OK, to ja rozumiem, że na tę kolejkę akcje krasnoluda zamkną się w dobiegnięciu do wrót i wyrecytowaniu czego trzeba, żeby się zamknęło. Btw. na co te krasnoludzkie wrota wyglądają? Wejście główne do strażnicy? Magazyn na towary (w końcu przy rzece?). Bo wyjście nr 2 jest na pewno, oby tylko takie, przez które troll nie przejdzie :-D |
W zwyklasów. Uwzględnij fair shot i fanny-made bow. |
Drzwi wyglądają na takie do jaskini. Są solidnie osadzone przez krasnoludzką ręką, ale to dalej tylko dno barki na skale. Wygląda to raczej na drzwi domu trolla niż krasnoluda. Akcja z drzwiami zajmie jej trzy rundy walki. Jedna na dojście, jedna na czar, jedna na powrót. Hilly 17** Ten, który walczył z Vidarem (na przyszłość konkretnie deklaruj w kogo strzela, w którą osobę) dostał strzałą w serce i wyzionął ducha. Po pracy rozliczę BNów I wtedy możecie pisać posty. |
http://i843.photobucket.com/albums/z...psvecggkql.png Sierżant Cyrnan #1 Miał extraordinary success ale bez przebicia. Mimo to zdjął z Malbrona 15 Endurance, a że Dunedainowi zostało tylko 14 to padł nieprzytomny. Jeżeli zostanie dobity, to umrze. -- Gondril atakuje zbira #2 długim mieczem trzymając oburącz, zdjęła mu trochę endurance. -- Ginar atakuje sztyletem zbira #2, również zdjął mu trochę żywotności. -- Vidar trafił krótkim mieczem zbira #3, ale też bez przebicia (chwilę potem strzła Hilly położyła zbójcę trupem) -- Anar drągiem minął się z przeciwnikiem #4 (bardzo mało brakowało) -- Zbój #2 mieczem zabrał sporo żywotności dla Gondril. -- Zbój #4 mieczem ogryzł się Anarowi, ale mu nie wyszło. To tyle. Jak chcecie ciągnąć bitkę dalej tutaj, żey mieć więcej o czym pisać, to można. Mi wszystko jedno. |
Wolałabym pociągnąć. Bo na razie to mogę poetycko opisać: biegł, przebiegł obok Cytryna, dobiegł, zaczerpnął oddechu. :-) |
Strzała w cyraneczkę:) A jak wszystko jedno ta najlepiej, żeby trup na miejscu<yes> |
Ok, to pojedziemy dalej. W sumie kymil ma jeszcze opcję "knock back", czyli wytrącenia, bycia niemal znokautowanym. Po udanym ciosie przeciwnika, BG daje się wytrącić z rytmu, traci połowę obrażeń z ciosu, lecz traci swój następny, jeden atak. Ryzyko z tym związane jest, że jeżeli przeciwnik ma trait "no quarter", to od razu w tej samej rundzie (jeśli ma do wydania punkt nienawiści) pójdzie za ciosem I jeżeli trafi BG z great or extraordinary success automatycznie zabija BG na amen. Więc jeśli chcesz to zastosować, to można. |
kay, nie będziemy przeciagać. Przynajmniej wiecie już o tej opcji na przyszłość. Może kiedyś się przyda. RUNDA 2 --- Thyri zakłada zaklęcie. Trolla nie słychać. --- Gondrill długim mieczem skosiła zbója #2 (był na wykończeniu) --- Ginar zaatakował sierżanta sztyletem nie robiąc mu krzywdy. --- Vidar zaatakował sierżanta krótkim mieczem nie robiąc mu krzywdy. -- Anar zaatakował zbója #4 drągiem - trafił i zdjął troszkę żywotności. -- Sierżant zaatakował Vidara zdejmując Endurance (bez przebicia). -- Zbój #4 zaatakował Anara mieczem - z przebiciem, krasnolud pada. -- Hilly strzela w Cyrnana - 20* ale bez przebicia, stracił 9 Endurance, ale trzyma się jeszcze dzielnie. -- RUNDA 3 -- Gondril przechodzi do stancji otwartej, rezygnuje z ataku na rzecz akcji: "Rally Comrades" TN14 (testuje się Song albo Inspire). Zaczęła spiewac pieśń (narrow simple success) i wszyscy jej walczący sojusznicy (łącznie z nią) poczuli przypływ sił (tylko 1 Endurance odzyskany, byłoby więcej gdyby zdała lepiej), łącznie z Malbornem, który dzięki temu ocknął się słysząć efią pieśń (ma 1 endurance). -- Malborn atakuje włócznią Cyrnana TN11: 3 + 0 (+ druga przewaga: + 6*) (wydam za niego Punkt Nadziei, bo będzie wielki sukces, +10)= 19* Obrażenia: 15 Endurance, 14 było potrzebne, aby wykończyć sierżanta. -- Ginar atakuje nożem zbója #4 - chybia. -- Vidar atakuje krótkim mieczem pogromcę brata, czyli zbója #4 - zdejmuje trochę żywotności, ale przeciwnik wciąż się trzyma. -- Zbój #4 mieczem odgryza się dla Vidara - zabiera sporo Endurance, Vidar jest na progu zejścia, ale wciąż walczy. --- Ruch Thyri. Powrót do zagrody zajmie do końca tę turę walki. Widzi, że nadciąga kolejnych dwóch zbójów z mieczami. Im też zajmie jedną turę włączenie się do bitki. Jeden ma podbite oko i szykuje się do ataku na BG w zagrodzie, a drugi to ten najmłodszy z bandy. Młody widząc co się dzieje (śmierć sierżanta) daje w długą w las. |
Thyri ze stancji atakującej na Śliwę pod Okiem. |
Hilly w zbójcerza 4. Btw. Dlaczego Hilly wcześniej atakowała zanim jej cel (zbój 3) zdążył wyprowadzić atak, a teraz strzelała dopiero po ataku swojego celu (sierżant)? |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:38. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0