[Komentarze] Maska Mumii Cześć! :mryellow: Z ogromną przyjemnością witam moich graczy i ewentualnych czytelników. Tutaj będziemy sobie dyskutować na temat sesji, mam też nadzieję, że będziemy się super bawić w swoim gronie :) Lista uczestników i ich postaci:
Zasady sesji:
1. Otoczka - powiedz coś, co widać na pierwszy rzut oka o Twojej postaci. W końcu jako jedna drużyna zgłosiliście się do loterii, więc spędziliście ze sobą ciutek czasu. W skrócie, jakieś rzucające się w oczy cechy wyglądu i charakteru. Reszta wyjdzie nam na sesji. 2. Jak się poznaliście? Część z Was podróżowała do Wati na wieść o otwarciu nekropolii, Tabat i Liniffy są z Wati. Najbliżej nekropolii znajduje się gospoda “Ząb i Szisza”, w której przesiadują podróżnicy i poszukiwacze przygód. Jest to najbardziej znana karczma w mieście, więc przyjezdni na pewno zostali tam od razu skierowani. 3. Zaproponuj nazwę waszej drużyny, która będzie zgłoszona do loterii. Jeśli nie masz pomysłu, możesz spasować. Gdy będzie komplet głosów, zrobimy głosowanie na podane propozycje. Chyba, że jakaś opcja zdobędzie taką przewagę, że nie będzie miała konkurencji ;) Jak już sobie ustalimy powyższe, zabiorę się za pisanie pierwszego posta. Mam nadzieję, że fajnie i bez zgrzytów będzie nam się grało :) Przydatne linki: Krótki opis i mapa Wati kalendarz Golarionu mapa Osirionu |
Kolorowa gromadka :v Akceptuję zasady, witam wszystkich graczy :cso:, a co do punktów, to: 1. Cytat:
Cytat:
2. Postać przybyła do Wati wiedziona plotkami o leżących w grobowcach przepastnych bogactwach. Zakręciła się na miejscu i dzięki wrodzonemu sprytowi szybko nabyła nieco znajomości (co zapewni drużynie lepsze ceny za artefakty). Ogółem jest cudzoziemką, która przyszła plądrować i się dorobić. Nie omieszkała więc dołączyć do pierwszej, w miarę obiecującej grupy ("Tak, ci się nadadzą."), potrzebującej usług "najwybitniejszej iluzjonistki, eksploratorki podziemi i specjalistki od zabezpieczeń", jak się przedstawiła. 3. Lavena pomyślała, że najbardziej pasowałoby "Absalomski Cyrk", ale ostatecznie zaproponowała "Piękni i Zuchwali" lub "Osiriańskie Lisy". |
Cześć wszystkim. 1.Linnify Mavyve jest młodą 60 letnią dziewczyną, w ludzkich wygląda na 18 lat. Jest wysoka, mierzy 180 cm. Jakby to ją czyniło mało charakterystyczną to jest do tego niebiesko skóra o niebieskich oczach i białych włosach za szyję. Linn jest tancerką i śpiewaczką, do tego operową. Gdy występuje na scenie nosi stroje odkrywające sporą część ciała, ma lekko umięśnione długie nogi, szczupłą sylwetkę i pełny, soczysty biust. Gdy śpiewa i tańczy jest zjawiskowa, jej ruchy są wręcz nienaturalnie płynne i dopracowane do perfekcji. Gdy porusza się wśród ludzi zna każdego z imienia, z każdym potrafi zamienić słowo na inny temat, każdy otwiera przed nią serce, sekrety i sakiewkę. 2. Linn i Tabat niegdyś zakradali się do nekropoli wraz grupą przyjaciół szukając skarbów, przygód i nękając patrolujących strażników podejrzanymi nawiedzonymi odgłosami. Ich ponowne spotkanie po latach zaowocowało chęcią wrócenia do nekropoli w bardziej poważnych celach. Zaczęli się rozglądać za osobami z przydatnymi talentami... 3. Linnify zaproponowała nazwę "Złociste Szakale". |
