|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
27-08-2010, 13:32 | #1 |
Reputacja: 1 | Oszukać Przeznaczenie - Materiały Pomocnicze ELANDONE Południowa Damara Stan na dzień 21 Uktara 1375r WIDOK OD STRONY POŁUDNIOWEJ HALL GŁÓWNY
__________________ The lady in red is dancing in me. Ostatnio edytowane przez Eleanor : 27-08-2010 o 14:57. |
27-08-2010, 13:59 | #2 |
Reputacja: 1 | Rzut podziemia: Rzut przyziemia: Rzut poziomu +1: Rzut poziomu +2: Rzut poziomu +3: Rzut poziomu +4: KOMNATA LADY SHANNON
__________________ The lady in red is dancing in me. Ostatnio edytowane przez Eleanor : 14-12-2010 o 20:32. |
27-08-2010, 14:03 | #3 |
Reputacja: 1 | BOHATEROWIE NIEZALEŻNI: Dawni mieszkańcy zamku: Peter Raine – (lat 50) stary sługa jednocześnie kucharz i ochmistrz siwowłosy, z niewielką nadwagą i sporą brodą, Irma Raine – (lat 46) jego żona, sprząta pierze i ogólnie dba o czystość zamku, niestety na nią samą jest tego za wiele więc. Niska, okrąglutka i wesoła, prawdziwa matka do rany przyłóż. Nelli Raine (lat 22) ich córka, tropicielka, szczupła, jasnowłosa, tęskni za przygodą, zaopatruje mieszkańców zamku w żywność. Toni Lavio (lat 18 ) chłopiec z tych wolno myślących, przygarnięty przez Reinów po śmierci matki podczas porodu. Wybraniec Lathandera obdarzony niezwykłą mocą uzdrawiania, niestety używanie której nie wpływa najlepiej na jego stan zdrowia. Oddział ochotników, najemników przydzielony Branowi 3 młodych rycerzy: Hergan z Dvelf – lat 23, gadatliwy, wesoły, niezbyt lotnego umysłu. Niewysoki, przysadzisty z gęstą czarną brodą. Często powtarza, że to ze względu na domieszkę kazadzkiej krwi w żyłach. Jego babka jest podobno wielką krasnoludzką wojowniczką. Ekwipunek: Muł spokojny choć solidny (jak twierdzi Hergan pewnie z powodu krasnolidziej domieszki, nie przepada za bardzo za końmi, zwłaszcza tymi zbyt narowistymi), topór dwuręczny, misurka, solidna, pewnie krasnoludzkiej roboty zbroja płytowa. Velix z Ulmo – lat 19, porywczy, zadufany w sobie. Jasnowłosy, zielonoki. Nie opowiada nic o swojej rodzinie ani przeszłości. Ekwipunek: Koń bojowy, miecz, tarcza, pełna zbroja płytowa niekoniecznie zawsze noszona w całości. Rupert Hayek – szesnastolatek, zaledwie kilka miesiące wcześniej dostał ostrogi rycerskie, pochodzi z niezbyt bogatej ale za to wyjątkowo płodnej rodziny. Nie ma co liczyć na spadek rodzinny więc postanowił wziąć los w swoje ręce. Wysoki, szczupły, zapowiada się na silnego i dobrego wojownika. Spokojny i bardzo rozważny jak na swój młody wiek. Kasztanowe włosy spływają mu falami do ramion, a długie rzęsy skrywają ciepłe orzechowe. Dziewczęta oglądają się za nim z wyraźnym zainteresowaniem. Ekwipunek: Koń bojowy, miecz, tarcza, hełm z przyłbicą, kolczuga, naramienniki, nagolenniki. 