INNA |
CZARNE CHARAKTERY Hades - Król zła i niezrównany władca podziemnego świata. Jest Bogiem istniejącym na pograniczu życia i śmierci. Hades posiada ogromną moc i może nawet wskrzeszać umarłych. Dlatego raz na grę, w fazie nocy, może wybrać dwójkę graczy, którzy odpali i przywrócić ich do gry. Jeden z nich będzie posłusznym sługą, toteż przyjmie kolor czerwony i zasili szeregi czarnych charakterów, drugi zaś będzie nieudanym tworem, który mu się sprzeciwi i będzie grał po stronie pozytywnych bohaterów. Jednak przez to, że to Hades przywróci go do życia, gdy umrze będzie widziany jako czerwony. Aby uniknąć przedwczesnego zdemaskowania rzuci na nich czar, przez który żaden z nich nie będzie mógł nic powiedzieć o tym drugim. Jednak domeną Hadesa jest śmierć, z życiem już gorzej, dlatego nie będzie mógł wybrać, która z dwóch osób, które przywróci do życia ma być tym lojalnym sługusem, tę decyzję podejmie za niego MG w ramach losowania. Hades posiada też tajemne mroczne moce, które pozwalają mu tego, kto mu się przeciwstawi spętać i zaprowadzić wraz ze sobą na samo dno hadesu. Dlatego osoba, która jako ostatnia przyłoży rękę do linczu na nim przypłaci ten bohaterski czyn własną śmiercią. Kapitan Hak - Okropny, paskudny i wstrętny pirat, który poluje na te bogu ducha winne dzieciaczki z Nibylandii, a teraz jeszcze zawędrował na bezkres mórz! Okrutny pirat jednak za nic ma sobie los jakichś dzieciaków i innych bohaterów, dlatego każdej nocy może złapać jednego z pozytywnych obrońców dżungli, uniemożliwiając mu tym samym wykonanie swojej nocnej akcji. Gdy nastaje dzień, Kapitan puszcza swoją ofiarę, aby ta go nie rozpoznała i gra pozorów toczy się dalej.
Jedynie akcji podstępnego Krokodyla nie jest w stanie zablokować, ponieważ gdy tylko go widzi, zaczyna panicznie się bać i ucieka! Skaza - Ambicja doprowadziła go do tego, że zabił własnego brata. Posłuch ma wielki, dlatego gdy on oddaje głos ma on szczególną wartość i w końcowym rozrachunku liczy się jako dwa głosy. Jeśli więc na daną osobę będą 3/5 możliwych głosów a wśród tych trzech osób będzie Skaza, to dla MG jest to sytuacja 4/5 więc wystarczy, że jeszcze jedna osoba odda głos i dochodzi do linczu. Zieloni wtedy wiedzą, że wśród tej czwórki był czarny charakter. Jeżeli użyje posłuchu na kogoś, kto nie zostanie zlinczowany, w ostatniej chwili odwołuje hieny i nikt nawet się nie dowie, że zagrał tę akcję. Lew ten jednak jest przebiegły i może nie użyć swej zdolności, by zmylić przeciwnika, dlatego to on decyduje (wysyłając PW do MG, gdy oddaje głos), kiedy chce użyć swego "posłuchu", a kiedy woli udawać dobrego lwa. W związku też z tym sprawdzony przez Aladyna jest widziany jako zielony. Pozytywni Bohaterowie: Elsa - Królowa Arendelle, znana ze swej mrożącej krew w żyłach mocy. Dzięki magii lodu, w fazie nocy może zamrozić jedną, wybraną osobę, dzięki czemu jej cel nie będzie mógł wykonać żadnej czynności. Elsa zamieni go w nieruchomą kostkę lodu, blokując wszelakie akcje. Jeśli Elsa będzie próbowała zablokować moc Syndroma, ten zabije ją, zamiast wybrany przez siebie cel. Baymax – Stworzony przez Tadashiego Hamadę robot, który ma wysoce rozwinięty system leczenia. Co noc Baymax wybiera jedną osobę, przy której tej nocy będzie czuwał. Jeśli pilnowana przez niego osoba, zostanie zaatakowana, robot szybko ruszy jej na pomoc ratując ją od śmierci. Alladyn - Sprytny złodziejaszek, który wkrada się "na salony" i zdobywa serce księżniczki. Posiada swego wiernego druha dżina z lampy, który staje się cennym informatorem. Raz na fazę nocy może sprawdzić wybraną osobę , by poznać jego przynależność. Tylko Skaza potrafi ukryć swój mroczny charakter i zostaje rozpoznany wtedy jako zielony. Tarzan - Syn dżungli, władca dzikich zwierząt, który potrafi się niemal bezszelestnie poruszać wśród koron drzew. W fazie nocy może zakraść się do danego gracza i zobaczyć, kto tę osobę tej nocy odwiedza. Jeśli ta osoba stanie się celem Skazy, rzuci się dzielnie, by chronić swojego zielonego towarzysza, a ten zlęknie się i akcja się nie powiedzie. Krokodyl - Niby straszny, niby gad, niby ma potężną szczękę, a mimo to dołączył do grona pozytywnych bohaterów, by wspomóc ich w walce z Piratem! Krokodyl to wróg Kapitana Haka, każdy zapewne pamięta, że niegdyś zjadł jego prawą rękę. Teraz jest równie pazerny i ma ochotę zjeść Kapitana w całości!