Czołem, cieszę się na wspólną grę z Wami :) Odnośnie pytań: 1. Bahadura nie da się nie zauważyć i z wyglądu i z zachowania - brązowy kolor skóry, długie do ramion włosy, które wyglądają, jakby płonęły, przenikliwe spojrzenie ognistych oczu. Całkiem przystojna twarz poprzecinana ognistymi bruzdami. Z zachowania, pomimo że zajmuje się dość ponurą profesją jaką jest polowanie na nieumarłych, jest wesoły i otwarty na ludzi, nie lubi siedzieć długo w jednym miejscu. Szybko skraca dystans i można go polubić, chociaż zdaje sobie sprawę, że większość ludzi woli trzymać się od niego z daleka ze względu na rasę. U innych szuka cech, które znajduje u siebie. Szanuje ambicję, pracowitość, kreatywność i przede wszystkim – odwagę. Uwielbia dreszczyk emocji płynący z nowych zadań i jest zawsze otwarty na kolejną przygodę. 2. Przybył do Wati tak jak i większość awanturników, czyli gdy tylko usłyszał, że nekropolie zostają otwarte do eksploracji. Liczy, że nie dość, że zarobi trochę grosza, to jeszcze będzie mógł wyczyścić święte miejsce z błąkających się tam nieumarłych, o których przeróżne plotki już dawno dotarły do jego uszu. Podróżował z karawaną kupiecką, więc mógł wtedy poznać Grimma, Lavenę czy Jasara. Zatrzymał się w chwalonej przez tubylców karczmie "Ząb i Szisza", przy kieliszku rozgłaszał, że szuka ludzi na wyprawę do nekropolii. Tak mógł spotkać Tabata i Liniffy. 3. Bahadur zaproponował "Pustynne Skorpiony" :) |
https://www.youtube.com/watch?v=uxZgXx0Jbsc 1. Piaski Osirionu skrywają wiele tajemnic i sekretów. Jednym z nich jest niewidoczna dla mieszczuchów trwająca bezustannie bitwa o przetrwanie nomadzkich społeczności. Stamtąd pochodzi Grimm al-Jabbar z klanu Słonecznych Toporów. To krasnolud o wzroście niskiego człowieka (jakieś pięć i jedną drugą stopy), śniadej i twardej niczym rzemień skórze oraz ciemnobrązowych grubych włosach i krótkiej brodzie. Ubiór skrywa dość wyżyłowaną sylwetkę charakterystyczną dla istot żyjących na pustyni. Jak większość przedstawicieli koczowniczych ludów nosi długie zwiewne szaty w kolorze piasku, zasłaniając twarz i głowę kolorowym zawojem, w jego wypadku o wyrazistej karminowej barwie. Idąc wspiera się na toporze o długim drzewcu i półkolistym ostrzu misternie wygrawerowanym w motywy słońca oraz płomieni rozchodzące się od hutniczego pieca - symbolu Angradda, krasnoludzkiego boga wojny i ognia. Można dostrzec że pod pustynną szatą ubranie jest szare, a jego pierś chroni solidny napierśnik. Za materiałowy pas ma wetknięty solidny zakrzywiony sztylet. Ciężko zgadnąć jego wiek, lecz po sposobie mówienia można określić że jest dość młodym krasnoludem. Wobec innych odnosi się z grzecznością, acz zachowuje wobec nich dystans, jakby nie był przywykły do świata w którym się znalazł. Stara się godnie reprezentować swój klan-karawanę dzieląc się z innymi mądrością ludu pustyni. Docenia piękno rzemiosła, lecz ocenia przede wszystkim wartość praktyczną - wodę, żywność i dobrą broń przedkłada nad złoto i klejnoty. 2. Do Wati przybył w nadziei odnalezienia w nekropolii informacji o początkach swego klanu. Wiedząc że samemu nie zdoła podołać eksploracji nawiedzonej dzielnicy ruszył do "Zęba i Szishy" w poszukiwaniu innych awanturników chcących się tam zapuścić. By przybyć do Wati dołączył do karawany handlowej w której poznał Bahadura. Widząc go w Zębie i Szishy dołączył do jego stolika woląc przebywać w towarzystwie znajomej twarzy. 3. Propozycje rzucone przez al-Jabbara Bi-la Kaifa - Amen, wyrażenie ostateczności czegoś, "niczego więcej nie trzeba wyjaśniać". Imazeghen - "Wolni ludzie" Al-rraiyd - pathfinders Kiith-san - klan/drużyna poszukiwaczy Kuun-Lan - oczyszczający płomień |