4 dziesiętników 40 zbrojnych, najemników: Głównie nowicjusze, młodzi, którzy jeszcze nie wstąpili do żadnej najemniczej grupy, a na tyle entuzjastyczni, że zgodzili się na opłatę wyłącznie za zabite stwory. Ekwipunek: 2/3 oddziału: miecz/tarcza lub włócznia/sztylet, kolczuga i hełm otwarty 1/3 oddziału: kusza lub łuk/krótki miecz, kolczuga, hełm otwarty Inni: Kucharka Larisha Rozmus-Devro-Amundsen jak sama twierdzi pozostawiła sobie nazwiska zmarłych mężów, bo choć tyle jej po nich zostało po za słodkimi wspomnieniami. Kobieta solidnego wzrostu, prawie 180cm, w biodrach i biuście wyraźnie próbująca pobić ten wymiar. Wieku trudnego do określenia, ale pewnie gdzieś pomiędzy 35 a 45 rokiem życia, ciemnowłosa, rumiana i dość porywcza, zwłaszcza jeśli ktoś bez pozwolenia wkracza na „jej” terytorium. August Munke – główny pomocnik Larishy, niziołek w średnim wieku, bardzo oddany swej „władczyni”. Sadząc po cielęcym wzroku z jakim czasami ją śledzi, najwyraźniej darzy dwa razy większą do siebie kobietę afektem, niestety nieodwzajemnionym. Larisha, jak głośno daje temu wyraz, gustuje w mężczyznach nieco potężniej zbudowanych i zdecydowanie młodszych. Jani Dane – szczupła, kilkunastoletnia dziewczyna, przeciętnej urody, ale o miłym uśmiechu. Cicha i spokojna. Robin Dane – jej starszy o kilka lat brat, rumiany, pulchny i wesoły. Lubi żartować i robić dowcipy. Jak twierdzi Larisha jest zdecydowanie najlepszym cukiernikiem w Damarze i prawdziwym skarbem dla każdego pańskiego stołu. Niklas Solvo – chłopak w wieku zbliżonym do Jani. Una Kaleva – rudowłosa, piegowata jedenastolatka, rezolutna, odważna i ciekawska. Dzięki jej pomocy i pomysłowości Branowi udało się wydostać z lochu w Walls oraz uwolnić uwięzionych rycerzy króla. Poszukuje siostry Reiny, która zniknęła bez śladu z zamku Walls pół roku wcześniej. Pracownicy wynajęci przez Roberta: 1 stolarz + 2 uczniów, pomocników 2 cieśli (w tym jeden mistrz ciesielski) + 4 pracowników 2 dekarzy + 4 uczniów, pomocników 1 tartacznik + 4 uczniów, pomocników 10 drwali Sunne Bombtoster - rudowłosy gnom, szalony naukowiec, zamieszkujący starą wieżę w Darhen
__________________ The lady in red is dancing in me. Ostatnio edytowane przez Eleanor : 22-12-2010 o 16:43. |
27-08-2010, 14:08 | #4 |
Reputacja: 1 | Małe spojrzenie na zamek z góry Tak owszem... dachy są, ale podziurawione i zniszczone. Woda przez nie wlewa się do środka idealnie
__________________ The lady in red is dancing in me. |
27-08-2010, 14:15 | #5 |
Reputacja: 1 | Mapa Ziemie Kintal (zaznaczone na mapie Wulfa przez Petera wraz z ważnymi miejscami) TIORAM - duża, zalesiona wyspa na północ od Elandone. Siedziba tajemniczej jasnowłosej bogini zwanej przez mieszkańców zamku Panią. Miejsce na którym pojawia się prawnik. SHEEN - mała wyspa na Rzece Lodowej Rękojeści. Kiedyś wiodły na nią dwa mosty spinające oba brzegi rzeki i przebiegał tamtędy główny szlak handlowy z Implitur do Damary. Na wyspie znajdują się ruiny wodnego młyna z którym związąna jest legenda o przejściu do Otchłani. DARHEN - dawny port rybacki na północnym brzegu jeziora. Przebiegał przez niego szlak handlowy, w dawnych czasach posiadał mocny garnizon. Z umocnień pozostała tylko wieża, obecnie otoczona drzewami Zielonego Lasu. AOMIDH - pradawny krąg druidzki w lesie na południowym zachodzie, nie wiadomo czy obecnie ktoś tam mieszka. Podobno kiedyś żyły tam złote elfy zanim całkowicie opuściły tę krainę i odeszły na Zachód. ALDERVE - najbliższa wioska, znajdująca się na ziemiach Wildborowów należąca już do Implitur. Dwa dni jazdy konnej od Elandone. KOPALNIE KINTAL MIRKNIEST - nieczynna kopalnia Krwawników AULD GOWD - nieczynna kopalnia złota GALAWIN i STRONRON - nieczynne kopalnie srebra Czerwona kropka - lokalizacja dziury w ziemi brązowożółty las - zasięg trujących oparów
