. Oczywiście fabularnie zakładam, że mnie złapią, ale nie bardzo mogę podjąć to w opisie bez wiedzy, jak poradziła sobie Perełka, więc zostawiłabym to do opisu dla MG. Dobrze? |
Cytat:
EDT: Tadeus, w opisie skilla tego nie ma, ale wspomniałeś, że w tej przygodzie są jakieś inne zasady na "social" z NPC'tami. Jeśli na Inimidate albo Bluff da się coś "ugrać" przed tłumem (np. kupić ich przychylność zgrywając twardzielkę) to oczywiście turlaj ;) Cytat:
|
Jedzenie jest zaraz po Krwawej Godzinie, z rana jest suchar w łapę, czy kto co tam zdoła wrzucić w biegu na pokład, wy nie dostaliście, bo obudziliście się później :) Co do zasad socjalnych. System podam niebawem, póki co informuje, że nie tylko rzuty, ale ogólne zachowania mogą wpłynąć tak czy inaczej na różnych marynarzy (stąd np. bonus za dobrą rozrywkę z rana, tam żadnego socjalnego testu nie było). Jak będzie zgrywała twardziela i faktycznie nie piśnie to pewnie komuś to zaimponuje i będzie bonus w testach socjalnych z pewnymi osobnikami (a innymi nie :P). |
Dopiszę w takim razie fragment z jedzeniem. Moja ryba jest tak naprawdę twarda i bym się nie zdziwiła, gdyby miała dużą szansę nie wymięknąć, ale i tak nie chce batów, no bo kto lubi ból? Podtrzymuję, jak druga ryba wymięka, to ja się wycofuję :P EDYCJA: Albo nie dodam. Już zostawię jak jest. Może następnym razem, nie chce mi się odgrywać BNów. |
No dobra, rozszerzamy wasze możliwości: Cytat:
By mogli działać non-lethal damage musi być znowu niższe niż ich obecne HP (u poranionej Perły obecnie 4), a schodzi z szybkością jednego punktu na godzinę wypoczynku. W przypadku udanej opieki medycznej healem z prędkością dwóch punktów na godzinę wypoczynku. Straciła też 4 punkty "prawdziwego" hp, które odzyskiwane są z prędkością 1 na noc, bądź 2 na noc jeśli jest udana pomoc medyczna. Obecnie macie wieczorną i (opcjonalnie) nocne. Niedługo otworzę materiały i tam wrzucę. |
Krieger, piłeczka po twojej stronie ;) Dam posta oczywiście, ale na razie leżę (pół) trupem, więc nie mam jak reagować, napiszę po twoim :) PS: Coraz lepsze te akcje, nie mogę się doczekać dalszych przygód :D Super sesja, Tadeus :* |
Przecież mówiłem, że to fajna przygoda :) Czekajcie, bo jeszcze poprawiam ten plik z akcjami. Teraz widzę jakąś niekonsekwencję, którą muszę skonsultować z angielskim oryginałem. O 20:00 już będzie ostateczna :) Tu macie prostych załogantów, którzy się tam kręcą, można ich zagadać kierując się krótkim opisem chatakterystyki (oczywiście oni są już wymyśleni, więc ich nie światotworzymy od nowa :P, krótki opis ma tylko pomóc poznać jaki to typ człeka dla waszych postaci) Cytat:
Syl to koleś, który stalkuje Sanda. Poza tymi postaciami z góry są jeszcze inni marynarze, ale oni mają szersze opisy i pojawiać się będą jeszcze w przygodzie. Z gier i zabaw jakie widać, poza opowiadaniem (mniej lub bardziej krwawych) morskich opowieści jest jeszcze rzucanie bronią do (najróżniejszych) celów, siłowanie się na ręce, zakłady kto więcej wypije i rzucanie "świnią" (wielkim worem pełnym ciężkiego żelastwa) na odległość. |
Link bezpośrednio do postu, gdyby ktoś chciał zrobić sobie zakładkę. Ktoś mnie kiedyś nauczył, jak robić, to się podzielę. http://lastinn.info/komentarze-do-se...tml#post691003 No to pora porobić akcje socjalne moją rybą-niemową. Bo jak wiemy, dzieci i ryby głosu nie mają, a moja postać jest oboma :D Spokojnie, poradzę sobie, nie muszę używać słów, chociaż szczegółowej konwersacji nie nawiążę. PS: czekam na mojego klapsa :look: |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:52. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0