lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Fantasy (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-fantasy/)
-   -   [Komentarze] Kryształy Czasu - długa kampania (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-fantasy/4923-komentarze-krysztaly-czasu-dluga-kampania.html)

Dhagar 11-05-2008 19:44

Czar rzucasz 1 segmencie a potem jak ci starczy opóźnienia jedziesz w walce wręcz. O ile dobrze zrozumiałem że rzucasz magicznym pociskiem :).

################
- Chodźcie i weźcie je sobie !! - krzyknął w kierunku napastników wskazując mieczem w tego co składał ultimatum.

Widząc szarżę obrócił tarczę bardzie by zasłaniać cały swój przód. W momencie starcia uderzenie przyjmowanie ciosu na tarczę by odepchnąć nią rękę zadającą cios i samemu wyprowadzić cięcie.

Cedryk 11-05-2008 19:49

Dobrze zrozumiałeś, ale raczej chodzi mi o sytuacje, kiedy mnie już dopadną, czyli zwiążą walką wręcz. Wiem, że czasu mam pełno w rundzie. Bo sam mag nie jest na tyle głupi aby lecieć do wrogów.

Smoqu 11-05-2008 20:27

Cytat:

Napisał Dhagar (Post 142917)
Czar rzucasz 1 segmencie a potem jak ci starczy opóźnienia jedziesz w walce wręcz. O ile dobrze zrozumiałem że rzucasz magicznym pociskiem :).

Eeeeee :woow: Coś chyba nie tak? A może by tak mu pozwolić, żeby co segment czary rzucał? W końcu to wszystko jedno, czym zaatakuje, czarem, czy wręcz? To może i w walce wręcz pozwolić na tyle ataków, ile się zmieści z szybkości? Będę miał ze 3 w rundzie :D

#####################################

Na cel rzutu wybiorę rannego (o ile go widzę).

Wyciągam później szablę i walka w zwarciu.

#####################################

Jeszcze jedno pytanie. Czy dzielimy rundy, czy gramy w sposób ciągły. Krótko mówiąc, czy po rzucie włócznią zdążę wyciągnąć szablę i będę gotowym do atakowania goblinów, zanim dobiegną, czy też rzucę i co najwyżej wyciągnę szablę, zaś oni dobiegną, zaatakują, a ja będę mógł odpowiedzieć dopiero w następnej rundzie?

Eliasz 11-05-2008 20:41

EDIT

Dzielimy rundy dla zachowania porządku. Mag nie może walczyć wręcz po rzuceniu czaru.
Albo, albo.

Zaraz przejdę do starcia gobasów z waszą pierwszą linią, czekam jeszcze tylko na redone.

Mapka poniżej, Smoku proszę o test rzutu włócznią. Chyba że już testowałeś?
Mapka to wciąż 4 runda ale w etapie rozwoju, ruch wykonany właściwie na maxa, więc możecie przyjąć że to będzie też początek kolejnej rundy.

Apropo rzucania czarów w związaniu, jeśli wróg trafi cię przy inkantacji to czar się nie powiedzie ( chyba że draśnięty zostaniesz i test ci wyjdzie)



Smoqu ma 2 na głowie, Walnar 1.
Kolejność: Smoku rzuci włócznią i wyjmuje szablę ( tuż przed atakiem goblina/2 goblinów)
Walnar toczy normalne starcie, już patrzę czy on czy goblin będzie szybszy.

Cedryk 11-05-2008 22:08

Tak o ile pamiętam to od umiejętności magicznych odejmuje się liczbę zadanych obrażeń i sprawdza się czy czar wyszedł.

Eliasz 11-05-2008 22:13

Wrogowie się starli. Pierwszą ofiarą potyczki był goblin, który wspaniałomyślnie oferował wam życie, chwilę później skończył własne na drzewie - przybity doń włócznią kapłana. Może to ten rzut wyprowadził go z równowagi, albo zwykłe szczęście goblina - gdyż drugi z napastników zdołał ciachnąć kapłana przez twarz swą maczetą. Jest to z pewnością poważna rana, która dość obficie broczy krwią.
W tym czasie Saline starła się z zachodzącym z boku goblinem, nie trafiła go, a goblin odwdzięczył się jej udanym trafieniem w głowę. Tuż przy skroni ciachnął topór, powodując jednak niewielkie zranienie

Rycerz - rzut na trafienie



Zaktualizowana mapka ( uwaga wciąż z 4 rundy) tak żeby było wyrziściej.

Ranni poczuli ból i pieczenie, chwilowo prezygłuszone przez adrenalinę z walki.