__________________ The lady in red is dancing in me. Ostatnio edytowane przez Eleanor : 30-01-2011 o 19:59. |
27-08-2010, 14:46 | #6 |
Reputacja: 1 | KSIĘGA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW WPŁYWY Pieniądze od prawnika.............................+800sz skarb Elandone......................................+980 sz skarb Elandone...................................... +2500ss 15kg surowych brył diamentowych............ +250000(szacowana wartość) WYDATKI opłata za transport do Heliogabaru..............-24sz jedzenie i noclegi w Heliogabarze................-16sz opłata dla Szarych Płaszczy.......................-60sz (opłata średnia za miesiąc z góry) wynajem pracowników (35 osób)................-30sz (opłata średnia za miesiąc z góry) zakup drewna.........................................-120sz zakup narzędzi........................................-25sz zakup żywności.......................................-20sz (głównie mąka, kasza itp. suche prod.) transport (opłata za statek)......................-35sz kolejny miesiąc wypłat .............................-100sz zakupy żywnościowe i inne w Laviguer.........-50sz wypłata + premia za wydobycie diamentów...-50sz gotówka za księgę o portalu.......................-200sz ___________________________________________ ................................................ SUMA: -730sz
__________________ The lady in red is dancing in me. Ostatnio edytowane przez Eleanor : 29-04-2011 o 21:02. |
27-08-2010, 14:49 | #7 |
Reputacja: 1 | SKARBIEC ELANDONE (po za monetami, które już wpisałam do ksiegi) Kamienie szlachetne: niebieskie, białe i różowe diamenty 13sztuk, wielkość ok 1-2cm, (wartość ok 1000sz) rubiny gwiaździste 19sztuk, wielkość ok 1,5-2,5cm, (wartość ok 250sz) jasnozielone szmaragdy 10sztuk, wielkość ok 2-3cm, (wartość ok 500sz) niebieskie i czarne szafiry 21sztuki, wielkość ok 1,5-2,5cm, (wartość ok 300sz) około 100 sztuk kamieni półszlachetnych: krwawnik, kryształ górski, onyks, wielkość ok 2-3cm, (wartość ok 200sz) około 100 sztuk kamieni półszlachetnych: opale, lapis lazuli, turkus, hematyt, agat, wielkość ok 3-4cm, (wartość ok 200sz) Klejnoty: 8 naszyjników (1x biała perła (razem ok 2m długości), 1x czarna perła, 1x szmaragdy, 2xrubiny, 2xszafiry, 1x diamenty) 10 pierścieni 12 par kolczyków (w tym część pasująca do naszyjników) 2 diademy (1 perły + diamenty, szmaragdy pasujące do naszyjnika) Inne cenne przedmioty i broń - niemagiczne: złote kielichy wysadzane kamieniami 4 sztuki (różne), tace ze złota (2 sztuki) srebrne kielichy bogato szlifowane (10 sztuk) + dzban do kompletu, tace ze srebra (6 sztuk) 2 małe figurki z lapis lazuli ok 10cm wysokości przedstawiające syrenki. 