lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   Igrzyska ~ Widownia (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/19424-igrzyska-widownia.html)

Asmodian 02-09-2021 09:18

Cytat:

Teraz dojdzie to koronne:
„Nas było tylko trzech”
Może zróbcie na szybko rekrutę? Postać mechanicznie gotowa, a archetyp każdy może sobie dorobić. Wymiana nawet rasy i backgroundu to kosmetyka, a nowy gracz coś tam może dopasuje do siebie.

psionik 02-09-2021 09:24

Cytat:

Napisał Asmodian (Post 924879)
Może zróbcie na szybko rekrutę? Postać mechanicznie gotowa, a archetyp każdy może sobie dorobić. Wymiana nawet rasy i backgroundu to kosmetyka, a nowy gracz coś tam może dopasuje do siebie.

Taka osoba posiadałaby wiekszą wiedzę niż reszta gdy tworzyła swoje postacie. nie podoba mi się zmiana karty.

Rozyczka 04-09-2021 19:43

A więc, KP ma nowego właściciela, a pierwsza deklaracja jest podesłana. :D Tak więc chociaż start jest nieco spóźniony, to jest.

Ładnego posta może później napisać sam Av, ja tylko podam rezultaty które widziałby każdy. :) Po podejściu na dystans 90 stóp do drużyny przeciwnika, Ocelot rzucił na nią Mind Whip. Wyniki rzutów obronnych to:
Barius Al'len - 9 - 14 otrzymanych punktów obrażeń (psychic) ; Podczas jego następnej tury musi wybrać między wykorzystaniem ruchu, akcji lub bonusowej akcji (może wybrać tylko jedno z trzech)
Thondin - 17 - 6 otrzymanych punktów obrażeń (psychic) ; Brak innych efektów
Zhuge Liang - 16 - 7 otrzymanych obrażeń (psychic) ; Brak innych efektów.
Embrose dean of shadows - 10 - 10 otrzymanych punktów obrażeń (psychic) ; Podczas jego następnej tury musi wybrać między wykorzystaniem ruchu, akcji lub bonusowej akcji (może wybrać tylko jedno z trzech).

Następnie schował się za lewą kolumną na środku areny, i tyle go widziano. :) Następna kolejka należy do Zhuge Lianga odgrywanego przez Asmodiana.

Asmodian 04-09-2021 20:04

Pardon - a gdzieś jakaś mapka jest z tokenami? czy jedziemy theatre of the mind?

psionik 04-09-2021 20:48

A ja mam takie pytanie uzupełniające do pytania Asmo: te schody mają 10ft, więc zakładam, że Ocelot widzi przez ściany?

Odnośnie map, to chyba najlepiej będzie jak każda drużyna będzie miała swoją mapkę z tokenami.

shewa92 04-09-2021 21:19

Jutro pójdzie coś ode mnie.

A w sumie jestem ostatni ;)
Mam czas.


Mała przypominajka, bo nie wiem czy było wzięte pod uwagę.
Aura of protection daje wszystkim moim towarzyszom (10ft) +5 do rzutów obronnych.

Mi Raaz 05-09-2021 01:41

Cytat:

Napisał psionik (Post 925178)
A ja mam takie pytanie uzupełniające do pytania Asmo: te schody mają 10ft, więc zakładam, że Ocelot widzi przez ściany?

Odnośnie map, to chyba najlepiej będzie jak każda drużyna będzie miała swoją mapkę z tokenami.

Glupie założenie. Przez ściany może na 9 poziomie widzieć tylko warlock, a on jest bardem/sorcererem.

Widziałem co zrobił i było to wszystko normalne. Zresztą Wy też powinniście go zobaczyć gdy się wychylił. A że nie było widać u Was jak to zrobił? Cóż... ściana zasłania.

Znajomi z discorda wczoraj powiedzieli mi gdy im powiedziałem jakie klasy walczą, że my nie mamy szans.... szkoda, ale damy z siebie wszystko i zobaczymy jak będzie.

Popieram fakt posiadania dwóch map. Naszej i Waszej. To wiele ułatwi.

psionik 05-09-2021 09:41

To poczekam na opis, bo nie wiem jak mógł zobaczyć nas przez to podwyższenie, ale może opis areny by nieco pomógł.

Arvelus 05-09-2021 16:27

Zgodnie z moim zrozumieniem pod piętrem jest pusta przestrzeć przez którą się wszyscy widzimy po tym jak się otworzyły wrota areny. Możliwe, że błędnym, ale jako że MG nie protestowała to ona chyba też tak to widzi.

Tak czy siak dobrze, że to nieporozumienie wyjaśnia się w pierwszej deklaracji, a nie czwartej i wszyscy zainteresowani mogą podjąć decyzje zgodne ze stanem faktycznym =]

Asmodian 05-09-2021 17:41

Czyli ta zasłona lewituje? Bo to nie było opisane.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:04.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172