[Komentarze] Giantslayer Cześć! :grin: Z ogromną przyjemnością witam moich graczy i ewentualnych czytelników. Tutaj będziemy sobie dyskutować na temat sesji, mam też nadzieję, że będziemy się super bawić w swoim gronie :) Zasady sesji:
Zasady opcjonalne:
To chyba wszystko na tę chwilę, jak coś jeszcze mi się przypomni, to dopiszę. Po południu powinien pojawić się właściwy post rozpoczynający przygodę :) Trunau - interesujące miejsca: 1. Główna brama - jedyna brama w mieście. 2. Kościana Sala - miejsce, gdzie mieszka Halgra ze swoją rodziną i gdzie przeprowadzane są narady wojenne oraz inne ważne dla miasta rozmowy, które muszą pozostać między radnymi Trunau. 3. Płomień Poległych - miejsce, gdzie pali się odzyskane z pola walki zwłoki mieszkańców miasta. Zwykle ogień płonie tam cały czas a jest podsycany w czasie ataku orków na miasto. 4. Izba Gmin - amfiteatr, który służy do wielu celów: zwykle jako pole treningowe dla Trunauańskiej straży, szkoła dla dzieci i miejsce Festwialu Nadziei. 5. Barterstones - targ miejski ulokowany poza murami miasta. 6. Spalony Kościół - lub "Dom Zarazy" jak nazywają go lokalni to stary, strawiony dawno temu ogniem budynek z ponurą historią. Zwykle można spotkać tu dzieciaki bawiące się w chowanego czy inne zabawy, choć krążą plotki, że była świątynia Iomedae jest nawiedzona (ludzie widzą w nocy dziwne światła). 7. Sanktuarium - świątynia Iomedae prowadzona przez trzech kapłanów i trzech paladynów Pani Odwagi. Tutaj też mieści się szpital polowy, gdzie wyznawcy Iomedae zajmują się rannymi 8. Połatana Szata - karczma i pensjonat w jednym, prowadzona przez niziołki dla niziołków, choć inne rasy również mają tu wstęp. 9. Długi Dom - największy budynek w Trunau, służy spotkaniom Rady Miasta, jak i tym bardziej towarzyskim, jak również szkoleniom na strażników miejskich. 10. Kantor - okazały budynek, który dba zarówno o bankowość, jak i potrzeby duchowe zarówno miejscowych, jak i przyjezdnych kupców. 11. Wodospad Nadziei - niewielki wodospad ze zdrową, ożywczą wodą. Niektórzy twierdzą, że jest magiczny. 12. Dzielnica wewnętrzna - Trunau posiada dwie kamienne ściany wewnętrzne, które są zaprojektowane tak, aby umożliwić obywatelom wycofanie się do wyższej części miasta w przypadku, gdy wróg przedrze się przez główną palisadę. Nachylenie terenu pozwala mieszkańcom na lepszą obronę miasta i skumulowane ataki. 13. Dom Wspaniałości - sklep magiczny, który oferuje różne specyfiki a jego właścicielka chętnie zidentyfikuje przyniesiony przedmiot. Oczywiście za odpowiednią cenę. 14. Clamor - kuźnia prowadzona przez dobrze zbudowaną półorczycę, Sarę Morninghawk, która jest również członkinią rady miasta. 15. Karczma "Na Zabójczej Ziemi" - wątpliwej reputacji gospoda, w której czas spędzają tylko ci, których nie stać, by zatrzymać się lub upić w lepszym miejscu w mieście. 16. To i Tamto - sklep wielobranżowy. Znani w mieście:
|
Witam wszystkich, super będzie znów pograć w fajnym gronie :) Arwelyel pochodzi z Trunau, więc jeśli któraś z waszych postaci też jest z miasteczka, to na pewno elfkę kojarzy albo i nawet zna ;) |
Witam również wszystkich i życzę dobrej wspólnej zabawy. Awatar poszedł na priv. |
No to oficjalnie wystartowaliśmy :) Miałam wrzucić Wasze avatarki w ramkę, ale ostatecznie stwierdziłam, że wyszło dość kiczowato, więc sami wrzućcie swoje obrazki w panel. Szerokość 200 pikseli proszę. Co do posta, można sobie opisać jakieś retrospekcje postaci, odnieść się do ceremonii, no i zareagować na pytania i prośby Rodrika ;) Co tam chcecie i jak chcecie - jak pisałam, posty to nie muszą być elaboraty, gramy, żeby się dobrze bawić, a nie wyrobić limit znaków :) Jakby były pytania, to śmiało. Powodzenia i przyjemnej gry! :) Czas na odpis do środy, północy. |
Czy dobrze rozumiem, że Arwelyel, Hacan i Maluzar są już znani lub pochodzą z Trunau? Natomiast Ciliren, Lothorowi i Arthusowi są tu całkowicie obcy? Dodatkowe pytanie czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak się wstawia tak obraz w tekście, że link do niego jest ukryty w samym tekście - w nazwie lub w imieniu postaci? |
Powitać. :) Dobrej gry wszystkim. Maluzar też jest tutejszy, więc miejscowi będą go kojarzyć. Wpierw robił jako mięsień i wykidajło w lokalach, teraz jest w straży Trunau. @Connor, używając "insert link". Tak to powinno wyglądać w tekście. |
Cytat:
Cytat:
|
Hejka! 8-) Mój krasnolud przypałętał się do miasta, więc nikogo nie zna “¯\_(ツ)_/¯“ Ale chętny zawsze na kielicha, więc nie będzie problemu się z nim zbratać. Ogólnie wygląda na zwolennika ideologii 3xW (wpie... eee :kropla: walka, wynagrodzenie, wypitka xD). Cytat:
|
Cytat:
Także jakby co to jestem otwarty na bratanie się czy nawet jakiś zalążek wspólnej historii. ;-) |
Jeśli przez zalążek wspólnej historii masz na myśli połączenie postaci przed wydarzeniami z sesji, to niestety muszę odmówić :-) Wszelkie relacje oparte o nieufność, uprzedzenia, czy zauroczenie wolę rozwijać w trakcie gry (z reguły bez żadnego imperatywu, jedynie adekwatnie do rozwoju wypadków). Bo jeśli zakładamy, że krasnolud nie lubi elfów i od razu grę zaczynie jako kolega któregoś, to tracimy cały potencjał fabularny na drobne uszczypliwości, etap rewizji stereotypów, a ostatecznie jakieś pojednanie czy nawet przyjaźń. Zaś jeśli chodzi o bratanie, to zobaczymy w praniu ;-) Na pewno postawienie piwa odrobinę pomoże :-P |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:43. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0