lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [Komentarze] S&S Tom pierwszy (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/16817-komentarze-s-and-s-tom-pierwszy.html)

Tadeus 26-02-2017 23:17



Pamiętajcie, że sen rzuca się całą turę. Gdy czar odpali, w danym miejscu może być już zupełnie inne ustawienie + mogą być tam sojusznicy.

Nie widać tam żadnych oficerów, wyglądają na szeregowych żołnierzy okrętowych, tyle że bogatego i zaawansowanego państwa, więc są nieźli i nieźle wyposażeni.

Widzicie ćwiekowane zbroje, krótkie miecze i ciężkie kusze.

Wszyscy ostrzeliwani z przeciwnego statku mają cover (+4 to AC and +2 on Ref lex saving throws). Na wszystkich macie linię wzroku.

No i warto pamiętać, że inne postacie na linii strzału dają dodatkowy cover :)

A i poza tym to są dwie rufy, nie ma tam dziobu.

Krieger 26-02-2017 23:21

Cytat:

Pamiętajcie, że sen rzuca się całą turę. Gdy czar odpali, w danym miejscu może być już zupełnie inne ustawienie + mogą być tam sojusznicy.
pathfinder - How does a spell resolve when the target changes places before the spell is finished? - Role-playing Games Stack Exchange

Cytat:

A spell is resolved - and the target is determined - when the spell comes into effect, not when spellcasting is "starting".
Magic

Cytat:

You make all pertinent decisions about a spell (range, target, area, effect, version, and so forth) when the spell comes into effect.
Wiem, wiem, masło maślane :) Takie znalazłem informacje w Internetach na ten temat.

Autumm 26-02-2017 23:37

Ode mnie w 1 rundzie idzie magiczny haczyk i kucam za burtą, żeby mnie nie było widać :D

Co do kolejnych akcji -> proponuję się podzielić na pary i koncentrować "ogień" na pojedynczych marynarzach. Np. ja z Rybą weźmiemy M1 i będziemy go razem tłuc, aż nie padnie, potem M2 etc. Nie ma co rozbijać naszej małej siły ognia na wszystkich, bo nawet ranny marynarz bije tak jak zdrowy :P A tak szybciej zrobimy ich mniej.

Tadeus 26-02-2017 23:41

A. Nie wiedziałem tego! :D

No to spoko. Wypada tylko mieć nadzieję, że te 6 ciężkich kuszy nie sfocusuje tego dziwnego czarodzieja, który będzie coś mamrotał przez całą turę i machał łapami :D

Co do ukrycia się. Może za darmo paść prone, wtedy na logikę nie powinni móc was w ogóle trafić. Tylko wstanie z prone to akcja ruchu.

Krieger 26-02-2017 23:54

Cytat:

No to spoko. Wypada tylko mieć nadzieję, że te 6 ciężkich kuszy nie sfocusuje tego dziwnego czarodzieja, który będzie coś mamrotał przez całą turę i machał łapami
https://1d4chan.org/wiki/DISTRACTION_CARNIFEX
:D

Zresztą z Twoimi rzutami ostatnio... żartuję, żartuję, nie kuszę losu ;)

A wiecie, że można rzucać zaklęcia będąc prone?

Tadeus 27-02-2017 00:07

Tylko prone w tej sytuacji nie ma się line of sight do wroga. Dlatego też jest się chronionym i w drugą stronę.

Krieger 27-02-2017 00:10

To prawda. Jest pomysł, żeby położyć się i rzucić Summon Monster, żeby uniknąć 6 heavy crossbows wycelowanych w piękną, delikatną twarz Sanda ;) Orzełe będzie już sobie latał, i wtedy można pomyśleć co dalej. Pewnie zaraz zginie, ma jeno 7hp, ale to zawsze jakaś przeszkadzajka. Co myślicie, wilki morskie?

Autumm 27-02-2017 00:15

Wyczaruj mewę albo innego albatrosa, mniej się będzie rzucała w oczy i może uniknie zestrzelenia...

Icarius 27-02-2017 01:10

Cytat:

Napisał Krieger (Post 702570)
To prawda. Jest pomysł, żeby położyć się i rzucić Summon Monster, żeby uniknąć 6 heavy crossbows wycelowanych w piękną, delikatną twarz Sanda ;) Orzełe będzie już sobie latał, i wtedy można pomyśleć co dalej. Pewnie zaraz zginie, ma jeno 7hp, ale to zawsze jakaś przeszkadzajka. Co myślicie, wilki morskie?

Szkielet między nich. Z kuszy chyba mniej obrażeń.... a i czaszka to piracki klimat.

Tadeus 27-02-2017 01:13

Nie ma już szkieleta. Zrezygnowaliśmy z summonów z adventure paths, bo okazało się, że te na pierwszym levelu są dużo silniejsze od normalnych na trzecim, a wyżej to tacy wymiatacze, że gracze nie będą potrzebni :D Pisaliśmy o tym w komentarzach. Są takie:

Dire rat* — B1
Dog*
Dolphin* — B1
Eagle* — B1
Fire beetle* — B1
Poisonous frog* — B1
Pony (horse)* — B1
Viper (snake)* — B1


Pony brzmi nieźle. Szczególnie, że to fiendish pony.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:22.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172