Hmmm... najwyraźniej mój komentarz został niezauważony :-) Cytat:
|
Dobry ten pomysł z kształtowaniem pola walki. W końcu to oni muszą przyjść do was więc czemu nie utrudnić im życia? Jaśmin |
@Arvelus Widziałem twój wpis. I zrobiłem to + coś więcej. Może za mało jasno napisałem :P Tzn popękałem podłoże, ale stworzyłem szereg takich kanionów/rozpadlin. Tak dużo, że Także to co zostało to iglice, lub platformy, czy kolumny względnie grzebienie. Jak zwał tak zwał. U góry nierówny teren. No i do środka niektórych można wejść, gdzie ciągnie się sieć połączonych grot. Tam możemy sie wycofać, gdyby natarcie z powietrza było by za duże. A wewnątrz to wiadomo. Wróg może nadejść generalnie z jednej strony. |
Cytat:
|
[quote="Jaśmin"] Śmiałe założenie. [quote] bo jestem śmiałym chłopcem. A tak na serio, to wiadomo . dlatego pisałem "generalnie", a nie "na bank". Zawsze ktoś może przebić się przez skałę, choć to nie łatwe (dodatkowy hardness). Może dispellem potraktować zabezpieczenie przed teleportami i sie teleportować lub być bezcielesny. Może umieć przechodzić przez kamień.. (burrowing, earthmovement itp). Może czarami kształtować kamień. I tym podobne. Jednak zawsze jest to jakieś zabezpieczenie. Nie idealne, ale odcina kolejnych napastników. Głównie chodzi o to by wyłączyć atak chmarą, jak poślesz nam powiedzmy 200.000 latających wrogów... używających łuków... To statystycznie 10.000 strzał trafi (20 na kości zawsze trafia). O ile istnieje szansa na przebicie się takiej strzały przez damage reduction, to taka ilość strzał wystarczy by zabić. (Oczywiście pominąłem kilka czynników dla uproszczenia) |
Weźcie się panowie sprężcie trochę, bo ja wciąż czekam na rozwój akcji :D |
Panowie słyszeli? Sprężamy się. Nie wolno nam zawieść naszych fanów.;) Jaśmin |
Ja w ten weekend nie mam czasu. Wycieczka klubu studenckiego. Jutro pod wieczór powinienem być w stanie odpisać. |
Na weekendy tradycyjnie też tylko w ograniczonym zakresie jestem online, jednak, chyba wszędzie odpisałem w gdocku? Czy coś przeoczyłem? |
Teraz wyraźnie moja kolei by odpisać. I teraz się do tego zabieram :-) EDIT No i odpisałem. Przyznam, że sprawia mi frajdę gra tą postacią =p Btw. Ehran. Dobrze rozumiem, że Twoja postać rozdziela się na dwie? Z początku myślałem, że po prosu masz dwugłową formę =p |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:11. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0