lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Fantasy (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-fantasy/)
-   -   [komentarze] Ślepy los (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-fantasy/17657-komentarze-slepy-los.html)

Ardel 29-03-2019 19:30

Będzie dzień poślizgu z przyczyn growo-piwnych.

Ardel 14-04-2019 20:56

I znowu mi się przeciągnęło. Coś mi na tej sesji siedzi jakiś chochlik. We wtorek macie moją odpowiedź. A potem mnie kopcie po tyłku i się przypominajcie.

Dhratlach 15-04-2019 13:00

To musiał być dobry 'growo-piwny dzień' skoro tak długo trzymał ;)

Snigonas 15-04-2019 21:25

No kaca po kustoszach mocnych czy innych kuflowych leczył dwa tygodnie, nie męcz miszcza bardziej. :p

Dhratlach 15-04-2019 21:58

Tylko gratuluję udanego dnia... na swój sposób. :D

Ardel 16-04-2019 21:15

Walka jest bardzo prosta i przyjemna.

1. Najpierw rzuca się na inicjatywę - k6 + bazowa inicjatywa i minusy za obciążenie i pancerz.
2. W kolejności zdecydowanej przez inicjatywę każdy może wykonać darmowy ruch oraz 1 akcję. Darmowy ruch to przemieszczenie się na odległość opisaną przez bazowy ruch na KP (minus kary z pancerza). Akcja zawiera atak, dodatkowy ruch czy wyciągnięcie broni.
3. Każdy w walce ma dowolną liczbę akcji obrony - jednak każda kolejna jest znacznie trudniejsza.
I to w sumie już.
4. Każdy rzut kością (na obrażenia także) można przerzucić za pomocą punktu przeznaczenia.

Atak - rzut k20 +/- modyfikatory, porównanie z wartością ataku daną bronią. Mniej lub równo - trafienie. Przeciwnik może się bronić. Jeżeli wciąż trafiony - rzuca się na obrażenia, opisane przy broni i odejmuje od tego wartość pancerza.
Obrona - parowanie albo unik. Korzysta się ze statystyki uniku albo parowania trzymaną bronią. Tarcze działają nieco inaczej, ale nie korzystacie, więc nie jest to istotne. Każda kolejna obrona ma kumulatywną karę -3.

Krytyki wchodzą na 1, trzeba je jeszcze potwierdzić, wykonując ten sam test. Potwierdzony krytyk jest z założenia dość potężny, nie potwierdzony wciąż przyjemny. Można wykonać krytyka w obronie.

W walce mogą pojawiać się różnorakie stany - działają tak samo, jak opisywane sto lat temu przy pierwszej części gry. Dodatkowo, gdy postać otrzyma odpowiednio dużo obrażeń, wchodzi na kolejne poziomy bólu, czyli ma coraz większe utrudnienia w walce.

Istnieją jeszcze akcje długie - przykładowo ładowanie kuszy trwa sto lat, bo w przypadku kuszy Dory aż 8 akcji! Oznacza to, że postać nie może akcji przerwać (inaczej będzie musiała zaczynać od nowa) i nie ma wtedy darmowej akcji ruchu (aczkolwiek przemieszczać się po parę kroków co turę oczywiście może, nie przesadzajmy). Jeżeli otrzyma się obrażenia w trakcie długiej akcji i nie chce się jej przerywać, trzeba wykonać test samokontroli.

Walcie we mnie pytaniami.
Jeżeli pytań nie ma - napiszcie mi to i jak się wszyscy wypytają albo dadzą znać, że wszystko jasne, ruszamy z kopyta.

Snigonas 17-04-2019 12:13

Jaką broń mam w ręku? Łuk czy sztylet?

Poza tym pytań brak.

Ardel 17-04-2019 21:57

Ty w sumie raczej z łukiem biegasz. Zakładam, ze przygotowany byłeś, więc i strzałę na cięciwie masz, więc ładować nie musisz.

Przypominam także, że jako akcję możecie użyć specjalnej zdolności walki, w przypadku Mirthala jest to precyzyjny strzał - może utrudnić atak o 2, żeby zadać 2 dodatkowe obrażenia.

Cattus 17-04-2019 22:02

Jutro odpisze

Dhratlach 17-04-2019 22:04

Pytanko. Stwór ugryzł i trzyma, czy ugryzł i puścił?

Ogólnie Det jest na tyle zaskoczony, że stracił akcję, czy może przywalić białej kulce błyskawicy w noc wolną ręką?

Jak wygląda sprawa z dobywaniem broni? Zajmuje akcję?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:11.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172