Cytat:
Ile jeszcze czasu zostało do otwarcia bram? I kto się wybiera do świątyni po papiery? Może dla odmiany Roger, skoro i tak musi załatwić sprawę w gospodzie. |
Teu też będzie przeciw dziewczynie... choć nie wiem czy będzie miał szansę wyrazić swoją opinię :P Ps. Bardzo mi się podoba twoje jędza Buko - niestety nie mogę ci jeszcze dać reputki :/ |
Sabrie to samo, co zresztą widać po poście Kerma. |
Pytanie do MG: Co z końmi Castiela i Logaina, bo przecież logiczne, że ich nie zostawimy w mieście ... |
Dobra post już jest... Postanowiłem wam zafundować małą bitwę przed opuszczeniem miasta :D Niestety bad guys maja przywilej atakowania pierwsi :( Tak już bywa. Najgorzej oberwała Sylphia, rana jest dość poważna, postrzał Kastusa i Castiela już mniej. Odgłosy zbudziły Dru więc i ona pewnie włączy się do walki. Jutro umieszczę w komentarzach mały battleplan, więc nie musicie pytać kto gdzie się znajduje. A co do bitwy cóż...oczekuję deklaracji taktyki waszych postaci w postach. Nie wysyłajcie mi PW z działaniami bo to jest walka grupowa. Jak pewnie zauważyliście na wóz z armatą rzucona jest Cisza , a trafiona noga spowalnia Castiela. Roger niczym dzielny rycerz wpada na koniku przyjeżdża na ratunek:) Kolejny post 1XI Co do głosowania nad Alarą odbędzie się ono po walce, aczkolwiek , Kastus będzie za tym by zabrać ją ze sobą, dopóki Dru nie trzepnie go wahlarzem i nie powie, że Alara nie powinna jechać z przesyłką, wtedy kapłan poprze decyzję gnomki. |
Z planowaniem faktycznie poczekam na graficzną rozpiskę bitwy. Ale i tak mam pytanie. Ja wiem, że trzej łucznicy są na dachach, natomiast chciałbym wiedzieć, ilu z nich (i których) może dostrzec/zestrzelić Roger? To w charakterze uzupełnienia planu. |
Teoretycznie każdego z nich, wystarczy by znaleźli się w zasięgu broni...aczkolwiek to gdzie się skrywają, znacznie utrudnia trafienie. Dokładniejszy opis dam przy battleplanie. *** Oto mapka...tak wiem jest kiepściutka. Dlatego nie traktujcie jej jako wyroczni co do odległości. Ma pokazywać, kto gdzie się znajduje w stosunku do pozostałych postaci i tyle.A teraz legenda: Figurki u góry mapy to strażnicy. Pentagram to tajemniczy czarownik. Ankh to kapłanki Maski- bóstwa złodziei. Tarcze to jej dwaj ochroniarze. Kusze to strzelcy, znajdujący się na dachach piętrowych karczm (Karczmy te mają poddasze, więc w kategorii wysokości liczyłbym je, jako półpiętra.) A duży okrąg to zasięg czaru cisza. A róża wiatrów to...to kolejny tajemniczy osobnik, którego z początku wyczuje Vraidem. A teraz wasze postacie: V- Vraidem TV- Teu Zarówno Teu jak i jego chowaniec nie zostali zauważeni przez napastników. SM- Sylphia KR- Kaktusik DM-Dru LM- Logain C-Castiel AS-Alara S-Sabrie RM- na dole to oczywiście Roger Morgan wraz ze swym rumakiem. Jakieś pytania? |
Dobrze, więc Dru też wtrąciła swoje trzy grosze. Uwzględniłam zasygnalizowane przez Sayane zachowanie Sabrie i pozostałch NPC (poniekąd) - miłej zabawy ;p |
I słowo od MG trzy dymki tworzą równoległą do dłuższego boku wozu, zasłonę dymną. Utrudniającą strzelanie obu stronom. Bardziej jednak strzelcom z dachu, trafienie osób przy wozie. |
Ażeby nieco odreagować i odprężyć się pozwoliłem sobie zrobić kopię mapki abishai w Dundjinni ;) Mam nadzieję, że się mi udało :P Lubię robić mapki, więc mam nadzieję, że ci to nie przeszkadza abishai jak od czasu do czasu spróbuję w tym programiku przekopiować twoją ;) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:37. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0