Krokodyl 2 razy w ciągu całej gry może się na kogoś zaczaić i go zjeść, jednakże jeśli jego pokarmem okaże się dobry bohater, zamiast złoczyńcy, gad dostaje skrętu kiszek i zdycha dnia następnego, a w nocy przeddzień, nie może już nikogo zjeść, bo strasznie boli go brzuch i... Sumienie. Piotruś Pan - Znany wszystkim chłopiec, który postanowił nigdy nie dorosnąć. Od zawsze ma zatarczki z Kapitanem Hakiem, ale tym razem ten łotr przeszedł samego siebie! Piotrusiowi udało się zebrać grupę Disney'owskich bohaterów i poprosić ich o pomoc w tej nierównej walce. Sam też jednak nie spoczął na laurach i postanowił sam sprawdzić prawdomówność każdej osoby. Podczas Fazy Nocy wybiera jedną osobę, którą zamyka w swym wymyślonym więzieniu. Taka osoba pozbawiona jest wtedy nocnej akcji, a dodatkowo musi odpowiedzieć na dwa pytania Piotrusia, który ma prawo przesłuchać swojego więźnia (dostaję PW z informacją, kogo wsadza do pierdla + pytania do tej osoby, a ja przekazuję dalej). Piotruś może zadecydować, czy ufa skazanemu czy nie i dokonać ewentualnej egzekucji. Jeśli jednak zabije pozytywnego bohatera, odkłada broń na bok i postanawia już nigdy nie przyłożyć ręki do czyjejś śmierci (dalej może więzić, nie może zabijać)
Jeśli uwięzi Syndroma i nie wykona na nim egzekucji, ten go zabija. Bestia - Wszyscy wiedzą, że mimo swej niezbyt wzbudzającej sympatię aparycji, to istota posiadająca złote serce. Posiada ogromną siłą i ma bardzo grube futro, które chroni go przed obrażeniami. Nie jest łatwo zabić bestię, czarne charaktery jeśli będą chciały go ubić, będą musiały poświęcić aż dwie noce. Dopiero za drugim ciosem bestia padnie bezwładnie na ziemię. Czarne charaktery jednak nie będą wiedziały, że trafiły w Bestię. Milo Thatch – Naukowiec i lingwista. Potrafi przeczytać język umarły, którego nikt inny już nie zna, a ponadto ma niezwykłą wiedzę na temat Atlantydy. Ze względu na swoje zdolności, może on sprawdzać role innych osób. Jednakże nic nie jest łatwe, a Milo nie jest perfekcjonistą. Podczas sprawdzania danej osoby nie otrzyma konkretnej odpowiedzi na temat jej tożsamości, będzie miał dylemat, ponieważ nie będzie miał 100% pewności. W końcu nie jedna osoba jest posiadaczem broni, ani nie jedna ma magiczną moc.
NEUTRALNI: Szalony Kapelusznik – Jest na tyle szalony, że sam nie wie, co robi. Chce być zauważony przez cały świat i dostał już świra od ciągłego robienia kapeluszy. Jego zadaniem jest doprowadzenie do publicznej egzekucji na samym sobie. Musi tak zmanipulować miastem, by zechcieli go wykończyć na oczach wszystkich.
Wygrywa, jeśli zostanie zlinczowany. Syndrom – Od dziecka chciał być superbohaterem, jednak zawsze był wyśmiewany. Od życia nie dostał żadnej, nadnaturalnej mocy, dlatego postanowił sam je sobie podarować. Skonstruował wiele wynalazków, którymi mści się na wszystkich za to, że odtrącili go ze względu na brak mocy. Nienawidzi każdego, kto posiada jakąś umiejętność. Chce zabić wszystkich. Syndrom nocą jest nietykalny, jedynie za dnia można go zabić poprzez lincz. Dodatkowo jest podstępny i bezlitosny, dlatego zabije każdego, kto spróbuje mu przeszkodzić. Jeśli zostanie zaatakowany przez Elsę, zamiast wybranego nocą celu, zabija ją. Jeśli Piotruś Pan zamknie go w więzieniu i nie dokona na nim egzekucji, Syndrom w zemście pozbawi go życia. Moc Kapitana Haka jednakże po prostu na niego nie działa.
Wygrywa, jeśli zabije wszystkich.
__________________ Discord podany w profilu
Ostatnio edytowane przez Nami : 29-02-2016 o 15:47.
|