lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Fantasy (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-fantasy/)
-   -   [Komentarze] Bestie, Barbarzyńcy i Piraci (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-fantasy/18146-komentarze-bestie-barbarzyncy-i-piraci.html)

Mike 12-04-2019 23:45

To przedstaw propozycję, to pomyślimy.

Fenrir__ 15-04-2019 09:35

Przez weekend pomyślałem nad tym światem i przeobrażeniami jakie by nastały w tym świecie
1. Poszerzenie świata, znikają smoki i potwory z map. To okres wielkich odkryć.
2. Likwidacja państw miast. Miasta w rozwijającym się świecie utraciły samodzielność. Bez machiny państwowej bardzo ciężko im by było funkcjonować. Tego typu twory upadły razem ze światem antycznym. W średniowieczu jeszcze się błąkały. A te z nowożytności nie były tak na prawdę samodzielne, jedynie wpływy w nich były podzielone. Możemy je zostawić od takie Gis z alchemikami, którego nikt nie chce ruszać… Z drugiej strony dlaczego mieliby go nie ruszać
3. Upadek barbarzyńskich plemion. To jest pewne w 100% Nordowie, Kurchanowie czy plemiona pustyni nie wytrzymają oddziałów uzbrojonych w muszkiety i działa. Mogą stanowić opór być regionami walk, jedyne wyjście to ucieczka w trudne rejony i wykorzystywanie terenu jako przewagi.Można wiec sawanne pozostawić po części dziką, podobnie jak pustynie i dżungle. Ale tereny łatwe cywilizacyjnie powinny być stosunkowo szybko spacyfikowane.
Valkowie to wyjątek ja bym ich zaadaptował szybko. Może nawet zsarmacił
4. Główne siły morskie to Tricarnia, Fabertera i Kyros. Aż prosi się o anglię hiszpanię i francję ;-) Więc sami popatrzcie jak wyglądały takie kraje i ich ewolucja do XVII w.
5. Temat religii byłby również istotny. Też by go trzeba było rozwinąć.

Szczerze pracy byłoby bardzo dużo. A samo wsadzenie dział na wiedźmę moim zdaniem nie rozwiązuje problemów. Dojdziemy za raz do całkowicie nielogicznych sytuacji. Układy w Gis, wygląd portów. Nie mówiąc o Bryterii czy Martikeinie, które to są faktycznie małymi księstwami bez znaczenia. Osobiście jestem za przerobieniem wiedźmy na inne/gotowe realia aniżeli na siłę próbować sił w bestiach i barbarzyńcach. Wtedy listy kaperskie będą miały większą moc, a przygody będą dotyczyć wysepek z gubernatorami, przewożenia rzadkich materiałów, pojawi się voodoo itp. Może być ciekawie nieco inny klimacik ale może nawet lepszy.

Mike 15-04-2019 12:05

Myślę, że przerabianie całego świata to za dużo roboty.
Więc albo zostaje tak jak jest, ale bierzemy załogę i nowy setting.

Fenrir__ 15-04-2019 13:37

Proszę o szybkie głosowanie żeby sprawę wyjaśnić.
1. Zostajemy na obecnych starych zasadach i kontynuujemy przygodę
2. Przerzucamy się w klimaty karaibów (pirates of the spanish main). Tutaj już magia jest całkowicie obca. Liczy się liczba dział i flota ustawiona w linię. Klimaty piratów z karaibów.
3. Bierzemy to co daje pirates of the spanish main i dorzucamy klimat fantasy. Czyli mamy elfy, krasnoludy (tych niewiele bo pływać pewno nie lubią), magię itp. Świat jakiś generic fantasy. Na statkach będą magowie i kapłani morscy. Orkowie jako indianie w ameryce środkowej. Angielskie Elfy. Ogniści magowie z hiszpanii ;-). Możemy sobie składać coś na żywo. Takie coś możemy bez problemu złożyć w biegu. Deklarujcie szybko bo chcę ruszyć z tematem jak najszybciej.

Santorine 15-04-2019 15:42

E, zostańmy przy tym, co jest. Jestem zbyt leniwy, żeby wysilać się na jakieś tam zmiany settingów :)

Mike 15-04-2019 15:52

To zostajemy przy obecnym.

Fenrir__ 15-04-2019 16:08

Uff... I tyle czasu przez was zmarnowałem :P... Dobra ustalamy kolejny akt. Szybko ustalcie na co polujecie na martikeinskie klejnociki, czy wracacie do Hillas. Gdzie na kapitana czeka stryczek :D... A może wędrujecie w głąb lądu do Gis albo szukacie guza u tricarnijczyków?

Santorine 15-04-2019 16:31

Ten quest z kryształami miałby w sumie sens, żeby dopakować statek, ale sam nie wiem, jak go rozwiązać. Jak robimy, @Mike?

Mike 15-04-2019 22:31

Niech będzie ten quest z kryształami. Ale go uwalimy, bo Zaraan niema przekonywania :D

Większych szans upatruje w jechaniu i zdobywaniu władzy nad gildia złodziei co chce kapitana załatwić. Tam mając władzę, mamy poparcie organizacji. Wtedy i tricaryjski czarodziej dwa razy pomyśli zanim fiknie :)

Santorine 16-04-2019 05:12

Kapitan też nie ma za bardzo. No i fakt zintegrowania tej dwójki do załogi - słabe to.

Moglibyśmy wyzwolić ich i pozwolić na zjednanie sobie Meri w parę tygodni, jak będą kombinować, to bosman zetnie im głowę tasakiem. Jeśli bo np. 2 tygodniach się nie uwiną - sprzedajemy i spadamy do Hillas.

Co Ty na to?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:22.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172