2 szaty ze złotogłowiu, haftowana srebrem niebieska peleryna, 2 sztylety ze złota wysadzane kamieniami, Rapier z rękojeścią zdobioną herbem Kintal w pochwie wysadzanej szmaragdami - Ofiarowany królowi Damary podczas hołdu lennego Przedmioty magiczne: szata z czarnego jedwabiu haftowana dołem w srebrny wzór czarne skórzane rękawiczki Rzeźbiona harfa z drzewa sandałowego Napierśnik z mitrilu naszyjnik 3 pierścienie magiczne: Broń magiczna: srebrna mizerykordia nadziak z czarnego metalu ozdobiony na końcu styliska migoczącą runą lekka kusza długi łuk refleksyjny ZNALEZIONA PRZEZ MYSZ PIECZĘĆ ELANDONE PRZEDMIOTY Z GROBOWCA RAVENA Przedmioty magiczne Kostur z czarnego kamienia z jaśniejącym czerwoną poświatą kryształem na szczycie – Walter – inteligentny przedmiot Pas z czarnej skóry ze srebrną sprzączką – wciśnięcie ozdobnego guza na zapięciu pasa – lewitacja – ponowne wciśnięcie, przerwanie czaru. Czarny płaszcz z kapturem – osłona przed żywiołami 50% Długie do łokci czarne, skórzane rękawice - +4 do siły woli, możliwość rzucania czarów na poziomie 1-3 bez użycia gestów Niewielka ale misternej, krasnoludzkiej lub gnomiej roboty kusza – magiczna +3, obniżona waga, trzy kołczany pełne bełtów w dziwnie połyskliwych barwach - 10 bełtów mrozu - 10 bełtów ognia - 10 bełtów paraliż ok 12 sekund) Różdżki magiczne (tylko do użytku czarodzieja) - łańcuch błyskawic (5 ładunków) - ognista kula (5 ładunków) - szał bojowy (5 ładunków) Flaszki z miksturami (może użyć każdy) - 3 eliksiry usunięcia paraliżu - 5 leczenia średnich ran - 3 leczenia poważnych ran - 2 przyspieszenia - 3 eteryczność - 4 oddychania pod wodą Magiczne zwoje (czarodziej lub łotr ale o doświadczeniu pow. 10lvl) - 3 latania - 2 większa niewidzialność - 4 chodzenia po wodzie - 3 regeneracja (przywraca zdrowie całkowicie w ciągu godziny) - 2 pomniejszenie - 2 powiększenie - 2 trwała mgła Księgi - Zapiski Ravena - Księga czarów magicznych 2 skarpety pełne kamieni szlachetnych wydłubanych przez MYSZ (część jej osobistego ekwipunku)
__________________ The lady in red is dancing in me. Ostatnio edytowane przez Eleanor : 29-04-2011 o 20:54. |
27-08-2010, 14:53 | #8 |
Reputacja: 1 | HELIOGABAR 1. Królewska Twierdza 2. Miejsce cumowania Barki 3. Gospoda "Pod Złotą Podkową" 4. Gildia Krasnoludzkich Inżynierów
__________________ The lady in red is dancing in me. |
02-12-2010, 11:27 | #9 |
Reputacja: 1 | WOJSKO: SZARE PŁASZCZE: David Lokerback - Śmiertelny Miecz - wojownik/paladyn Helma, przywódca Szarych Płaszczy. Ok 40 lat. Dobrze zbudowany, noszący hełm z rogami skierowanymi do przodu. Każdy jego ruch przemawia o doświadczeniu tego wojownika. Gunthar Baliel - Boży Jeździec - kapłan Helma - zastępca Lokerbacka. Ok 35 lat. Aramis T'Ollyt - Tarcza Kowadło - mag ognia, ok. 25 letni mężczyzna pochodzenia południowego, tajemniczy, choć nie małomówny i wycofany. Ekscentryczny. Skład drużyn (każda identyczna pod względem łącznego doświadczenia i uzbrojenia): 3 ciężko zbrojnych, zwiadowca, 3 strzelców, 3 lżej zbrojnych Uzbrojenie: Ciężkozbrojny: duża metalowa tarcza, zbroja kolcza + napierśnik z naplecznikiem, długi miecz, ciężka włócznia/lanca, sztylet, hełm pełny Zwiadowca: ćwiekowana skórznia, krótki łuk, długi miecz, puklerz, sztylet, włócznia Strzelcy: ciężkie kusze, kolcza