Cześć wszystkim, oby nam się dobrze grało :) 1. Pochodzenie Tabata jest widoczne na pierwszy rzut oka. Ma typowe dla mieszkańców Osirionu (i pozostałych nacji Garundu) ostre rysy twarzy, dość szerokie ramiona, smukłą sylwetkę, wysoki wzrost (prawie 190cm) i ciemne włosy oraz skórę. Parę rzeczy sprawia jednak, że wyróżnia się spośród tłumów Wati – przede wszystkim świadczące o demonicznym dziedzictwie rogi oraz oczy, gorejące wewnętrznym płomieniem. Odcień jego skóry przechodzi też z brązu w stronę ciemnego szkarłatu, co jest tym bardziej widoczne w ostrym pustynnym słońcu. Poza tym ma też ogon, jak większość diabelstw, jednak ten jego nie jest jedynie wątpliwą „ozdobą” – wydaje się żyć własnym życiem i badacz używa go praktycznie jak trzeciej ręki. Jeśli ktoś przymknie oko na te cechy, Tabat okazuje się być mężczyzną raczej przeciętnej urody. Styl ubierania się Tabata nie zwraca już tak dużej uwagi jak jego demoniczna aparycja – przeciętny strój podróżny, zadbany, ale wyraźnie znoszony. Większą ciekawostką jest jego wyposażenie – wypchany plecak, który tiefling nosi z wyraźnym trudem, bandolier pełen fiolek z jakimiś cieczami, oraz noszona przy pasie, tuż obok tradycyjnego osiriańskiego noża, księga, wyglądająca na iście prastary wolumin. Jeśli zaś chodzi o charakter, to on także zadaje kłam jego pochodzeniu. Jest osobą otwartą i chętną do poznawania innych, chociaż niezbyt wygadaną. Bardzo ceni sobie solidność i kompetencje – irytują go ci, którzy więcej gadają niż robią. Tabata wyróżnia jednak przede wszystkim ciekawość – ma tendencję do zadawania wielu pytań i drążenia interesujących go tematów. Jednocześnie ma tendencję do zachowywania się, jakby pozjadał wszystkie rozumy. Jego najważniejszym celem jest dokonanie wielkich odkryć i zapisanie się w historii Osirionu. 2. Tabat jest starym znajomym Linn – lata temu temu razem wkradali się do nekropolii Wati. Spotkali się niedawno, gdy ten pierwszy kompletował wyposażenie na swoją pierwszą samodzielną wyprawę i szybko uznali, że warto połączyć siły. 3. Tabat rzucił pomysł „Cienie Anubisa” |
Witam wszystkich i życzę długiej i udanej zabawy :) 1. Jasar jest rodowitym mieszkańcem Osirionu. Korzennie rodu sięgają początków państwa, a sam Jasar jest skoligacony z najlepszymi rodami kraju. Nie przechwala się jednak swym pochodzeniem, a czasami wykpiwa tych, co się swym szlechectwem obnoszą, lub - co gorsza - pod takie pochodzenie się podszywają. Ogólnie biorąc nie lubi zarozumialców, głupców i tych, co śpiewają chociaż zdecydowanie nie powinni. Uprzejmy i przyjaźnie nastawiony do świata często pomaga bezinteresownie tym, którzy pomocy potrzebują. Nie szuka zaczepek i nie rzuca się na ślepo w jakieś przedsięwzięcia, ale przed przygodami nie ucieka. Młody, wysoki, dość szczupły. Bardziej zwinny niż silny. Wygląd - jak na awatarze - opalona twarz, brązowe oczy, lekki, starannie utrzymany zarost. Ubranie ma porządne, zadbane, ale bardziej nadające się na wyprawę w dzicz czy do penetracji jaskiń, niż na salony. Jego towarzyszem jest mały zielony skorpion (o imieniu Zilu), zwykle siedzący na ramieniu Jasara, ale potrafiący też nagle znikać bez śladu. 2. W Wati nie szuka skarbów, ale dawnej, zapomnianej wiedzy. Przybył do miasta w tej samej karawanie, co Bahadur i Grimm, zatrzymali się w tej samej karczmie. A potem zajęli miejsca przy jednym stole. 3. Z oczywistych powodów spodobała mu się propozycja Bahadura - Pustynne Skorpiony. |
Może dałoby radę przypiąć do wątku ankietę wielokrotnego wyboru z propozycjami? Ew. można machnąć na jakiejś stronce do tego celu przeznaczonej. Edit. Dobra, zrobiłam ankietę i wyślę na priv, by jakieś trolle nam nie popsuły wyników :v |
Oddałem swoje głosy, mi z tych nazw, które prowadzą wszystkie się podobają :) |
Chyba już wszyscy zagłosowali (bo mam 7 głosów), ale niestety mamy remis xD Zrobię drugą rundę z tymi najpopularniejszymi opcjami. Edit. Link ten sam do ankiety. Proszę drugi raz głosować. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:11. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0