Manji 11-05-2008 23:19

Cytat:

Eeeeee Coś chyba nie tak? A może by tak mu pozwolić, żeby co segment czary rzucał? W końcu to wszystko jedno, czym zaatakuje, czarem, czy wręcz? To może i w walce wręcz pozwolić na tyle ataków, ile się zmieści z szybkości? Będę miał ze 3 w rundzie
Przykro mi ale nie mogę się z Tobą zgodzić. Ataki zależą od biegłości, i jeśli jesteś specjalistą w sztyletak ale szybkość masz małą to nie wykonasz wszystkich ataków. Nie działa to tak, że mając wysoką szybkość robisz kilka ataków. Po prostu szybciej wykonasz akcję i masz więcejsegmentów czyli 1/10 czesci szybkosci na wykonanie akcji (przemieszczenie sie, uzycie broni, wyciagniecie broni itp.)

Pozdrawiam

Manji

Eliasz 11-05-2008 23:23

System, jak żaden doskonały nie jest. Mając 300 szybkości i jeden atak - bo sie nie naumiał więcej, to będzie i tak głupio wyglądało - macha raz a potem biega wkoło, lub nie wiadomo co ma jeszcze z tymi segmentami zrobić. Ale właśnie nie ma co przekombinowywać, trzymajmy się zasad z podręcznika i logiki. Zasady nie dopuszczają ataków więcej niż pozwalają na to UM ( w przypadku czaru) lub biegłość - a dokładnie specjalizacje w niej ( no i rodzaj broni)

Smoqu 12-05-2008 06:28

Manji

Dziękuję za trafiony komentarz :ave: Naprawdę wniósł nową jakość do tego tematu (to też jest ironia, jakbyś nie załapał) :-P

Czy naprawdę czytacie tylko ostatni post i nic ponadto? A może nie potraficie zrozumieć ironii zawartej w nim?

Z czym się nie zgadzasz w moim poście? Bo z cytatu, który zamieściłeś w swoim wynika, że nie zgadzasz się z moimi stwierdzeniami. Nie zauważyłeś znaków zapytania i lekko zdziwionej emotki na początku mojej wypowiedzi? A przede wszystkim cytatu, który tam umieściłem?

Apeluję po raz kolejny do niektórych czytających o podążanie za całym tokiem dyskusji i zastanowienie się, co autor postu miał na myśli.

A następnym razem obiecuję nie używać ironii, bo najwyraźniej niektórzy nie potrafią jej dostrzec.

Eliasz 12-05-2008 12:40

Właściwie to czekam jeszcze na rozwiązanie walki dhagar-goblin, ale zrobię to w międzyczasie, na obraz walki specjalnie to nie wpłynie - albo będzie przy nim ten goblin, albo będzie martwy.



Tak wygląda 5 runda - już po częściowym ruchu goblinów. Maga zmieniłem na kolor brązowy. Zanim dobiegnie do niego goblin, może oczywiście powstrzymywać go czarem. Każdy komu nie podoba się przemieszczenie goblinów i stwierdzi że zrobiłby coś zanim ten by doszedł może zdeklarować właściwą akcję - być może goblin nie dojdzie. W kżdym razie mapka pokazuje ich ruch i rozmieszczenie które się wydarzy.

Kropeczka niebieska z białą, to goblin jadcy na wargu ( Cedryk, możesz wreszcie walić do warga! No chyba że w tego goblina przy tobie jednak... No ale warg to warg, bardziej owłosiony :D) Żartuję sobie, bez urazy.

Częściowy ruch to może za mało powiedziane, to jest właściwie już finalny ruch, w tej rundzie bardziej się już nie przesuną.Co najwyżej jeśli przeszkodzicie im w akcji to poruszą się inaczej, ale na pewno nie dalej.

Goblin na wargu, wygląda jak niedawna miniaturka rycerza. Jedzie z opuszczoną włócznią i kieruje się w waszą stronę, chyba się rozpędza.

Osoby z czułymi nozdrzami ( właściwie wszycy nie ludzie) czują od prawej strony dziwny zapch dymu, ale gryzący i śmierdzący w przeciwieństwie do zwykłego dymu z ogniska.
Goblin ( drógi od dołu prawej strony lasu) coś targa - jakiś pakunek- pakunek dymi z niewielkiego otworku, maczeta - jedyna widoczna broń zwisa mu przy boku. Chodzi o tą kropeczkę, która jest za wachlarzem otaczającym Dhagara.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:21.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172