lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Fantasy (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-fantasy/)
-   -   Ostatnich zeżrą zombie! [Kompania Ostrzy] - Komentarze (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-fantasy/19634-ostatnich-zezra-zombie-kompania-ostrzy-komentarze.html)

Arthur Fleck 22-10-2021 09:51

Wydaje mi się, że to tego zadania najlepiej pasują Widmowe Sowy. W razie wpadki przyda im się ktoś, kto spróbuje wziąć na siebie przeciwników i zatrzymać napór wroga, dać czas na zaminowanie mostu, więc zgłosiłbym Szkarłatnego. Ewentualnie mogę zrobić Rekruta wyspecjalizowanego w Majsterkowaniu. Cecha dziedzictwa Pajnatów Rzemieślnik daje zdaje się 4 kropki Cynobrowy ma jedną kropkę, ale może przydałby się na wszelki wypadek jeszcze jeden wprawny saper/złota rączka. O ile "Masterkowanie" pozwala ma budowę i detonację ładunków, mi tu bardziej pasuje "Demolowanie"

Cytat:

Kiedy Demolujesz, używasz brutalnej siły lub finezyjnego sabotażu, aby zniszczyć jakieś miejsce, przedmiot lub przeszkodę
MG, jak ty się na to zapatrujesz, która umiejka jest tu kluczowa?

Arthur Fleck 22-10-2021 11:31

Trybun wybrał do pierwszej misji drużynę, specjalistów i rekrutów. Ja i hem zagramy Specjalistami, rudaad i Mike rekrutami, Mike będzie musiał sobie zrobić rekruta, ja dołożyłem do drużyny trzech. Misją dowodzi Cynobrowy.


Cytat:

DRUŻYNA: Srebrne Jelenie

Specjaliści:

Szkarłatny Tańczący Płomień (Specjalista/Arthur Fleck) Ciężkozbrojny DOWÓDCA
Cynobrowy Stojący Wiatr (Specjalista/hen_cerbin) Zwiadowca

Rekruci:

Dymitr Pustosłowy (rekrut/rudaad)

Rekrut? (rekrut/Mike)

Karoj Arani (rekrut)
Bratanie **
Manewrowanie **
Wojowanie **
Strzelanie *
Demolowanie *
Zdolność specjalna: Szkoła życia
Cechy z pochodzenia (Bartanin): Przyjazny (+1 do Bratanie) Pobożny (relikwiarz w ekwipunku)


Madit Arani (rekrut)
Bratanie *
Manewrowanie *
Wojowanie *
Majsterkowanie **
Rozpoznanie *
Analizowanie **
Zdolność specjalna: Jak u mamy
Cechy z pochodzenia (Bartanin): Wykształcony (+1 do Analizowanie), Opanowany (+1 k na odpieranie przy użyciu Sprawności)


Zaya Maleksejewicz (rekrut)
Bratanie *
Manewrowanie **
Wojowanie **
Strzelanie **
Zdolność specjalna: W każdym calu (wszystkie cechy pochodzenia)
Cechy z pochodzenia (Zemijczyjka): Lojalny, Twardy, Uparty, Zuchwały

Fenrir__ 22-10-2021 11:49

Widmowe sowy są więc wybrane. Trzeba ich stworzyć jakieś nazwiska pochodzenia, drobne sugestie co do odgrywania. Jedna już stworzona trzeba pozostałe dopasować. ustalcie kto gra kim i zaczniemy. Tak jak wspominałem na tym etapie nie musimy tworzyć kart postaci skoro nimi grać nie będziemy. Chyba, że ktoś chce grać jeszcze rekrutem.

Przypominam o ekwipunku (po raz nie wiem który ;-)).

----------------
Co do umiejętności to obie będę traktował równorzędnie. Albo majsterkowanie, by odpowiednio przytwierdzić ładunek albo demolowanie by efekt był jak najbardziej skuteczny.

Skoro to poniekąd warsztaty to wyjaśnię.

Naszym celem będzie zaminowanie mostu. "Zniszczenie Mostu" będzie miało 10 segmentów. Saper będzie musiał udać się na odpowiednią najczęściej trudno dostępną pozycję i próbować założyć ładunek. Standardowy sukces da nam 2 segmenty zegara, trzeci segment jeśli to będzie krytyk. Można będzie podnieść sukces również forsując się lub podnosząc ryzyko samej akcji, dodając kolejne segmenty do zegara.