zbroja, miecz, hełm otwarty, sztylet Zbrojni: kolcza zbroja, hełm pełny, lekka kusza, okrągła drewniana tarcza, miecz, berdysz/lanca Każdy posiada konia, do którego może przytroczyć część uzbrojenia - zwłaszcza lance czy włócznie. Dowódcy drużyn: Lydia Miażdżynos - olbrzymia kobieta niewiele ustępująca wielkością Wulfowi, doświadczona ciężkozbrojna, chociaż o dość ciężkim, prostym umyśle Alice Szybka - zamiast ciężkiej kuszy używa kompozytowego, długiego łuku pełniąc prócz funkcji dziesiętnika funkcję strzelca - przydomek pochodzi od szybkości wypuszczania przez nią strzał - dobrze zbudowana, ale z twarzą 15 letniego aniołka Harg Nielękliwy - jedyny pół, a raczej ćwierćork w oddziale - wcale nie tak głupi na jakiego może wyglądać, z wielką szybkością i brakiem lęku przed wrogiem, na którego podczas ataku wpada wymachując swoim wielkim berdyszem - należy do formacji zbrojnych Ilianean Bystrooki - Jeden z dwóch elfów w oddziale, pełni funkcję zwiadowcy, co nie do końca podoba się Lokerbakowi - ale nie chce jej oddać nikomu innemu w swojej drużynie - niezbyt rozmowny i niezbyt przystojny - twarz pokrywają mu blizny nabyte przez ponoć nawet trzy i pół setki jego życia - co jednocześnie daje mu ogromne doświadczenie LUDZIE ELANDONE: Podczas szkolenia: 9 konnych 8 pieszych LUDZIE KRÓLA: Jon Irrlicht - Zaprzysiężony Damarze najemnik, weteran wielu wojen i bitew. Wcześniej także dowódca, obecnie jeden z ludzi przydzielonych przez króla Damary do Elandone. W jeden z ostatnich bitew okulał i teraz porusza się powoli, dlatego oddelegowanie do szkolenia to najlepsze co można było dla niego zrobić. Doskonały taktyk, choć może czasem zbyt śmiały. Po służbie można go spotkać przy kielichu - głowę ma mocną, ale upić się lubi. Nie znosi koni i innych zwierząt, dlatego szkoli piechotę. ser Wiliam Hodgens - Wolny rycerz z Damary. Swoje ostrogi zdobył podczas wojny z Vast, obecnie jednak już ma swoje lata, choć nie stracił wiele z krzepkości. Jeden z wyznaczonych przez króla ludzi, mających za zadanie pomóc wyszkolić straż i wojsko Elandone. Człowiek spokojny, ale o donośnym, zmuszającym do posłuchu głosie i żelaznej dyscyplinie, której swoim ludziom nie pozwala łamać. Doskonały jeździec i to właśnie do szkolenia jazdy został przez Wulfa przydzielony. INNI: Gerda - krasnoludzka kobieta - kowal. Głośna, niemal szersza niż wyższa, o łapach potężnych i wyrobionych. Doskonała rzemieślniczka, która zawędrowała do ludzi prosto z gór, gdzie męscy przedstawiciele tego zawodu nie chcieli słyszeć o tym, by ona także się nim parała, zwłaszcza, ze bardzo wielu z nich przewyższała. Młoda, o szerokiej, ale ładnej dość twarzy, jeśli ktoś lubi taki typ, oczywiście. Mirko - zbliżający się do czterdziestki kamieniarz, który byłby rzemieślnikiem idealnym, gdyby nie kompletna głuchota. Na szczęście umie czytać i pisać, a także w minimalnym stopniu czytać z warg. Wygląda niepozornie, żyłowato i ogólnie marnie, ale z kamieniem czyni magię tylko trochę słabszą od tej używanej przez Megarę. Ostatnio edytowane przez Sekal : 23-04-2011 o 12:35. |
21-02-2011, 22:18 | #10 |
Reputacja: 1 | "Ekipa remontowa":
|