W grze do rozwiązywania problemów można wykorzystać dowolne umiejętności. Czasem jedne są lepsze od drugich. Czasem warto zapukać i poprosić o otwarcie drzwi, zamiast je wyważać. Odpowiednie narzędzia i umiejętności mogą zagwarantować tzw "siłę" czyli przewagę. Wyćwiczony zwiadowca będzie miał siłę jeśli się skrada, w przeciwieństwie do ciężko opancerzonego żołnierza pobrzękującego ekwipunkiem. Siła podnosi skalę sukcesu. Opcja ta mocno uzależniona jest od fikcji i ma charakter uznaniowy, więc dobrze jest budować tło postaci.

-----
Edycja:

Rekruci nie będą testować umiałek, wykorzystuje się ich w testach grupowych. Stąd nie potrzeba ich cech. Wystarczy zarys koncepcyjny. Ale jak chcesz możemy już ich wkleić całościowo, tworząc również karty w arkuszu, ale i tak nie będą one wykorzystywane.

Arthur Fleck 22-10-2021 12:23

Cytat:

Napisał Fenrir__ (Post 931735)
Widmowe sowy są więc wybrane.

Wybrałem Srebrne Jelenie, nad Sowami się tylko zastanawiałem :) Przekonały mnie argumenty chłopaków, misja może już na początku ułożyć się nie po naszej myśli więc w przypadku typowych zwiadowców i sabotażystów to jednak za duże ryzyko.

Cytat:

Napisał Fenfir__
Trzeba ich stworzyć jakieś nazwiska pochodzenia, drobne sugestie co do odgrywania. Jedna już stworzona trzeba pozostałe dopasować. ustalcie kto gra kim i zaczniemy.

Stworzyłem trzech z pięciu rekrutów (pozostałymi dwoma grają rudaad i Mike). Czyli rozumiem, że mam jeszcze stworzyć zarysy pozostałych członków drużyny Srebrnych Jeleni? Jak liczebny jest to oddział?



Jeśli chodzi o ekwipunek Szkarłatnego biorę obciążenie: ŚREDNIE

Pistolet sygnałowy
Miecz (wyśmienita broń ręczna)
Dopasowany ciężki pancerz
Młot bojowy (wyśmienita duża broń)

Fenrir__ 22-10-2021 12:43

Drużyny liczą po 5 członków. Jeśli skład pozostaje ten sam to pozostaje taki jaki przypisałeś.

Dla jasności. Skład zawsze będzie 5 osobowy. Uzupełnić go rekrutami można dopiero jak zwolnią się miejsca.

Tak więc nie musisz nic tworzyć. Kart dla rekrutów niebędących graczami nie tworzymy, chyba, że chcesz, to można je wpisać w arkusz legionu. Tak wydaje mi się będzie ciekawiej dając graczom swobodę w tworzeniu postaci. Ale jako Trybun ty podejmujesz w tym zakresie decyzje, możesz od razu stworzyć pełne karty dla całego legionu ;-)

hen_cerbin 22-10-2021 13:13

Trybunie, do dowodzenia daj Szkarłatnego, on ma choć 1* w śmiałości, Cynobrowy ma 0.

Arthur Fleck 22-10-2021 13:25

Cytat:

Napisał hen_cerbin (Post 931749)
Trybunie, do dowodzenia daj Szkarłatnego, on ma choć 1* w śmiałości, Cynobrowy ma 0.

Ok, zmienione.

Mike 22-10-2021 15:11

Skoro Ty jesteś trybunem, to kim ja jestem :D? Bo wydawało mi się, że ja :)

Sorry, że zamulam ździebko, ale ostatnio sporo roboty miałem. Zaraz ogarnę rekruta jakiegoś.


Wajcha
Panjar w każdym calu, ba może nawet bardziej. Ożenił się ze swoim rzemiosłem, o niczym innym nie gada jak mechanizmy, przekładnie itp. Mówią, że jak dasz mu 10 muszkietów, rozłoży je szybciej niż powiesz, po co je przyniosłeś. A potem z tych części złoży jedenaście i wszystkie będą strzelać.

Arthur Fleck 22-10-2021 16:39

Cytat:

Napisał Mike (Post 931765)
Skoro Ty jesteś trybunem, to kim ja jestem :D? Bo wydawało mi się, że ja

Ty jesteś Legatem, przynajmniej tak wynika z tego podsumowania w rekrutacji :)

http://lastinn.info/929654-post31.html

Mike 22-10-2021 22:00

Faktycznie, porąbały mi się funkcje :D


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:25.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172